Mode in Japan he onder jongeren. Beetje J-pop imagequote:
Mofrikanenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)8/kees_gaat_los.html
Keesgod
Dochter of zoon Kees?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:43 schreef JanCees het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Keesgod Die was niet misselijk hoor Sow
7/11 genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben zoveel keuzes voor zowel ontbijt, lunch en avondeten dat je daar in principe elke dag kan eten zonder uit eten te hoeven, en dat voor een supermarkt.is toch awesome. Zitten door heel Azie trouwens, @:Flippiee is ook een groot liefhebber
Op zijn tijd heb ik ook wel eens zo'n heerlijke woedeaanval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vuile teringproletenIk voel me zo verbonden met Kees
Heerlijk jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vuile teringproletenIk voel me zo verbonden met Kees
Sowiesoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch heerlijk cultureel erfgoed. NederlandGenot.
Mooi verzonnen verhaal weerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Volgend jaar terug, heb jarenlang gezocht naar die sfeer van Blade Runner en ik maakte het daar mee, harde slagregen, trubbelige kutzooi, Jappen en een paar sporadische blanken die wat van me wilden, om de meter een eettentje, de geur, een verhoogde metro die langs zoeft langs een Industriële achtergrond met dat typische geluid, Japanse meisjes die acuut een kopje noodles met je willen slurpen, torenhoge reclame's op gebouwen op high tech LED schermen en dat kleine snuifje gevaar van onderwereld dat er hangt, mijn God
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak nog maar even een biertje, want ik heb het niveau van dit topic nog niet bereikt zie ik
Kan hij niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef dud0r het volgende:
Echt hè. Vertel jij eens wat leuks dan scruppie
ik ben verliefd makkerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef dud0r het volgende:
Echt hè. Vertel jij eens wat leuks dan scruppie
Vertel eens meer! Details!quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heb je haar al geconsumeerd?
Is het iemand van hier?quote:
Niet echtquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan de verkeerde volgorde.
Okquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat heet het kalverliefde.
Dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof ik andere mensen tegenkom
Zulke vragen ga ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.![]()
Is het @:mo0nlight ?
Ja dusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke vragen ga ik niet beantwoorden.
Dit klinkt meer als @Flippieequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Ik hou ook van flippiee ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit
[..]
Dit klinkt meer als @:flippiee
@Kopjechinoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Wie niet hequote:
Mmmmmmquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Vind je haar passievol ja?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit
[..]
Dit klinkt meer als @:flippiee
Weet ze goed te verbergenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen nee.
Eigenwijze mensen luisteren helemaal niet, koppige mensen duurt het een tijdje voor ze luisteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
Zit er een verschil tussen koppig en eigenwijs?
Koppig als in moeilijk te overtuigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
Zit er een verschil tussen koppig en eigenwijs?
Ja maar dat gaat dan weer ten koste van een ander.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan je hele flauwe grappen over maken.
Do it!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan je hele flauwe grappen over maken.
mwah weet niet of ik het zo zou omschrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig als in moeilijk te overtuigen.
Eigenwijs als in het alleen doen en volhoudend zijn.
De koppigheid kan de eigenwijsheid in stand houden.
Ja precies, laten we de sfeer leuk houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan weer ten koste van een ander.
\Niks mis mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet opschieten, heb over kwartier vergadering en ik lig nog in bed. Rip
Via Skype? Dan kan je gewoon iets netjes aan de bovenkant aantrekken terwijl je van de onderkant nog poedelnaakt bent. Zo zit ik doorgaans ook op kantoor nu ik zonder collega's zitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet opschieten, heb over kwartier vergadering en ik lig nog in bed. Rip
Doe wel even net shirtje aan en make up opquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Niks mis mee.
Beetje in je pyjama vergaderen.
Je bent deels naakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Via Skype? Dan kan je gewoon iets netjes aan de bovenkant aantrekken terwijl je van de onderkant nog poedelnaakt bent. Zo zit ik doorgaans ook op kantoor nu ik zonder collega's zit
In mijn gedachte welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe wel even net shirtje aan en make up op
[..]
Je bent deels naakt?
Je bent in mijn gedachten ook altijd naaktquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent in mijn gedachten ook altijd naakt
Geil hequote:
Je bent niet spontaan geil als je jezelf in de spiegel ziet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
In de ochtend heb ik daar nooit zoveel last van. Komt vaak pas tegen het einde van de dag
Ik kijk er al ruim 28 jaar naar dus dat gevoel is wel wat minderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent niet spontaan geil als je jezelf in de spiegel ziet?
Zeker nu de rimpels beginnen te komen .quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kijk er al ruim 28 jaar naar dus dat gevoel is wel wat minder
Nou...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker nu de rimpels beginnen te komen .
Alleen van binnen begin je al af te takelen? Je bent natuurlijk al wel het hoogtepunt van 25 voorbijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Dat duurt nog wel even. Optisch ben ik nog een jonge God
hoezo is 25 hoogtepunt :squote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen van binnen begin je al af te takelen? Je bent natuurlijk al wel het hoogtepunt van 25 voorbij
Dan begint de fysieke aftakeling.quote:
💪💪💪quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar goed dat ik fanatieker sport nu
Geweldig nu jij er weer bentquote:
Bedoel je niet DBS?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:42 schreef Solotovski het volgende:
Stelletje losers die huilen met hun dts
quote:
Komt wel vriend, komt wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Merk er nog niet echt veel van moet ik zeggen. Voel mij nog begin 20
ik ga zo brood roosteren denk ik en dan scrambled eggs makenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts 60 minuten tot #LUNCHGENOT vrienden. Wat verwacht een ieder op zijn boterhammetje vandaag?!
Ik moet echt ook thuis gaan werken straks want dit slaat nergens op. Ik wil dat ook kunnen doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga zo brood roosteren denk ik en dan scrambled eggs maken
Enig nadeel is dat ik lunch op werk altijd misquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet echt ook thuis gaan werken straks want dit slaat nergens op. Ik wil dat ook kunnen doen
Lekker hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker! Doe je nog wat speciaals met je scrambled eggs?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pierogi gegetenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik eet nog even snel een tosti.
En over een uurtje restje eten van gisteren. Pierogi en worst.
Zou en peper erop?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! Doe je nog wat speciaals met je scrambled eggs?
Keertje je prostaat laten checken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gister zo'n dag. Ik bleef gaan
Nog even 21 minuten doorbikkelen vriendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tevens: lunchgenot beste genot
Ik zal jouw prostaat eens checkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje je prostaat laten checken.
Zijn dat betaalde lunches vanuit de organisatie of hebben ze een keuken waar je wel voor moet betalen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enig nadeel is dat ik lunch op werk altijd mis
en vandaag hebben ze iets met chocolade al toetje
Ik durf dat echt niet hoor. Straks gaan ze zitten roeren met een wattenstaafje ofzo. Mij niet gezien, ik ga dan maar liever doodquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje je prostaat laten checken.
Uitstraling deelt alleen maar zijn positieve ervaringen met het checken van zijn prostaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik durf dat echt niet hoor. Straks gaan ze zitten roeren met een wattenstaafje ofzo. Mij niet gezien, ik ga dan maar liever dood
kurkuma of kerrie er doorheenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pierogi gegeten
Dit gaat een kook goal worden
[..]
Zou en peper erop?moet ik iets speciaals ermee doen? suggesties?
Dat is sowieso wel het probleem binnen Nederland. Overal is een review over te vinden, maar de 10 die ontevreden zijn hoor je eerder dan de 100 die tevreden warenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitstraling deelt alleen maar zijn positieve ervaringen met het checken van zijn prostaat.
Makkelijkste is om even bij de Pool te kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pierogi gegeten
Dit gaat een kook goal worden
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn dat betaalde lunches vanuit de organisatie of hebben ze een keuken waar je wel voor moet betalen?
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.quote:
Ja eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel het probleem binnen Nederland. Overal is een review over te vinden, maar de 10 die ontevreden zijn hoor je eerder dan de 100 die tevreden waren
Dan ga ik wel opzoek naar een tokoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijkste is om even bij de Pool te kijken.
Had een pakje voor 80 cent.
Je kan het ook combineren maar weet niet of dat de smaak ten goede komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.
[..]
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.
Snap ik. Daar heb je ook gelijk in. Ik denk dat ik zo'n beetje tussen de 10-15 euro per week kwijt ben aan lunch dus dat tikt ook wel aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.
[..]
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren maar weet niet of dat de smaak ten goede komt.
Ik zal anders van het weekend eens wat expirmenteren voor je. Laat ik wel weten wat lekker bij elkaar is.
Ja dat tikt wel lekker aan. Best irritant eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Daar heb je ook gelijk in. Ik denk dat ik zo'n beetje tussen de 10-15 euro per week kwijt ben aan lunch dus dat tikt ook wel aan.
Hoe gaat het lieverdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Primaaa, bijna weekend
[..]
hoi beste vriend
Voor jou altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]je maakt mijn leven makkelijker.
Yep. Maar mensen moeten eten hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat tikt wel lekker aan. Best irritant eigenlijk
En daar betaal je 10 euro per keer voor?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Maar mensen moeten eten he
En dan heb ik het nog over een vrij karige lunch van brood en wat yoghurt/kwark:@. Liefst eet je gewoon goed natuurlijk maar dan wordt het al helemaal een dure grap
Goed met jou?quote:
Smoothquote:
Wat voor duurdere opties hebben ze dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Maar mensen moeten eten he
En dan heb ik het nog over een vrij karige lunch van brood en wat yoghurt/kwark:@. Liefst eet je gewoon goed natuurlijk maar dan wordt het al helemaal een dure grap
Ik heb hier geen opties. Moet gewoon zelf zorgen voor lunch. Dus in basis dezelfde opties die jij hebt als je in een stad looptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed met jou?
Je appte help maar ik kreeg geen reactie terug daarna.
[..]
Smooth
[..]
Wat voor duurdere opties hebben ze dan?
Nog slechts 7 minuten!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef dud0r het volgende:
Even gekeken wat het hier kost. Een maaltijd is ongeveer 6 euro, maaltijdsalade 3,55 afwisselende gerechten tussen de euro en 2,50. soep 72 cent of 1,25 en dan heb je verder nog los spul wat je kan pakken.
Was niet meer nodig. Ik heb twee keer afgetrokken vandaag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed met jou?
Je appte help maar ik kreeg geen reactie terug daarna.
[..]
Smooth
[..]
Wat voor duurdere opties hebben ze dan?
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef dud0r het volgende:
Even gekeken wat het hier kost. Een maaltijd is ongeveer 6 euro, maaltijdsalade 3,55 afwisselende gerechten tussen de euro en 2,50. soep 72 cent of 1,25 en dan heb je verder nog los spul wat je kan pakken.
??quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je er ook een boot bij?
Zou gelijk de enige reden zijn om Amstel te kopen want het is niet te drinken zo smerigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouw probleemquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou gelijk de enige reden zijn om Amstel te kopen want het is niet te drinken zo smerig
ohhhhh op die manierquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb hier geen opties. Moet gewoon zelf zorgen voor lunch. Dus in basis dezelfde opties die jij hebt als je in een stad loopt
gelukkigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was niet meer nodig. Ik heb twee keer afgetrokken vandaag.
verdorie haagsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg. Zoveel vrije tijd heb ik helaas nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was niet meer nodig. Ik heb twee keer afgetrokken vandaag.
jij kan geen 5 minuten missen op 24 uur?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg. Zoveel vrije tijd heb ik helaas niet
Niet in de vroege ochtend waarbij iedere minuut teltquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij kan geen 5 minuten missen op 24 uur?
Hou gewoon je bek.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg. Zoveel vrije tijd heb ik helaas niet
Jij ook vriend. Ik heb het alweer opquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ik wens jullie veel wijsheid toe in jullie #LUNCHGENOT
Hahaha goed verhaalclquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak een yoghurtje, net een uur in in lachstuip gelegen dus ik heb het nodig.
Ik sta nu ook weer in de startblokken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij ook vriend. Ik heb het alweer op
Oei dat is jammer.quote:
Hoiquote:
Gelukkig is het bijna weekendquote:
Wat brengt het weekend jou allemaal?!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Gelukkig is het bijna weekend
Weinig spannends. Zondagavond magic. Misschien ga ik nog een brood bakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat brengt het weekend jou allemaal?!
Wat voor soort brood? Dat is natuurlijk veel te algemeen. Zeker als je het zelf bakt zijn de mogelijkheden zowat eindeloosquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig spannends. Zondagavond magic. Misschien ga ik nog een brood bakken.
Dat weet ik nog niet. Moet ik even voor kijken wat ik voor brood ga maken. Misschien een simpel volkorenbrood om in het weekend te eten maar misschien ga ik wel voor een kruidenbrood voor bij het avondeten. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor soort brood? Dat is natuurlijk veel te algemeen. Zeker als je het zelf bakt zijn de mogelijkheden zowat eindeloos
Ruig levenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Shots! Fired!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel goedkoper en gezonder dan drugs
Toveren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja! Met kaarten!quote:
👊quote:
Pep en g is niet zo duurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel goedkoper en gezonder dan drugs
Ik ga wss vrijdagavond naar de Xenos en Action en de rest van het weekend is nog een verrassing. Sowieso Feyenoord kijken natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga dit volledige weekend keihard masterberen.
Ah cool.quote:
Avontuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga wss vrijdagavond naar de Xenos en Action
Ah action vind ik zelf vreselijk maar veel plezier.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga wss vrijdagavond naar de Xenos en Action en de rest van het weekend is nog een verrassing. Sowieso Feyenoord kijken natuurlijk
Bedankt vriendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah action vind ik zelf vreselijk maar veel plezier.
Gaan jullie kijken voor een home sweet home welkomstboodschapbordje?quote:
Niets doen, weet je hoe saaiquote:
Tuurlijk niet. Dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaan jullie kijken voor een home sweet home welkomstboodschapbordje?
Met niets doen blijf je in ieder geval op hetzelfde punt maar iedere keer als je drugs gebruikt zak je verder wegquote:
Na azpi is 't er bij jou niet veel beter op geworden dus ik vraag me af wat jij allemaal gebruiktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met niets doen blijf je in ieder geval op hetzelfde punt maar iedere keer als je drugs gebruikt zak je verder weg
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat ziet er niet uit
Niks. Ik ben gewoon mezelfquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Na azpi is 't er bij jou niet veel beter op geworden dus ik vraag me af wat jij allemaal gebruikt
Ze hebben daar zo'n ronde wandrek die ik wel wil kopen voor op de slaapkamer. Alleen bij dat soort winkels is zoiets nog betaalbaar. Bij veel van die niche meubelzaken betaal je vaak honderden euro's voor wat simpel meubilairquote:
Klopt, wij kijken ook vaak bij meubel winkels ipv de giganten zoals Leen Bakker, Ikea etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben daar zo'n ronde wandrek die ik wel wil kopen voor op de slaapkamer. Alleen bij dat soort winkels is zoiets nog betaalbaar. Bij veel van die niche meubelzaken betaal je vaak honderden euro's voor wat simpel meubilair
Ja, snap ik wel. We hebben zo'n tafel lamp ook uit een speciaalzaak en die was dan ook gelijk bijna 700 euro. Zoiets is wel leuk, maar om het hele huis aan te kleden met zulke meubels is mij dan een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, wij kijken ook vaak bij meubel winkels ipv de giganten zoals Leen Bakker, Ikea etc.
En ja, die zijn wel vaak veel duurder maar ook wel eens leuk wat te hebben wat niet iedereen al in de kamer heeft staan. Vind ik.
Is ook zo, helemaal als je met regelmaat wat verandert. Ik heb zo'n vriendin die dat nog wel eens wil. Van mijn part staat er 20 jaar hetzelfde interieurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. We hebben zo'n tafel lamp ook uit een speciaalzaak en die was dan ook gelijk bijna 700 euro. Zoiets is wel leuk, maar om het hele huis aan te kleden met zulke meubels is mij dan een beetje teveel van het goede
Je bent aardig geforceerd voor iemand die zichzelf is.quote:
Ik vind een beetje verandering ook altijd wel leuk eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo, helemaal als je met regelmaat wat verandert. Ik heb zo'n vriendin die dat nog wel eens wil. Van mijn part staat er 20 jaar hetzelfde interieur
Dit wordt mijn grootste angst. Dat ik met regelmaat wil veranderenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo, helemaal als je met regelmaat wat verandert. Ik heb zo'n vriendin die dat nog wel eens wil. Van mijn part staat er 20 jaar hetzelfde interieur
Komt gewoon van nature zo over. Kan zijn dat het zo op jou overkomt maar daar kan ik helaas niks aan veranderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent aardig geforceerd voor iemand die zichzelf is.
Je hebt nog net geen tagje 'act' achter je naam
Zolang je maar niet met regelmaat van vriend wilt veranderen in de toekomst dan moet dat wel goed komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wordt mijn grootste angst. Dat ik met regelmaat wil veranderen
Bereid je maar voor want je bent een vrouw dus dan ontloop je dat niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit wordt mijn grootste angst. Dat ik met regelmaat wil veranderen
Ik niet. Autist pur sang hierquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind een beetje verandering ook altijd wel leuk eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met regelmaat van vriend wilt veranderen in de toekomst dan moet dat wel goed komen
Mijn arme arme spaarrekeningquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bereid je maar voor want je bent een vrouw dus dan ontloop je dat niet.
[..]
Ik niet. Autist pur sang hier
thuis geluncht dus geroosterd brood, scrambled eggs, beetje avocado en cherry tomaatjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Benieuwd naar de lunch van flipppie vandaag maar ze komt niet over de brug
Woon je voorbij een brug dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Benieuwd naar de lunch van flipppie vandaag maar ze komt niet over de brug
Wees dan niet zo kieskeurig. Je kan iedereen krijgen dus het probleem ben jijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]eerst maar een vriend krijgen
[..]
Mijn arme arme spaarrekening
[..]
thuis geluncht dus geroosterd brood, scrambled eggs, beetje avocado en cherry tomaatjes
Meerdere zelfs.quote:
Millennial.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Had laatst eigenlijk voor het eerst avocado op brood met ei, daarvoor wel eens met humus ofzo maar damn dat is wel echt lekker.
Ik ben van voor de millennials.quote:
Humus is wel heerlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
humus was ook echt een verrassing voor mij.
Op brood met wat puntpaprika en kaas ofzo goddamn
Ik zei wel avocado met humus maar volgens mij heb ik dat nooit gehadik haal wat door elkaar.
Hahahahaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees dan niet zo kieskeurig. Je kan iedereen krijgen dus het probleem ben jij
Maar, ja... bij Ikea kan het nog wel echter beetje kleinere goeie meubelzaak is wel anders
Oeh dat is ook lekker. Had laatst eigenlijk voor het eerst avocado op brood met ei, daarvoor wel eens met humus ofzo maar damn dat is wel echt lekker.
Is geroosterd brood btw beter dan niet geroosterd weet jij dat?
[..]
Meerdere zelfs.
Humus is met zoveel dingen lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zei wel avocado met humus maar volgens mij heb ik dat nooit gehadik haal wat door elkaar.
Ja ik doel op gezonder inderdaad... hoorde dat iemand hier zeggen. 'Ik eet geen brood meer, alleen geroosterd brood dat is veel gezonder..' leek me al wat raar...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja Ikea is nog wel leuk. Of outlets.
Beter als in lekkerder? Ik vind persoonlijk van wel.
Beter als in gezonder? Dat maakt geen verschil .
Ja echt nice.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humus is wel heerlijk.
Gewoon met een stokbroodje.
Wat is je lekkerste combinatie met humus? GO!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Humus is met zoveel dingen lekker
Humus op wraps met gegrilde groente en falafel erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik doel op gezonder inderdaad... hoorde dat iemand hier zeggen. 'Ik eet geen brood meer, alleen geroosterd brood dat is veel gezonder..' leek me al wat raar...
[..]
Ja echt nice.
[..]
Wat is je lekkerste combinatie met humus? GO!
DAT is wel lekker. Of met komkommer. Om je worteltjes in te dippen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ben jij al zo oud dan?quote:
Als je je brood te ver roostert is het zelfs slechter voor jequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja Ikea is nog wel leuk. Of outlets.
Beter als in lekkerder? Ik vind persoonlijk van wel.
Beter als in gezonder? Dat maakt geen verschil .
Oja komkommer kan er ook zeker bij. Maar dat is ook wel een ideequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
DAT is wel lekker. Of met komkommer. Om je worteltjes in te dippen.
[..]
Ben jij al zo oud dan?
[..]
Als je je brood te ver roostert is het zelfs slechter voor je
Oehquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Humus op wraps met gegrilde groente en falafel erbij.
Ja smaakt ook viesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
DAT is wel lekker. Of met komkommer. Om je worteltjes in te dippen.
[..]
Ben jij al zo oud dan?
[..]
Als je je brood te ver roostert is het zelfs slechter voor je
Tip van flipquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja komkommer kan er ook zeker bij. Maar dat is ook wel een ideekan ik de snoepjes even laten staan en gewoon van die baby worteltjes dippen
En ja ik ben al zo oudstop
[..]
Oehdat is wel een goeie, ja.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja smaakt ook vies
[..]
Tip van flip
Dat is ook helemaal prima. We accepteren je zoals je bent.quote:
Ze hoeft jou ook niet te eten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 flips die zegt dat ze mij niks aan vind of iets in die trant
dankjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal prima. We accepteren je zoals je bent.
ben denk ik ook taaiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hoeft jou ook niet te eten.
Wat een tolerantie hierquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje
ik accepteer jullie hummus eters uiteraard ook zoals jullie zijn
Diep.... dit ga ik eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
hmm als je een dik persoon in de fik zou zetten zouden zijn ingewanden dan frituren door al dat vet???
je gaat een dutje doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diep.... dit ga ik eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 flips die zegt dat ze mij niks aan vind of iets in die trant
Liefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje
ik accepteer jullie hummus eters uiteraard ook zoals jullie zijn
vind mezelf ook steeds enger wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]je haalt echt alle plezier weg.
[..]
Lief
Dan voel ik me gelijk minder oud hierquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja komkommer kan er ook zeker bij. Maar dat is ook wel een ideekan ik de snoepjes even laten staan en gewoon van die baby worteltjes dippen
En ja ik ben al zo oudstop
[..]
Oehdat is wel een goeie, ja.
Kon dat maarquote:
maar nootje is ook jong van geestquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan voel ik me gelijk minder oud hier
Ik mij nu gelijk een stuk ouderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot na de les inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat er even over na te denken maar heb zo rijles dus lijkt me niet handig
Ik ben 28. Binnenkort kan ik alweer beginnen met aftellen voor mijn bday )=quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
🖕🖕🖕quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar nootje is ook jong van geest
jij bent gewoon een ouwe lul
Ik ben een Elder millennial. Zo zijn wij nou eenmaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik mij nu gelijk een stuk oudermaar fijn dat jij blij bent makker
Zo zou ik mij ook noemen denk ik...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
🖕🖕🖕
[..]
Ik ben een Elder millennial. Zo zijn wij nou eenmaal.
Welk geboortejaar heb jij danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zou ik mij ook noemen denk ik...
haha emoji's kom je uit 1800 of zo iedereen gebruikt nu faceappquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
🖕🖕🖕
[..]
Ik ben een Elder millennial. Zo zijn wij nou eenmaal.
Ik ben nooit specifiek hier op FOK! en dat laat ik zo maar wel jaren 80quote:
Dan ben je nog gewoon een millenial.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit specifiek hier op FOK! en dat laat ik zo maar wel jaren 80
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha emoji's kom je uit 1800 of zo iedereen gebruikt nu faceapp
Jij bent gewoon echt een broekiequote:
Nee. ik ben geen millennial.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je nog gewoon een millenial.
[..]
[..]
Jij bent gewoon echt een broekie
Jaren 80 is niks. Je bent nog een jonge vogelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit specifiek hier op FOK! en dat laat ik zo maar wel jaren 80
Dat denk je misschien maar 1990 is al bijna 30 vriendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je nog gewoon een millenial.
[..]
[..]
Jij bent gewoon echt een broekie
Zo voel ik mij ook nog wel gelukkig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jaren 80 is niks. Je bent nog een jonge vogel
quote:
Dus tenzij je voor 1982/83 zit ben je nog gewoon een millenial.quote:Researchers and popular media use the early 1980s as starting birth years and the mid-1990s to early 2000s as ending birth year
Ik ga al richting de 40 man.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat denk je misschien maar 1990 is al bijna 30 vriend
Had het niet over het weer. Maar, regen vind ik niet erg.quote:
We waren je kwijt!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het niet over het weer. Maar, regen vind ik niet erg.
Kopje!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het niet over het weer. Maar, regen vind ik niet erg.
Nee, het gaat niet goed met mij. Heeft even tijd nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
We waren je kwijt!!!![]()
Gaat alles goed?
Hoi.quote:
Zo af en toe.quote:
Oh moppie toch.quote:
Heyyyyquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We waren je kwijt!!!![]()
Gaat alles goed?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet goed met mij. Heeft even tijd nodig.
[..]
Hoi.
[..]
Zo af en toe.
holaquote:
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
moppie moppie moppie ik vind je helemaal toppie
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg je niet meer uit mijn koppie.
Ken je ook de bootleg versie, moppie moppie moppie ik sla je helemaal nokkie, als ik begin met slaan ik stop nie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
moppie moppie moppie ik vind je helemaal toppie
Gewoon doen en morgen nog dronken op je werk verschijnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
zin om helemaal naar de klote te gaan maar ja morgen weer arbeiten
Oké oké. Lekker wijf met de dikke tieten. Zo beter dan?quote:
lol nee die kende ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ken je ook de bootleg versie, moppie moppie moppie ik sla je helemaal nokkie, als ik begin met slaan ik stop nie.
[..]
Gewoon doen en morgen nog dronken op je werk verschijnen.
Nou. Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:40 schreef dud0r het volgende:
Oké oké. Lekker wijf met de dikke tieten. Zo beter dan?
Ik werk morgen toch thuis dus kan zo hard gaan als ik wil vandaagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol nee die kende ik niet
misschien maar beter ook
dat gaat hem niet worden, we werken niet allemaal voor postnl he![]()
ga morgen na werk wel even langs de slijter voor een fles pernod of zo
Jij daar met die fijne jopen dan?quote:
lmaoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden, we werken niet allemaal voor postnl he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |