Dan is Nanking niet meer uniekquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Dat is al het geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.quote:
Mijn hart doet nog altijd pijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryIk durf ook niet met kleurtjes te spelen.
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
We maken dit nog goedquote:
Helaasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzo
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.quote:
Vanwege mijn geweldige persoonlijkheid zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.
Voor één keertje dan..
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch heeft het wel wat die kleurtjes. Je bent alleen jarenlang gewend aan het vertrouwde oude en dan ineens dit, denk je toch wtfff.
Haha ja ik ook wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |