Is het niet dit subforumquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat een homo's in deze subforum zeg
Niet best weer
Niet echt watdan??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Doublepain kijk jij ook zo uit naar de nieuwe Change my mind?
Teaser voor wanneer?quote:
Succes en breek een been hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ik ga nu even BotW spelen. Mijn eerste divine beast ofzo verslaan.
Veel plezier met dit matige spel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ik ga nu even BotW spelen. Mijn eerste divine beast ofzo verslaan.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geweldig vond in het begin en nu al een maand ofzo niet aan heb geraakt. Het pakt toch wat minder dan een game met een echt verhaal zoals RDR2.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier met dit matige spel.
Ik vond het vooral veel te simpel. Totaal geen uitdaging in de dungeons.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geweldig vond in het begin en nu al een maand ofzo niet aan heb geraakt. Het pakt toch wat minder dan een game met een echt verhaal zoals RDR2.
Gaat je niks aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
Waarom dan ook Samsung? Wat een paupermerk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Net nieuwe samsung en kan nu al terug om gerepareerd te worden. FML
Salade met geitenkaas of zo iets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
TV?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Net nieuwe samsung en kan nu al terug om gerepareerd te worden. FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |