Wit is geen kleur.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kleurtje is even wennen hoor.
Kleurtje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kleurtje is even wennen hoor.
Eerst maar eens even afwachten of het allemaal rond komt. En er mogen nog wel 2 verdedigers bij imoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al tevreden met al jullie nieuwe aankopen?
Karsdorp/Nieuwkoop - Ié/Botteghin - Johnston/Beek - Haps/Malacia is nu toch jullie bezetting achterin?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar eens even afwachten of het allemaal rond komt. En er mogen nog wel 2 verdedigers bij imo
Is volgens mij onderdeel van die Champions Cup of iets dergelijks. Daardoor speelden Juve en Spurs ook in Singapore.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca is ook al de halve wereld over gevlogen hé. mes que un club.
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??quote:
Geduldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??
Nieuwkoop is gewoon echt niet goed genoeg, en Karsdorp gaat nog wel geblesseerd raken. Daarbij zijn het allemaal huurspelers naar het zich nu laat aanzien. Niet echt oplossingen voor de langere termijn dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karsdorp/Nieuwkoop - Ié/Botteghin - Johnston/Beek - Haps/Malacia is nu toch jullie bezetting achterin?
Net als de inhoud van jouw hoofdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fout.
Het is op dit moment transparant.
Nee, er is nog geen nieuwe kleur toegewezen aan de nieuwe categorie, en dus is het blokje nu transparant. Wachten op een developer dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Precies dat is het probleem, de kleur valt weg tegen de achtergrond. Gras groen misschien wat??
Juve gaat niet naar de VS denk ik, tenminste niet met Ronaldo dus kan me niet voorstellen dat die wedstrijden iets met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is volgens mij onderdeel van die Champions Cup of iets dergelijks. Daardoor speelden Juve en Spurs ook in Singapore.
Transparant is niet gelijk aan leeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als de inhoud van jouw hoofd
hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |