Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar is staal sowieso niet zo goed in
Ruim op tijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gigantische faal![]()
oh ik gebruik daar gewoon een mes voorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraag
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de rest is lelijk behalve flippiee
Wat een stelling.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
Nog maar 8 minuten aftellen boys en er is weer een dagje voorbij. Hoop dat ik morgen wat minder word gebeld want dat is irritant vaak gebeurd
Helaas wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?
Ja super tof.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan wel weer eens een nieuwe foto plaatsen als je dat leuk vindt
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdt
Oh bah, wat matigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer in
Mooie aparte kleur en kan je prima je spulletjes op kwijt. Vragen ze vast de hoofdprijs ipv 20/25 euroquote:
Weet alleen niet of ik het vandaag nog red want over 4 minuten trek ik de deur eeuwig dicht tot morgenochtend half 9quote:
Ik neem geen stelling in deze.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie aparte kleur en kan je prima je spulletjes op kwijt. Vragen ze vast de hoofdprijs ipv 20/25 euro
Rustig aan jonge. Liever volgende eeuw dan morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik het vandaag nog red want over 4 minuten trek ik de deur eeuwig dicht tot morgenochtend half 9
Heb je de stelling van Pythagoras wel eens gezien? Dat was pas een hele mooie waar je veel op kwijt konquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem geen stelling in deze.
Ben nooit zo goed in eeuwen. Is dat dan in het jaar 2100 of morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig aan jonge. Liever volgende eeuw dan morgen.
Nou...dan heb je zeker geen foto van hem gezien. Hij heeft betere tijden gekendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja solo is ook een echte vent
Wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je de stelling van Pythagoras wel eens gezien? Dat was pas een hele mooie waar je veel op kwijt kon
Dat vind ik ook zeker een gemisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik werk niet echt met leuke mensen zoals jij
heb die kleurtjes sowieso niet aanstaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef moemoe het volgende:
Alle sportsubfora zijn ineens roze geworden.
Het doet pijn aan mijn ogen.
Ik wil die kleur wel als usernamequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef moemoe het volgende:
Alle sportsubfora zijn ineens roze geworden.
Het doet pijn aan mijn ogen.
Bingo!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het misschien omdat ze een vrouw is?
Echt hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil die kleur wel als username
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Dan is Nanking niet meer uniekquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al het geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.quote:
Mijn hart doet nog altijd pijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryIk durf ook niet met kleurtjes te spelen.
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
We maken dit nog goedquote:
Helaasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzo
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.quote:
Vanwege mijn geweldige persoonlijkheid zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.
Voor één keertje dan..
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch heeft het wel wat die kleurtjes. Je bent alleen jarenlang gewend aan het vertrouwde oude en dan ineens dit, denk je toch wtfff.
Haha ja ik ook wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.
Ik vind het onlogischquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.
denk dat beetje kerel daar werkelijk waar geen neuk om geeftquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het onlogisch.
Bij sport denk ik aan groen (het veld), goud, zilver en brons. En de meeste Users die in die sportsubfora posten zijn mannen, dan is een roze kleurtje toch juist afschrikwekkend voor die kerels?
Maybe.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat beetje kerel daar werkelijk waar geen neuk om geeft
Doe maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
Oh, misschien moet ik maar gaan klagen in FB.
echte mannen dragen rozequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het onlogisch.
Bij sport denk ik aan groen (het veld), goud, zilver en brons. En de meeste Users die in die sportsubfora posten zijn mannen, dan is een roze kleurtje toch juist afschrikwekkend voor die kerels?
Ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand zin om vrijdag langs te komen?
Loka is er niet
Loka?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
overdag of avond?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
In de avond is ze er iig niet.quote:
waarvoor ?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
moet werken komende twee dagen.quote:
Ongeïnteresseerd is het juiste woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haagsie is een beetje vergeetachtig.
Dat ook wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeïnteresseerd is het juiste woord.
Die twee zijn al 12 jaar saampjes een Fok! setje of zo...nou ja 12 is overdreven maar tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee.
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wow hoe ben je daar achter gekomen johquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.
Ik ga gebukt onder een schier onmogelijke dosis mensenkennis.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow hoe ben je daar achter gekomen joh
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wij genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik ben ook wel perfect ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik denk vooral aan ei-geel snap je ahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
Oh, misschien moet ik maar gaan klagen in FB.
https://meld.nl/melding/criminaliteit/pedoseksueel/quote:
hommoquote:
Geilquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo onderdanig, pak een sok en doe je ding.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan ei-geel snap je ahahaha
Lekker bezigquote:
Moemoequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Lekker bezig.
[ afbeelding ]
Dat zijn er best veelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis Fokkie en JR en Scrupje en Noel.
Ja je had haar gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Flippiee, was je even vergeten mooi meisje
Nog 3 te gaanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Flippiee, was je even vergeten mooi meisje
Nou ja weet niet of Flips de sterren van de hemel af twinkelt maar iedereen zegt altijd dat ze zo knap isquote:
Ja een leuk en intrigerend koppiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja weet niet of Flips de sterren van de hemel af twinkelt maar iedereen zegt altijd dat ze zo knap is
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een leuk en intrigerend koppie
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.
Een goede klik is er maar zelden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.
Jawel die is er echt wel vaak, dat is tenminste mijn ervaring maar goed dan moeten er nog 100 dingen kloppen maar dat ligt aan mijzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een goede klik is er maar zelden natuurlijk.
Hoop gedoe om niks om maar een leegte te vullen.
Dus is de klik er niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel die is er echt wel vaak, dat is tenminste mijn ervaring maar goed dan moeten er nog 100 dingen kloppen maar dat ligt aan mijzelf.
Ja is allemaal relatief toch, is maar net wat je gewend bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus is de klik er niet.
Anders zou het niet aan jou liggen.
Ik bespeur liefdesverdrietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Jaja relatief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is allemaal relatief toch, is maar net wat je gewend bent?
Ahw.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Nee bah, juist om naar de maan te zwemmen man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja relatief.
Gewend en wat genoeg voor je zou zijn om tevreden in je stoel weg te zakken.
CR7quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Presentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis Fokkie en JR en Scrupje en Noel.
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mistquote:
Doet me goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mist
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UIquote:
Het is een voorzichtig begin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Jij ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Lekker koppie hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een voorzichtig begin.
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik welquote:
Alweer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker koppie hoor.
Zo op mobiel.
Zou trouwen.
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggenquote:
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik wel
Doe maar jam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Ik ben vrij androgyn, ook al heb ik nu een baard tot aan mijn tepels.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggen
Ik hou je niet tegenquote:
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.quote:
Waarom ga jij cardio doen en niet krachttrainingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.
Belgen
Ga je naar de zwoele stem van Evy luisteren?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb een hardloopapp erop gezet en betaling gedaan voor een trainingsschema, komen die punten nooit door. Ik een mail gestuurd waarom ze dat niet gewoon doen, negeren ze de boel weer.
Belgen
Ik doe ook wel een beetje krachttraining nu hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom ga jij cardio doen en niet krachttraining
Geen enkel probleemquote:
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen
Goed bezig maatjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel een beetje krachttraining nu hoor.
Ja dat is toch heerlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je naar de zwoele stem van Evy luisteren?
Gelukkig flipsje niet dat je denkt dat ik een alcoholist ben ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen enkel probleem
[..]
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypal
Dat wordt dus fit wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef JanCees het volgende:
Ik vanavond eerste keer weer gevoetbald
Niets mis mee
Wel niet zo fit meer
Ja met iDEAL, die andere gekkigheid heb ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zuur is dat. Heb je betaald met iDEAL? Anders heb je nog bescherming met je CC of paypal
Hahaha dat zou hypocriet zijn of zo want mijn alcohol gebruik was veel te veel laatste tijd .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig flipsje niet dat je denkt dat ik een alcoholist ben ofzo
Ik ook niet denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan alleen niet zo goed opdrukken
Van die work-out oefeningen met vier verschillen opdrukvormen achter elkaar dat je je afvraagt waar je dat vandaan moet halenquote:
Gewoon tegen de muur eerst. Of met je knieën op de grond. Vanuit daar kan je dan normale push-ups doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan alleen niet zo goed opdrukken
Ja daarom nu ook weer roeien erbij lolquote:
Met kermis mag hetquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dat zou hypocriet zijn of zo want mijn alcohol gebruik was veel te veel laatste tijd .
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heeft JC een oogje op Flips maar heeft zij dat niet helemaal door.
Ja maar ik volg gewoon zo'n programma, moest deze ook wel soms doen ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur eerst. Of met je knieën op de grond. Vanuit daar kan je dan normale push-ups doen
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie allemaal een rotte niet mannelijke scheve of verkeerde bouw of zo dat je zoveel moet sporten?
Ik moet het niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie allemaal een rotte niet mannelijke scheve of verkeerde bouw of zo dat je zoveel moet sporten?
Wat is dat voor app dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volg gewoon zo'n programma, moest deze ook wel soms doen ja.
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens gemeet?
Work-out voor hele lichaam gewoon, elke dag 20 minuten wat van die oefeningen doen en afwisselend. Zitten ook voorbeeldfilmpjes bij hoe iets precies moet (want voor sommige oefeningen ben ik echt te motorisch gestoord).quote:
En?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermis
Oh wat leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb haar eventjes gesproken op de kermis
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Work-out voor hele lichaam gewoon, elke dag 20 minuten wat van die oefeningen doen en afwisselend. Zitten ook voorbeeldfilmpjes bij hoe iets precies moet (want voor sommige oefeningen ben ik echt te motorisch gestoord).
Beter ipv dat crossfit gewoon normale sport doen zonder gekkigheidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.
Vooral eentje waar je van push-up houding naar normale houding springt terwijl je een jumping jack maakt. Ik breek dan echt alle wervels in mn lichaam
Het is vooral dat je lichaam op je 40,50,60ste nog mooi is. Nu moet ik niks zeggen want mijn mate van sport de afgelopen tijd is niet om over naar huis te schrijven verderquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Waarom sporten als je lichaam en je houding al mooi genoeg is, leuk als je 40, 50, 60 of zo en je hebt pech of zo
Ja of zo'n crawl space dat je alle vier de ledematen in goede harmonie moet laten bewegen, maar het er dan bij mij uitkomt als een kikker met Parkinson.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat laatste is veel te herkenbaar.
Vooral eentje waar je van push-up houding naar normale houding springt terwijl je een jumping jack maakt. Ik breek dan echt alle wervels in mn lichaam
Doe je er nog wel aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat je lichaam op je 40,50,60ste nog mooi is. Nu moet ik niks zeggen want mijn mate van sport de afgelopen tijd is niet om over naar huis te schrijven verder
Dat vond ik in de jeugd al kut, zo vroeg blauwbekken op één ander bevroren veld in Zaandam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik heb momenteel echt zin in nieuwe voetbalseizoen maar weet nu al dat je na paar wedstrijden geen zin meer hebt om op zondagochtend te ballen
Neequote:
Dat zou ik echt een hele matige tijd vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:52 schreef JanCees het volgende:
Ik heb momenteel echt zin in nieuwe voetbalseizoen maar weet nu al dat je na paar wedstrijden geen zin meer hebt om op zondagochtend te ballen
Jeugd is nog op zaterdag hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik in de jeugd al kut, zo vroeg blauwbekken op één ander bevroren veld in Zaandam.
Ik ben ook benieuwd hoelang ik het volhoud allemaal hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeJa goed ik wandel wel meer de laatste tijd dus dat is wel goed. Maar ik moet ook weer oefeningen gaan doen.
Zaterdag ga ik vaker uit dan vrijdagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaterdag of zondag boeit toch niks.
Roeitrainer halenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga sowieso mijn basic-fit abonnement morgen eens opzeggen. Geldverspilling en ik ga veel te weinig. Moet gewoon meer thuis gaan doen
Past niet joh. Nee ik heb al matje. En wat meer gewoon gaan wandelen, baantjes trekken in zwembad etc etc.quote:
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dus, volgende meisje, de oceaan is groot JC.
Vandaag mijn VUE abbo verlengdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga sowieso mijn basic-fit abonnement morgen eens opzeggen. Geldverspilling en ik ga veel te weinig. Moet gewoon meer thuis gaan doen
Hoe kwam je er zo op om mee te beginnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoelang ik het volhoud allemaal hoor.
Dat is een beter abonnement jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag mijn VUE abbo verlengd
Niemand die jij kent.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Voelde gewoon dat mijn conditie wel erg slecht was, dus het zat al langer in mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kwam je er zo op om mee te beginnen?
Ja je at jaren vrij weinig tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voelde gewoon dat mijn conditie wel erg slecht was, dus het zat al langer in mijn hoofd.
Jr aan het bulken straksquote:
Doe ik ook niet maar Flips wild neuken zit er niet in voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok doe dan niet alsof je mij kent
Dat gaat niet lukken ben ik bang.quote:
Want?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar Flips wild neuken zit er niet in voor je
Spreiden over de dagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Als ik vol zit krijg ik er niks meer bij of ik ga over mijn nek.
Wie heeft het over kapsalonsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg geen twee kapsalons achter elkaar op.
Spreiden over de dag zoals JC zegt inderdaad. Maar daar zal jij je ritme wel ietsjes voor aan moeten passen denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Als ik vol zit krijg ik er niks meer bij of ik ga over mijn nek.
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg geen twee kapsalons achter elkaar op.
Ja, weer leuk verhaal Uitstraling maar gebruik dan geen China, want daar eten ze ook echt ranzig vaak. Zeg dan Japanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie heeft het over kapsalons
Kip met rijst en kwark
Ah ja kwark en kip eten is wel chillquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreiden over de dag zoals JC zegt inderdaad. Maar daar zal jij je ritme wel ietsjes voor aan moeten passen denk ikAl doe je dat misschien nu ook al wel nu je aan het sporten bent. Als je regelmatig sport sowieso snellere stofwisseling dus denk datje wel meer gaat eten
Ik denk niet dat ik een kroket ooit echt goor ga vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vet en typisch westers eten eenmaal afleert dan vind je het echt goor, ga maar eens en weekje of zes door de binnenlanden van China of zo heen trekken, kom je terug ruikt de aloude AH naar kadaver en bedorven groenten.
Genieten van een vette hap hoort nog wel bij het leven ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat extreme helpt niet. Je moet gewoon je leefstijl in general verbeteren. Daarom werken dieten ook niet. NOOIT meer dit NOOIT meer dat. Tuurlijk wel. Als jij zin hebt om op zaterdagavond je vies vol te bunkeren aan fastfood of wat dan ook doe je dat gewoon, als je de rest van de week gezond eet
Yogasnuiven ja tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat extreme helpt niet. Je moet gewoon je leefstijl in general verbeteren. Daarom werken dieten ook niet. NOOIT meer dit NOOIT meer dat. Tuurlijk wel. Als jij zin hebt om op zaterdagavond je vies vol te bunkeren aan fastfood of wat dan ook doe je dat gewoon, als je de rest van de week gezond eet
Droevige mensen zijn datquote:
Ja zit wel verschil in maar Japan kun je echt wel vies vreten als je het zoekt (nog nooit zoveel Macs gezien) en in China ben je aangewezen op gekookte aal of al jaren dode gifslang in oude vieze fles in heel wat gebiedenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weer leuk verhaal Uitstraling maar gebruik dan geen China, want daar eten ze ook echt ranzig vaak. Zeg dan Japan
Zijn echt heel veel mensen manquote:
Ja snap dat echt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel mensen man
Iig doordeweeks supergezond leven, sportschooltje, kcal tellen etc
En dan in het weekend vol gas op festival snuiven genot
Naja ze zijn opzich wel fit en drinken ook wel weinig alcohol meestalquote:
Ja tuurlijks, Maccie heb je overal. Maar volgens mij is de basic cuisine in Japan wel stukken gezonder. Stuk minder vet ook volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit wel verschil in maar Japan kun je echt wel vies vreten als je het zoekt (nog nooit zoveel Macs gezien) en in China ben je aangewezen op gekookte aal of al jaren dode gifslang in oude vieze fles in heel wat gebieden
Je lichaam houdt dat ook niet eeuwig volquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Naja ze zijn opzich wel fit en drinken ook wel weinig alcohol meestal
Alleen beetje hypocriet als ze doordeweeks vertellen dat ze hun lichaam als een tempel behandelen
Is een beetje de Volendam en Urk manier van leven toch? doordeweeks hard stukadoren, schilderen en timmeren en vanaf vrijdag helemaal los gaan op drank en drugs om het leven nog wat kleur te geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel mensen man
Iig doordeweeks supergezond leven, sportschooltje, kcal tellen etc
En dan in het weekend vol gas op festival snuiven genot
Eigenlijk niet goed te vergelijken maar geloof me in Japan kun je inderdaad extreem lekker eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijks, Maccie heb je overal. Maar volgens mij is de basic cuisine in Japan wel stukken gezonder. Stuk minder vet ook volgens mij.
En Chinezen zijn over het algemeen volgens mij ook wat gevormder dan Japanners, dat moet ergens vandaan komen
Geldt voor meer levensstijlen natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lichaam houdt dat ook niet eeuwig vol
Nee, dat is meer de hippe Amsterdammer-manier van levenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een beetje de Volendam en Urk manier van leven toch? doordeweeks hard stukadoren, schilderen en timmeren en vanaf vrijdag helemaal los gaan op drank en drugs om het leven nog wat kleur te geven?
Zuidas.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is meer de hippe Amsterdammer-manier van leven
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed te vergelijken maar geloof me in Japan kun je inderdaad extreem lekker eten.
Alle levensstijlen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geldt voor meer levensstijlen natuurlijk
7/11's?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.
Wat is dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil daar echt graag heen ja. Alleen in de 7/11's zou ik al elke dag kunnen eten.
De übermensch der supermarktenquote:
Ja leukquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle levensstijlen eigenlijk.
Wat zou je daar dan per se willen proberen?quote:
Geen idee. Ze hebben zoveel keuzes voor zowel ontbijt, lunch en avondeten dat je daar in principe elke dag kan eten zonder uit eten te hoeven, en dat voor een supermarkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan per se willen proberen?
Dat jij 7/11 niet kent doet me wel enigszins twijfelen aan het feit dat je al in zoveel landen bent geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkt denk ik? Als je daar je fietsje neer zet en het lukt je niet omdat je een of andere vreemde code in moet voeren voor het slot dan komt er een vriendelijk oud mannetje op je af en past op je fiets, daarna loop je naar binnen en tikt een ander oud mannetje je vriendelijk aan dat hij je mandje wel wel dragen, daarna zoek je samen verder in de supermarkt en zijn er andere oude Japanners die je wel wegwijs maken in de vreemde supermarkt en die is werkelijk serieus vreemd, daarna pakt een ander oud Japans mannetje je spullen in in je tas bij het afrekenen en ga je naar dat eerste oude mannetje van je fiets, die geeft je een glimlach en zwaait je na waarna je vrolijk over de verkeerde kant aan het fietsen bent terug naar waar je moet zijn en zijn er andere oude mannetjes die lachend het verkeer ophouden zodat jij lekker obstinaat terug kunt fietsen als blanke terug naar waar je moet zijn, bijzonder land wel.
Hehe jawel maar er zit daar serieus een supermarkt om de 8 meter, veel geweest in die jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij 7/11 niet kent doet me wel enigszins twijfelen aan het feit dat je al in zoveel landen bent geweest
Jammer dat Nederland die eetcultuur mist van Azie. Zou echt zo chill zijn als ze hier ook hawker centers hadden en dit soort storesquote:
aparte kleurhaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |