Wat ordinair.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Ik ben vrij androgyn, ook al heb ik nu een baard tot aan mijn tepels.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggen
Ik hou je niet tegenquote:
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.quote:
Waarom ga jij cardio doen en niet krachttrainingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.
Belgen
Ga je naar de zwoele stem van Evy luisteren?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.
Belgen
Ik doe ook wel een beetje krachttraining nu hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom ga jij cardio doen en niet krachttraining
Geen enkel probleemquote:
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen
Goed bezig maatjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel een beetje krachttraining nu hoor.
Ja dat is toch heerlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je naar de zwoele stem van Evy luisteren?
Gelukkig flipsje niet dat je denkt dat ik een alcoholist ben ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen enkel probleem
[..]
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypal
Dat wordt dus fit wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef JanCees het volgende:
Ik vanavond eerste keer weer gevoetbald
Niets mis mee
Wel niet zo fit meer
Ja met iDEAL, die andere gekkigheid heb ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypal
Hahaha dat zou hypocriet zijn of zo want mijn alcohol gebruik was veel te veel laatste tijd .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig flipsje niet dat je denkt dat ik een alcoholist ben ofzo
Ik ook niet denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan alleen niet zo goed opdrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |