Lekker hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga zo brood roosteren denk ik en dan scrambled eggs maken
Lekker! Doe je nog wat speciaals met je scrambled eggs?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga zo brood roosteren denk ik en dan scrambled eggs maken
Ik heb nog nooit pierogi gegetenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik eet nog even snel een tosti.
En over een uurtje restje eten van gisteren. Pierogi en worst.
Zou en peper erop?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! Doe je nog wat speciaals met je scrambled eggs?
Keertje je prostaat laten checken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gister zo'n dag. Ik bleef gaan
Nog even 21 minuten doorbikkelen vriendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tevens: lunchgenot beste genot
Ik zal jouw prostaat eens checkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje je prostaat laten checken.
Zijn dat betaalde lunches vanuit de organisatie of hebben ze een keuken waar je wel voor moet betalen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enig nadeel is dat ik lunch op werk altijd mis
en vandaag hebben ze iets met chocolade al toetje
Ik durf dat echt niet hoor. Straks gaan ze zitten roeren met een wattenstaafje ofzo. Mij niet gezien, ik ga dan maar liever doodquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje je prostaat laten checken.
Uitstraling deelt alleen maar zijn positieve ervaringen met het checken van zijn prostaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik durf dat echt niet hoor. Straks gaan ze zitten roeren met een wattenstaafje ofzo. Mij niet gezien, ik ga dan maar liever dood
kurkuma of kerrie er doorheenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pierogi gegeten
Dit gaat een kook goal worden
[..]
Zou en peper erop?moet ik iets speciaals ermee doen? suggesties?
Dat is sowieso wel het probleem binnen Nederland. Overal is een review over te vinden, maar de 10 die ontevreden zijn hoor je eerder dan de 100 die tevreden warenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitstraling deelt alleen maar zijn positieve ervaringen met het checken van zijn prostaat.
Makkelijkste is om even bij de Pool te kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pierogi gegeten
Dit gaat een kook goal worden
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn dat betaalde lunches vanuit de organisatie of hebben ze een keuken waar je wel voor moet betalen?
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.quote:
Ja eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel het probleem binnen Nederland. Overal is een review over te vinden, maar de 10 die ontevreden zijn hoor je eerder dan de 100 die tevreden waren
Dan ga ik wel opzoek naar een tokoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijkste is om even bij de Pool te kijken.
Had een pakje voor 80 cent.
Je kan het ook combineren maar weet niet of dat de smaak ten goede komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.
[..]
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.
Snap ik. Daar heb je ook gelijk in. Ik denk dat ik zo'n beetje tussen de 10-15 euro per week kwijt ben aan lunch dus dat tikt ook wel aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het op mijn salaris wordt ingehouden en anders klaag ik er niet over, want wat ze inhouden kan ik nooit zelf voor koken/bakken/whatever.
[..]
Ohhh beiden heb ik in huis. Even proberen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren maar weet niet of dat de smaak ten goede komt.
Ik zal anders van het weekend eens wat expirmenteren voor je. Laat ik wel weten wat lekker bij elkaar is.
Ja dat tikt wel lekker aan. Best irritant eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Daar heb je ook gelijk in. Ik denk dat ik zo'n beetje tussen de 10-15 euro per week kwijt ben aan lunch dus dat tikt ook wel aan.
Hoe gaat het lieverdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Primaaa, bijna weekend
[..]
hoi beste vriend
Voor jou altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]je maakt mijn leven makkelijker.
Yep. Maar mensen moeten eten hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat tikt wel lekker aan. Best irritant eigenlijk
En daar betaal je 10 euro per keer voor?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Maar mensen moeten eten he
En dan heb ik het nog over een vrij karige lunch van brood en wat yoghurt/kwark:@. Liefst eet je gewoon goed natuurlijk maar dan wordt het al helemaal een dure grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |