quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg reclame voor een gay dating app
Ok
excuus, dat komt door die CR foto, ook al heeft DP die niet meer haal ik dat nog steeds door elkaarquote:
Iemand die constant CR7 met een blote bast als OP heeft zou je dat wel van denkenquote:
Het VBL forum is ook weg onderin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sport is ineens wit. Is hier iets gaande betreffende wielrennen? @:ggmm
DRT is ook anders. VBL is wit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het VBL forum is ook weg onderin.
Had je crew moeten worden dan had je dit geweten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sport is ineens wit. Is hier iets gaande betreffende wielrennen? @:ggmm
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je crew moeten worden dan had je dit geweten.
Maar Sport is een nieuwe categorie. Het stond voorheen onder Hobby's
Maar darten is toch geen sport, zeg jij altijd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je crew moeten worden dan had je dit geweten.
Maar Sport is een nieuwe categorie. Het stond voorheen onder Hobby's
Formule 1 is geen sport.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar darten is toch geen sport, zeg jij altijd?
@:el-stinho
Ik zie het ook net ja. Wtf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nog wel ff moeten wennen aan die nieuwe kleur voor VBL.
Raar dat jij als moderator van VBL niet gehoord wordt in dit soort beslissingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het ook net ja. Wtf.
Welke kleur had je liever gewildquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nog wel ff moeten wennen aan die nieuwe kleur voor VBL.
Onlogisch, Don en Skysherrif wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat jij als moderator van VBL niet gehoord wordt in dit soort beslissingen.
Dit is vanochtend behandeld toen Drizzt nog lag te slapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat jij als moderator van VBL niet gehoord wordt in dit soort beslissingen.
quote:
quote:
Met witte tekst. En anders inderdaad zonder tekst. Iedereen weet toch wel dat het om VBL gaat dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tekst is ook zwart, dus dat lijkt me geen succes.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit is vanochtend behandeld toen Drizzt nog lag te slapen.
DRT en SPT staan toch ook met diezelfde kleur in Sportquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met witte tekst. En anders inderdaad zonder tekst. Iedereen weet toch wel dat het om VBL gaat dan.
Die mogen wit blijven, geef geen neuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
DRT en SPT staan toch ook met diezelfde kleur in Sport
Jeetje Don als je het niet kan volgen heeft zit geen zin hoor!!
heeft zitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
hobiesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sport op oranje, Hobbies op wit. Klaar.
Heeft zitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GGMM buigt nu alquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
FB / Formule 1
Oei, er is al iemand boos.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM buigt nog sneller dan Onlogisch tijdens een moderator briefing.
Moet je maar mailen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat forum gaat er dus niet komen, komt daar nog uitleg over
We hadden 1 mod voor ogen en die wilde niet dus helaas.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat forum gaat er dus niet komen, komt daar nog uitleg over
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden 1 mod voor ogen en die wilde niet dus helaas.
Uitleg wordt niet gegeven, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sport een hele nieuwe categorie is waarom is er dan nog een subforum met 'Sport'? Geef dan elke sport een eigen plekje.
Bedankt voor je inbreng, dit nemen we meer naar achterquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sport een hele nieuwe categorie is waarom is er dan nog een subforum met 'Sport'? Geef dan elke sport een eigen plekje.
Een heel meer naar achter? Gaan jullie daar roeien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je inbreng, dit nemen we meer naar achter
Doe gewoon even normaal en rustig idiootquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitleg wordt niet gegeven, bespaar je de moeite.
Ik neem je moeder weleens van achter lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem je moeder weleens van achter lol
Racist.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kan echt niet tegen de witte kleur.
meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest. Geef gewoon eens antwoord mongool.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal en rustig idioot
meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter in hobby.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Formule 1 bij Sport? Doe dat lekker bij Techniek.
Op wat, jouw voorbarige totaal idiote conclusies?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest. Geef gewoon eens antwoord mongool.
Komt eraan zodra een developer wakker is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Regel maar een kleurtje.
Op mijn eerdere vraag kwam ook al een schijtlollig antwoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op wat, jouw voorbarige totaal idiote conclusies?
Jouw probleem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op mijn eerdere vraag kwam ook al een schijtlollig antwoord.
Wit is geen kleur.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kleurtje is even wennen hoor.
Kleurtje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kleurtje is even wennen hoor.
Eerst maar eens even afwachten of het allemaal rond komt. En er mogen nog wel 2 verdedigers bij imoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al tevreden met al jullie nieuwe aankopen?
Karsdorp/Nieuwkoop - Ié/Botteghin - Johnston/Beek - Haps/Malacia is nu toch jullie bezetting achterin?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar eens even afwachten of het allemaal rond komt. En er mogen nog wel 2 verdedigers bij imo
Is volgens mij onderdeel van die Champions Cup of iets dergelijks. Daardoor speelden Juve en Spurs ook in Singapore.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca is ook al de halve wereld over gevlogen hé. mes que un club.
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??quote:
Geduldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??
Nieuwkoop is gewoon echt niet goed genoeg, en Karsdorp gaat nog wel geblesseerd raken. Daarbij zijn het allemaal huurspelers naar het zich nu laat aanzien. Niet echt oplossingen voor de langere termijn dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karsdorp/Nieuwkoop - Ié/Botteghin - Johnston/Beek - Haps/Malacia is nu toch jullie bezetting achterin?
Net als de inhoud van jouw hoofdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fout.
Het is op dit moment transparant.
Nee, er is nog geen nieuwe kleur toegewezen aan de nieuwe categorie, en dus is het blokje nu transparant. Wachten op een developer dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??
Juve gaat niet naar de VS denk ik, tenminste niet met Ronaldo dus kan me niet voorstellen dat die wedstrijden iets met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is volgens mij onderdeel van die Champions Cup of iets dergelijks. Daardoor speelden Juve en Spurs ook in Singapore.
Transparant is niet gelijk aan leeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als de inhoud van jouw hoofd
hahahaha
DONDER OP VARKENquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als de inhoud van jouw hoofd
hahahaha
Nja die Troost is toch interim, dus zal ook niet al het geld willen verbrassen aan aankopen als hij zo een nieuwe TD moet lokken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwkoop is gewoon echt niet goed genoeg, en Karsdorp gaat nog wel geblesseerd raken. Daarbij zijn het allemaal huurspelers naar het zich nu laat aanzien. Niet echt oplossingen voor de langere termijn dus.
Alles voor de centen, terwijl de competitie over een dikke week alweer begint.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is volgens mij onderdeel van die Champions Cup of iets dergelijks. Daardoor speelden Juve en Spurs ook in Singapore.
beetje paniekvoetbal maar slechter zal het niet wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwkoop is gewoon echt niet goed genoeg, en Karsdorp gaat nog wel geblesseerd raken. Daarbij zijn het allemaal huurspelers naar het zich nu laat aanzien. Niet echt oplossingen voor de langere termijn dus.
Alsof Scrummie dat weet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Transparant is niet gelijk aan leeg.
Ze speelden wedstrijden verspreid over de hele wereld.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juve gaat niet naar de VS denk ik, tenminste niet met Ronaldo dus kan me niet voorstellen dat die wedstrijden iets met elkaar te maken hebben
Ik heb jou nog niet zien uitleggen waarom het blokje nog geen kleur heeft. Ik heb dat wel gedaan, flopFA.quote:
Klopt, al vond ik het wel jammer dat ik de 2 wedstrijden in Singapore net gemist heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles voor de centen, terwijl de competitie over een dikke week alweer begint.
Dat paniekerige gezeur ga ik niet belonen met een serieus antwoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet zien uitleggen waarom het blokje nog geen kleur heeft. Ik heb dat wel gedaan, flopFA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wat voor te zeggen, maar het duurt wel ff voor zo'n verdediging op elkaar is ingespeeld. Zie je bij Ajax ook. En tegen de tijd dat ze zover zijn is het dus weer tijd om afscheid te gaan nemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die Troost is toch interim, dus zal ook niet al het geld willen verbrassen aan aankopen als hij zo een nieuwe TD moet lokken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat paniekerige gezeur ga ik niet belonen met een serieus antwoord.
Ik ben er gewoon helemaal zelf achtergekomen door in de code te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Snap ik ja, toch wat andere spelers dan je normaal ziet hé.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik het wel jammer dat ik de 2 wedstrijden in Singapore net gemist heb.
voor zover ik het kan zien doet Barcelona daar niet aan meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze speelden wedstrijden verspreid over de hele wereld.
Tja maar Feyenoord heeft nu eenmaal niet veel te willen dus moet je het maar doen met dit soort gokjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen, maar het duurt wel ff voor zo'n verdediging op elkaar is ingespeeld. Zie je bij Ajax ook. En tegen de tijd dat ze zover zijn is het dus weer tijd om afscheid te gaan nemen.
Jeetjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon helemaal zelf achtergekomen door in de code te kijken.
Dat gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
Ik zal je 24 uur lang niet voor dom uitmaken!
Loop je nou te dollen met Sven van Beek?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snap ik ja, toch wat andere spelers dan je normaal ziet hé.
Dongodquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Loop je nou te dollen met Sven van Beek?
Wow hackerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon helemaal zelf achtergekomen door in de code te kijken.
Toch wel:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor zover ik het kan zien doet Barcelona daar niet aan mee
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Loop je nou te dollen met Sven van Beek?
Mwoah er liggen als het goed is wel een paar centen hoor. Snap dat je dat wilt reserveren, aan de andere kant komen dit soort noodgrepen de club ook niet ten goede en kun je beter in jonge talenten investeren teneinde nieuw kapitaal te genereren dan op je geld te broeden. Zo'n St Juste is ook gewoon met een aardige winst doorverkocht. Zo'n huurspeler levert geen knaken op. Tenzij je een optie tot koop weet te bedingen, wat me sterk lijkt bij spelers van Liverpool en Roma.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar Feyenoord heeft nu eenmaal niet veel te willen dus moet je het maar doen met dit soort gokjes.
Oh dan duurt het nog wel evenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks is lastig. Ik ga wel als we de groepsfase halen.
Dat kan prima hoor, zeker als het spelers zijn waar die clubs geen toekomst in zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah er liggen als het goed is wel een paar centen hoor. Snap dat je dat wilt reserveren, aan de andere kant komen dit soort noodgrepen de club ook niet ten goede en kun je beter in jonge talenten investeren teneinde nieuw kapitaal te genereren dan op je geld te broeden. Zo'n St Juste is ook gewoon met een aardige winst doorverkocht. Zo'n huurspeler levert geen knaken op. Tenzij je een optie tot koop weet te bedingen, wat me sterk lijkt bij spelers van Liverpool en Roma.
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gekleurde subforums mogen achterin de bus plaatsnemen
@Danny is weer aan het floppenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De nieuwe hoofdcategorie Sport heeft nog geen background-color in de code. De rest wel.
OK, niet goed gekeken blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel:
https://www.internationalchampionscup.com/territories/eu
Al staan ze niet in de stand. De wedstrijd wordt wel op die site aangekondigd. Misschien spelen ze maar 1 wedstrijd ofzo?quote:
daar keek ik ook en stonden ze niet vandaar, maar goed is toch weer een zinloze cup om geld te verdienenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al staan ze niet in de stand. De wedstrijd wordt wel op die site aangekondigd. Misschien spelen ze maar 1 wedstrijd ofzo?
als zijndequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet dan een tweet als Feyenoord ZIJNDE als de deal gewoon rond is.
Goeie vraag. Denk dat hij de ballen niet heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat ons aller @:GGMM 'Het mens erger je niet' forum sluiten?
Waarom zou hij dat doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat ons aller @:GGMM 'Het mens erger je niet' forum sluiten?
Waarom bestaat dit forum?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat forum überhaupt?
Voor inhoudelijke discussies over onderwerpen die ons interesseren.quote:
autismequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om Haags, Pugg en Aloa nog wat plezier te gunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker plezier hebben joh!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks is lastig. Ik ga wel als we de groepsfase halen.
TRANSPARANTquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:30 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft VBL opeens witte buttons in de mobiele layout
@:ggmm
@:danny
@:yvonne
@:trein2000
Wat ben je toch allemaal gay aan het doen vandaag?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hem ook roze maken?? (Ik vraag dit voor een vriend)
Ik hoop dat je blij bent met jezelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hem ook roze maken?? (Ik vraag dit voor een vriend)
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je blij bent met jezelf.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal gay aan het doen vandaag?
@:knutdeijsbeer
Wordt het gewoon roze.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ik wil donkergroen als kleur voor Sport!
Link?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt het gewoon roze.
Op naar het GGMM topic.
Oke. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey GGMM! Kwam even buurten vanwege het nieuwe kleurtje!
Dat snap ik wel ja!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey GGMM! Kwam even buurten vanwege het nieuwe kleurtje!
Nou het is zeker niet te missen nu! Fijne dag nogquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja!![]()
Het springt echt in het oog.
Bedankt, jij ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou het is zeker niet te missen nu! Fijne dag nog
Heldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je blij bent met jezelf.
Hallo Annequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou het is zeker niet te missen nu! Fijne dag nog
Sowquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo Anne
Nog FOK!ers geneukt???
@Wereldgozerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo Anne
Nog FOK!ers geneukt???
Alleen de eerste helft, in de rust weggegaan en naar The Lion King gaan kijken in Pathe De Kuip.quote:
@JR-Style-93 vindt dit leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen de eerste helft, in de rust weggegaan en naar The Lion King gaan kijken in Pathe De Kuip.![]()
![]()
Jr heeft waarschijnlijk liever ideale schoonzonenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik denk niet dat ik ooit 1 speler belangrijker heb gezien in een ploeg dat een WK won
Hij hoort er ook niet in.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef onlogisch het volgende:
WIE DOET DIT????
@:Iteejer
@:Danny
@:GGMM
@:Yvonne
Godver. Nooit gedacht dat ik die René in dit rijtje zou mentionen
Kom je dan op bezoek?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar jij in hoort
Een gekkenhuis!!
Zo.
ZO DAN!!~!1quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar jij in hoort
Een gekkenhuis!!
Zo.
Meet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Meet dan prima kleur @:GGMM
En mooi dat je je niet laat beinvloeden door de homofoben hier
Meetquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef onlogisch het volgende:
WIE DOET DIT????
@:Iteejer
@:Danny
@:GGMM
@:Yvonne
Godver. Nooit gedacht dat ik die René in dit rijtje zou mentionen
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Jimbo het volgende:
Wat een opvallend pleuriskleurtje is VBL geworden, kon er niet gewoon een kleur gepakt worden die net zo vaal is als de andere
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt
Je komt hier nooit
Voetbal in de SC :’)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:24 schreef TjjWester het volgende:
Vorig jaar heeft de FIFA gewaarschuwd dat niet meer een onbeperkt aantal spelers verhuurd mogen worden, er waren plannen om dit terug te brengen naar max 6 tot 8.
Hoe zit het hiermee?? Zijn er al stappen gemaakt of gaat dit net zo lang als de doellijntechnologie aanslepen???
Volgens mij zit je hier verkeerd met je vraag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:24 schreef TjjWester het volgende:
Vorig jaar heeft de FIFA gewaarschuwd dat niet meer een onbeperkt aantal spelers verhuurd mogen worden, er waren plannen om dit terug te brengen naar max 6 tot 8.
Hoe zit het hiermee?? Zijn er al stappen gemaakt of gaat dit nog jaren aanslepen??
@ggmmquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vind danny een mooie kleur, zie fb.
Meetquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Doublepain het volgende:
poppenspeler.mpegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meet
Tering wat een dom varken ben je toch.
Is het niet dit subforumquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat een homo's in deze subforum zeg
Niet best weer
Niet echt watdan??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Doublepain kijk jij ook zo uit naar de nieuwe Change my mind?
Teaser voor wanneer?quote:
Succes en breek een been hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ik ga nu even BotW spelen. Mijn eerste divine beast ofzo verslaan.
Veel plezier met dit matige spel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ik ga nu even BotW spelen. Mijn eerste divine beast ofzo verslaan.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geweldig vond in het begin en nu al een maand ofzo niet aan heb geraakt. Het pakt toch wat minder dan een game met een echt verhaal zoals RDR2.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier met dit matige spel.
Ik vond het vooral veel te simpel. Totaal geen uitdaging in de dungeons.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geweldig vond in het begin en nu al een maand ofzo niet aan heb geraakt. Het pakt toch wat minder dan een game met een echt verhaal zoals RDR2.
Gaat je niks aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
Waarom dan ook Samsung? Wat een paupermerk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Net nieuwe samsung en kan nu al terug om gerepareerd te worden. FML
Salade met geitenkaas of zo iets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
TV?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Net nieuwe samsung en kan nu al terug om gerepareerd te worden. FML
Mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |