Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar is staal sowieso niet zo goed in
Ruim op tijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gigantische faal![]()
oh ik gebruik daar gewoon een mes voorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraag
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de rest is lelijk behalve flippiee
Wat een stelling.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
Nog maar 8 minuten aftellen boys en er is weer een dagje voorbij. Hoop dat ik morgen wat minder word gebeld want dat is irritant vaak gebeurd
Helaas wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?
Ja super tof.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan wel weer eens een nieuwe foto plaatsen als je dat leuk vindt
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdt
Oh bah, wat matigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer in
Mooie aparte kleur en kan je prima je spulletjes op kwijt. Vragen ze vast de hoofdprijs ipv 20/25 euroquote:
Weet alleen niet of ik het vandaag nog red want over 4 minuten trek ik de deur eeuwig dicht tot morgenochtend half 9quote:
Ik neem geen stelling in deze.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie aparte kleur en kan je prima je spulletjes op kwijt. Vragen ze vast de hoofdprijs ipv 20/25 euro
Rustig aan jonge. Liever volgende eeuw dan morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik het vandaag nog red want over 4 minuten trek ik de deur eeuwig dicht tot morgenochtend half 9
Heb je de stelling van Pythagoras wel eens gezien? Dat was pas een hele mooie waar je veel op kwijt konquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem geen stelling in deze.
Ben nooit zo goed in eeuwen. Is dat dan in het jaar 2100 of morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig aan jonge. Liever volgende eeuw dan morgen.
Nou...dan heb je zeker geen foto van hem gezien. Hij heeft betere tijden gekendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja solo is ook een echte vent
Wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je de stelling van Pythagoras wel eens gezien? Dat was pas een hele mooie waar je veel op kwijt kon
Dat vind ik ook zeker een gemisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik werk niet echt met leuke mensen zoals jij
heb die kleurtjes sowieso niet aanstaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef moemoe het volgende:
Alle sportsubfora zijn ineens roze geworden.
Het doet pijn aan mijn ogen.
Ik wil die kleur wel als usernamequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef moemoe het volgende:
Alle sportsubfora zijn ineens roze geworden.
Het doet pijn aan mijn ogen.
Bingo!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het misschien omdat ze een vrouw is?
Echt hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil die kleur wel als username
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |