quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM buigt nog sneller dan Onlogisch tijdens een moderator briefing.
Moet je maar mailen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat forum gaat er dus niet komen, komt daar nog uitleg over
We hadden 1 mod voor ogen en die wilde niet dus helaas.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat forum gaat er dus niet komen, komt daar nog uitleg over
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden 1 mod voor ogen en die wilde niet dus helaas.
Uitleg wordt niet gegeven, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sport een hele nieuwe categorie is waarom is er dan nog een subforum met 'Sport'? Geef dan elke sport een eigen plekje.
Bedankt voor je inbreng, dit nemen we meer naar achterquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sport een hele nieuwe categorie is waarom is er dan nog een subforum met 'Sport'? Geef dan elke sport een eigen plekje.
Een heel meer naar achter? Gaan jullie daar roeien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je inbreng, dit nemen we meer naar achter
Doe gewoon even normaal en rustig idiootquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitleg wordt niet gegeven, bespaar je de moeite.
Ik neem je moeder weleens van achter lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem je moeder weleens van achter lol
Racist.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kan echt niet tegen de witte kleur.
meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest. Geef gewoon eens antwoord mongool.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal en rustig idioot
meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter in hobby.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Formule 1 bij Sport? Doe dat lekker bij Techniek.
Op wat, jouw voorbarige totaal idiote conclusies?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest. Geef gewoon eens antwoord mongool.
Komt eraan zodra een developer wakker is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Regel maar een kleurtje.
Op mijn eerdere vraag kwam ook al een schijtlollig antwoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op wat, jouw voorbarige totaal idiote conclusies?
Jouw probleem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op mijn eerdere vraag kwam ook al een schijtlollig antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |