Gewoon tegen de muur eerst. Of met je knieën op de grond. Vanuit daar kan je dan normale push-ups doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan alleen niet zo goed opdrukken
Ja daarom nu ook weer roeien erbij lolquote:
Met kermis mag hetquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dat zou hypocriet zijn of zo want mijn alcohol gebruik was veel te veel laatste tijd .
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heeft JC een oogje op Flips maar heeft zij dat niet helemaal door.
Ja maar ik volg gewoon zo'n programma, moest deze ook wel soms doen ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur eerst. Of met je knieën op de grond. Vanuit daar kan je dan normale push-ups doen
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie allemaal een rotte niet mannelijke scheve of verkeerde bouw of zo dat je zoveel moet sporten?
Ik moet het niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie allemaal een rotte niet mannelijke scheve of verkeerde bouw of zo dat je zoveel moet sporten?
Wat is dat voor app dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volg gewoon zo'n programma, moest deze ook wel soms doen ja.
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens gemeet?
Work-out voor hele lichaam gewoon, elke dag 20 minuten wat van die oefeningen doen en afwisselend. Zitten ook voorbeeldfilmpjes bij hoe iets precies moet (want voor sommige oefeningen ben ik echt te motorisch gestoord).quote:
En?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermis
Oh wat leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermis
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Work-out voor hele lichaam gewoon, elke dag 20 minuten wat van die oefeningen doen en afwisselend. Zitten ook voorbeeldfilmpjes bij hoe iets precies moet (want voor sommige oefeningen ben ik echt te motorisch gestoord).
Beter ipv dat crossfit gewoon normale sport doen zonder gekkigheidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.
Vooral eentje waar je van push-up houding naar normale houding springt terwijl je een jumping jack maakt. Ik breek dan echt alle wervels in mn lichaam
Het is vooral dat je lichaam op je 40,50,60ste nog mooi is. Nu moet ik niks zeggen want mijn mate van sport de afgelopen tijd is niet om over naar huis te schrijven verderquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Waarom sporten als je lichaam en je houding al mooi genoeg is, leuk als je 40, 50, 60 of zo en je hebt pech of zo
Ja of zo'n crawl space dat je alle vier de ledematen in goede harmonie moet laten bewegen, maar het er dan bij mij uitkomt als een kikker met Parkinson.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.
Vooral eentje waar je van push-up houding naar normale houding springt terwijl je een jumping jack maakt. Ik breek dan echt alle wervels in mn lichaam
Doe je er nog wel aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat je lichaam op je 40,50,60ste nog mooi is. Nu moet ik niks zeggen want mijn mate van sport de afgelopen tijd is niet om over naar huis te schrijven verder
Dat vond ik in de jeugd al kut, zo vroeg blauwbekken op één ander bevroren veld in Zaandam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik heb momenteel echt zin in nieuwe voetbalseizoen maar weet nu al dat je na paar wedstrijden geen zin meer hebt om op zondagochtend te ballen
Neequote:
Dat zou ik echt een hele matige tijd vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik heb momenteel echt zin in nieuwe voetbalseizoen maar weet nu al dat je na paar wedstrijden geen zin meer hebt om op zondagochtend te ballen
Jeugd is nog op zaterdag hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik in de jeugd al kut, zo vroeg blauwbekken op één ander bevroren veld in Zaandam.
Ik ben ook benieuwd hoelang ik het volhoud allemaal hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeJa goed ik wandel wel meer de laatste tijd dus dat is wel goed. Maar ik moet ook weer oefeningen gaan doen.
Zaterdag ga ik vaker uit dan vrijdagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaterdag of zondag boeit toch niks.
Roeitrainer halenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga sowieso mijn basic-fit abonnement morgen eens opzeggen. Geldverspilling en ik ga veel te weinig. Moet gewoon meer thuis gaan doen
Past niet joh. Nee ik heb al matje. En wat meer gewoon gaan wandelen, baantjes trekken in zwembad etc etc.quote:
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dus, volgende meisje, de oceaan is groot JC.
Vandaag mijn VUE abbo verlengdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga sowieso mijn basic-fit abonnement morgen eens opzeggen. Geldverspilling en ik ga veel te weinig. Moet gewoon meer thuis gaan doen
Hoe kwam je er zo op om mee te beginnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoelang ik het volhoud allemaal hoor.
Dat is een beter abonnement jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag mijn VUE abbo verlengd
Niemand die jij kent.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Voelde gewoon dat mijn conditie wel erg slecht was, dus het zat al langer in mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kwam je er zo op om mee te beginnen?
Ja je at jaren vrij weinig tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voelde gewoon dat mijn conditie wel erg slecht was, dus het zat al langer in mijn hoofd.
Jr aan het bulken straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |