Doe ik ook niet maar Flips wild neuken zit er niet in voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok doe dan niet alsof je mij kent
Dat gaat niet lukken ben ik bang.quote:
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar Flips wild neuken zit er niet in voor je
Spreiden over de dagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Als ik vol zit krijg ik er niks meer bij of ik ga over mijn nek.
Wie heeft het over kapsalonsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg geen twee kapsalons achter elkaar op.
Spreiden over de dag zoals JC zegt inderdaad. Maar daar zal jij je ritme wel ietsjes voor aan moeten passen denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Als ik vol zit krijg ik er niks meer bij of ik ga over mijn nek.
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg geen twee kapsalons achter elkaar op.
Ja, weer leuk verhaal Uitstraling maar gebruik dan geen China, want daar eten ze ook echt ranzig vaak. Zeg dan Japanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie heeft het over kapsalons
Kip met rijst en kwark
Ah ja kwark en kip eten is wel chillquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreiden over de dag zoals JC zegt inderdaad. Maar daar zal jij je ritme wel ietsjes voor aan moeten passen denk ikAl doe je dat misschien nu ook al wel nu je aan het sporten bent. Als je regelmatig sport sowieso snellere stofwisseling dus denk datje wel meer gaat eten
Ik denk niet dat ik een kroket ooit echt goor ga vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.
Genieten van een vette hap hoort nog wel bij het leven ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat extreme helpt niet. Je moet gewoon je leefstijl in general verbeteren. Daarom werken dieten ook niet. NOOIT meer dit NOOIT meer dat. Tuurlijk wel. Als jij zin hebt om op zaterdagavond je vies vol te bunkeren aan fastfood of wat dan ook doe je dat gewoon, als je de rest van de week gezond eet
Yogasnuiven ja tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat extreme helpt niet. Je moet gewoon je leefstijl in general verbeteren. Daarom werken dieten ook niet. NOOIT meer dit NOOIT meer dat. Tuurlijk wel. Als jij zin hebt om op zaterdagavond je vies vol te bunkeren aan fastfood of wat dan ook doe je dat gewoon, als je de rest van de week gezond eet
Droevige mensen zijn datquote:
Ja zit wel verschil in maar Japan kun je echt wel vies vreten als je het zoekt (nog nooit zoveel Macs gezien) en in China ben je aangewezen op gekookte aal of al jaren dode gifslang in oude vieze fles in heel wat gebiedenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weer leuk verhaal Uitstraling maar gebruik dan geen China, want daar eten ze ook echt ranzig vaak. Zeg dan Japan
Zijn echt heel veel mensen manquote:
Ja snap dat echt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel mensen man
Iig doordeweeks supergezond leven, sportschooltje, kcal tellen etc
En dan in het weekend vol gas op festival snuiven genot
Naja ze zijn opzich wel fit en drinken ook wel weinig alcohol meestalquote:
Ja tuurlijks, Maccie heb je overal. Maar volgens mij is de basic cuisine in Japan wel stukken gezonder. Stuk minder vet ook volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit wel verschil in maar Japan kun je echt wel vies vreten als je het zoekt (nog nooit zoveel Macs gezien) en in China ben je aangewezen op gekookte aal of al jaren dode gifslang in oude vieze fles in heel wat gebieden
Je lichaam houdt dat ook niet eeuwig volquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Naja ze zijn opzich wel fit en drinken ook wel weinig alcohol meestal
Alleen beetje hypocriet als ze doordeweeks vertellen dat ze hun lichaam als een tempel behandelen
Is een beetje de Volendam en Urk manier van leven toch? doordeweeks hard stukadoren, schilderen en timmeren en vanaf vrijdag helemaal los gaan op drank en drugs om het leven nog wat kleur te geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel mensen man
Iig doordeweeks supergezond leven, sportschooltje, kcal tellen etc
En dan in het weekend vol gas op festival snuiven genot
Eigenlijk niet goed te vergelijken maar geloof me in Japan kun je inderdaad extreem lekker eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijks, Maccie heb je overal. Maar volgens mij is de basic cuisine in Japan wel stukken gezonder. Stuk minder vet ook volgens mij.
En Chinezen zijn over het algemeen volgens mij ook wat gevormder dan Japanners, dat moet ergens vandaan komen
Geldt voor meer levensstijlen natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lichaam houdt dat ook niet eeuwig vol
Nee, dat is meer de hippe Amsterdammer-manier van levenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een beetje de Volendam en Urk manier van leven toch? doordeweeks hard stukadoren, schilderen en timmeren en vanaf vrijdag helemaal los gaan op drank en drugs om het leven nog wat kleur te geven?
Zuidas.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is meer de hippe Amsterdammer-manier van leven
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed te vergelijken maar geloof me in Japan kun je inderdaad extreem lekker eten.
Alle levensstijlen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geldt voor meer levensstijlen natuurlijk
7/11's?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.
De übermensch der supermarktenquote:
Ja leukquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle levensstijlen eigenlijk.
Wat zou je daar dan per se willen proberen?quote:
Geen idee. Ze hebben zoveel keuzes voor zowel ontbijt, lunch en avondeten dat je daar in principe elke dag kan eten zonder uit eten te hoeven, en dat voor een supermarkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan per se willen proberen?
Dat jij 7/11 niet kent doet me wel enigszins twijfelen aan het feit dat je al in zoveel landen bent geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkt denk ik? Als je daar je fietsje neer zet en het lukt je niet omdat je een of andere vreemde code in moet voeren voor het slot dan komt er een vriendelijk oud mannetje op je af en past op je fiets, daarna loop je naar binnen en tikt een ander oud mannetje je vriendelijk aan dat hij je mandje wel wel dragen, daarna zoek je samen verder in de supermarkt en zijn er andere oude Japanners die je wel wegwijs maken in de vreemde supermarkt en die is werkelijk serieus vreemd, daarna pakt een ander oud Japans mannetje je spullen in in je tas bij het afrekenen en ga je naar dat eerste oude mannetje van je fiets, die geeft je een glimlach en zwaait je na waarna je vrolijk over de verkeerde kant aan het fietsen bent terug naar waar je moet zijn en zijn er andere oude mannetjes die lachend het verkeer ophouden zodat jij lekker obstinaat terug kunt fietsen als blanke terug naar waar je moet zijn, bijzonder land wel.
Hehe jawel maar er zit daar serieus een supermarkt om de 8 meter, veel geweest in die jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij 7/11 niet kent doet me wel enigszins twijfelen aan het feit dat je al in zoveel landen bent geweest
Jammer dat Nederland die eetcultuur mist van Azie. Zou echt zo chill zijn als ze hier ook hawker centers hadden en dit soort storesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |