Hahaha goed verhaalclquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak een yoghurtje, net een uur in in lachstuip gelegen dus ik heb het nodig.
Ik sta nu ook weer in de startblokken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij ook vriend. Ik heb het alweer op
Oei dat is jammer.quote:
Hoiquote:
Gelukkig is het bijna weekendquote:
Wat brengt het weekend jou allemaal?!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Gelukkig is het bijna weekend
Weinig spannends. Zondagavond magic. Misschien ga ik nog een brood bakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat brengt het weekend jou allemaal?!
Wat voor soort brood? Dat is natuurlijk veel te algemeen. Zeker als je het zelf bakt zijn de mogelijkheden zowat eindeloosquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig spannends. Zondagavond magic. Misschien ga ik nog een brood bakken.
Dat weet ik nog niet. Moet ik even voor kijken wat ik voor brood ga maken. Misschien een simpel volkorenbrood om in het weekend te eten maar misschien ga ik wel voor een kruidenbrood voor bij het avondeten. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor soort brood? Dat is natuurlijk veel te algemeen. Zeker als je het zelf bakt zijn de mogelijkheden zowat eindeloos
Ruig levenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Shots! Fired!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel goedkoper en gezonder dan drugs
Toveren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja! Met kaarten!quote:
👊quote:
Pep en g is niet zo duurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel goedkoper en gezonder dan drugs
Ik ga wss vrijdagavond naar de Xenos en Action en de rest van het weekend is nog een verrassing. Sowieso Feyenoord kijken natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga dit volledige weekend keihard masterberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |