Zulke vragen ga ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.![]()
Is het @:mo0nlight ?
Ja dusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke vragen ga ik niet beantwoorden.
Dit klinkt meer als @Flippieequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Ik hou ook van flippiee ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit
[..]
Dit klinkt meer als @:flippiee
@Kopjechinoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Wie niet hequote:
Mmmmmmquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig
Eigenwijs
Lief
Sterk
Gevoelig
Vol passie
Vind je haar passievol ja?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit
[..]
Dit klinkt meer als @:flippiee
Weet ze goed te verbergenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen nee.
Eigenwijze mensen luisteren helemaal niet, koppige mensen duurt het een tijdje voor ze luisteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
Zit er een verschil tussen koppig en eigenwijs?
Koppig als in moeilijk te overtuigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
Zit er een verschil tussen koppig en eigenwijs?
Ja maar dat gaat dan weer ten koste van een ander.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan je hele flauwe grappen over maken.
Do it!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan je hele flauwe grappen over maken.
mwah weet niet of ik het zo zou omschrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koppig als in moeilijk te overtuigen.
Eigenwijs als in het alleen doen en volhoudend zijn.
De koppigheid kan de eigenwijsheid in stand houden.
Ja precies, laten we de sfeer leuk houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan weer ten koste van een ander.
\Niks mis mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet opschieten, heb over kwartier vergadering en ik lig nog in bed. Rip
Via Skype? Dan kan je gewoon iets netjes aan de bovenkant aantrekken terwijl je van de onderkant nog poedelnaakt bent. Zo zit ik doorgaans ook op kantoor nu ik zonder collega's zitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet opschieten, heb over kwartier vergadering en ik lig nog in bed. Rip
Doe wel even net shirtje aan en make up opquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Niks mis mee.
Beetje in je pyjama vergaderen.
Je bent deels naakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Via Skype? Dan kan je gewoon iets netjes aan de bovenkant aantrekken terwijl je van de onderkant nog poedelnaakt bent. Zo zit ik doorgaans ook op kantoor nu ik zonder collega's zit
In mijn gedachte welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe wel even net shirtje aan en make up op
[..]
Je bent deels naakt?
Je bent in mijn gedachten ook altijd naaktquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent in mijn gedachten ook altijd naakt
Geil hequote:
Je bent niet spontaan geil als je jezelf in de spiegel ziet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
In de ochtend heb ik daar nooit zoveel last van. Komt vaak pas tegen het einde van de dag
Ik kijk er al ruim 28 jaar naar dus dat gevoel is wel wat minderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent niet spontaan geil als je jezelf in de spiegel ziet?
Zeker nu de rimpels beginnen te komen .quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kijk er al ruim 28 jaar naar dus dat gevoel is wel wat minder
Nou...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker nu de rimpels beginnen te komen .
Alleen van binnen begin je al af te takelen? Je bent natuurlijk al wel het hoogtepunt van 25 voorbijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Dat duurt nog wel even. Optisch ben ik nog een jonge God
hoezo is 25 hoogtepunt :squote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen van binnen begin je al af te takelen? Je bent natuurlijk al wel het hoogtepunt van 25 voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |