SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In dat opzicht hebben Dusan Tadic en Daley Blind ook geen restwaarde en zouden we hen niet moeten hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Ajax 20 miljoen uitgeven, maar dan zou ik wel voor een talentvolle jongere speler kiezen. Geen kerel van 27 zonder restwaarde.![]()
bij tadic en blind pakte dat ook goed uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Ajax 20 miljoen uitgeven, maar dan zou ik wel voor een talentvolle jongere speler kiezen. Geen kerel van 27 zonder restwaarde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die heeft wel wat mindere statistieken qua goals en assists, ze zullen er wel wat scorend vermogen bij willen hebben als van de Beek weggaat. De andere middenvelders lopen daar ook niet van over.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet niet of Propper een vergelijkbare speler is en hoeveel hij moet kosten![]()
Was helemaal niet de bedoeling om de LaPo te hebben.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mja, type Donny is heel lastig te vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft wel wat mindere statistieken qua goals en assists, ze zullen er wel wat scorend vermogen bij willen hebben als van de Beek weggaat. De andere middenvelders lopen daar ook niet van over.![]()
Real madrid heeft er ιιn op het oog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, type Donny is heel lastig te vindenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Uitzonderingen die precies in het Ajax plaatje passen. Je moet daar geen gewoonte van maken natuurlijk. Met Tadic, Blind, Tagliafico, Huntelaar, Promes, Ziyech en Veltman heeft Ajax al genoeg ervaring in de ploeg lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In dat opzicht hebben Dusan Tadic en Daley Blind ook geen restwaarde en zouden we hen niet moeten hebben![]()
hier gaat iets misquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef duo-penotti het volgende:
Zie je Donnie dit doen ?
Kijk 'm shinen dan die lange.
[youtube]OrPQS6FP3Y8[/youtube]
edit: werkt alweerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marin was afgelopen seizoen hetzelfde als vd Beek al gaat het meer om de dynamiek en diepgang die vd Beek heeft wat je gaat missen, geen idee of Marin dat ook een beetje kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft wel wat mindere statistieken qua goals en assists, ze zullen er wel wat scorend vermogen bij willen hebben als van de Beek weggaat. De andere middenvelders lopen daar ook niet van over.![]()
Je hoeft spelers ook niet 1 op 1 te vervangen maar ik zou wel gaan voor iemand die scorend vermogen aan dit middenveld toe kan voegen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, type Donny is heel lastig te vinden![]()
Ik zie hem in ieder geval tot nu toe liever wat verder naar voren dan als controleur.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marin was afgelopen seizoen hetzelfde als vd Beek al gaat het meer om de dynamiek en diepgang die vd Beek heeft wat je gaat missen, geen idee of Marin dat ook een beetje kan.![]()
waarvan Huntelaar, Promess en Veltman niet per see basisklant zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Uitzonderingen die precies in het Ajax plaatje passen. Je moet daar geen gewoonte van maken natuurlijk. Met Tadic, Blind, Tagliafico, Huntelaar, Promes, Ziyech en Veltman heeft Ajax al genoeg ervaring in de ploeg lijkt me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Type Eriksen op 10 zou ook mooi zijn. Ik laat het maar aan de scouts overquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft spelers ook niet 1-1 te vervangen maar ik zou wel gaan voor iemand die scorend vermogen aan dit middenveld toe kan voegen.![]()
![]()
lijkt me ook een betere oplossing, maar goed wie weet krijgen ze Pogba nog los en hebben we dat probleem ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie hem in ieder geval tot nu toe liever wat verder naar voren dan als controleur.![]()
Engelse transfermarkt sluit morgenmiddag. Dan zullen we wel wat meer weten, of bijv United geanticipeerd heeft op vertrek van Pogba oid.![]()
Is dit tegen een amateurploegje ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef duo-penotti het volgende:
Zie je Donnie dit doen ?
Kijk 'm shinen dan die lange.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
die zijn met Eriksen bezig meen ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engelse transfermarkt sluit morgenmiddag. Dan zullen we wel wat meer weten, of bijv United geanticipeerd heeft op vertrek van Pogba oid.![]()
daar kom ik nog wel doorheen, dit gaat hij niet kunnen herhalen tegen pak'm beet Emmen, die zijn al beter dan dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dit tegen een amateurploegje ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou me ook niet verbazen als Eriksen naar Real gaat of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zijn met Eriksen bezig meen ik![]()
Je kan beter naar de euroclubindex kijken, die houdt meer rekening met nationale prestaties en corrigeert beter voor de tijd. Daarin staat Feyenoord 95ste, Vitesse 140ste, Qarabag 150ste.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:46 schreef Tarado het volgende: [..] staan net boven Feyenoord in de UEFA ranking
![]()
dan zie ik niet OOK Donny erheen gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als Eriksen naar Real gaat of zo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef duo-penotti het volgende:
Zie je Donnie dit doen ?
Kijk 'm shinen dan die lange.![]()
![]()
Nee dan blijft Donny idd. Dat zou ik beter vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan zie ik niet OOK Donny erheen gaan.![]()
![]()
Toevallig welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dit tegen een amateurploegje ofzo?
Ik zie Gastσn Pereiro lopen namelijk.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk al afscheid van Donny genomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook een betere oplossing, maar goed wie weet krijgen ze Pogba nog los en hebben we dat probleem ook niet.![]()
ja die is weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al afscheid van Donny genomen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al onze blonde goden weg.
Frenkie, Matthijs, Donny, zelfs Sinkie en Rasmussen.
Het is duidelijk dat Overmars een geheime agenda heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zou ook kunnen dat ze en en doen, dan is het 100% banken, zo niet dan wordt het nog steeds giga moeilijk voor hem al begrijp ik wel dat hij geen nee zegt tegen die club.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al afscheid van Donny genomen.![]()
Je bent iets op spoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is duidelijk dat Overmars een geheime agenda heeft.![]()
De hoofdprijs betalen voor Hans Vanaken lijkt mij absoluut niet verstandig. In Belgiλ is lang niet iedereen enthousiast en om veel geld te gaan betalen voor een speler die misschien niet eens voldoet en geen restwaarde heeft, nee dank je.![]()
als Real komt moet je altijd ja zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou ook kunnen dat ze en en doen, dan is het 100% banken, zo niet dan wordt het nog steeds giga moeilijk voor hem al begrijp ik wel dat hij geen nee zegt tegen die club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, want dat pakte ook zo goed uit voor Huntelaar en vd Vaart.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als Real komt moet je altijd ja zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
er valt niet te zeggen hoe het anders had gelopen, maar zelf vd vaart zegt dat je gewoon blind moet kiezen voor real, Huntelaar is minder te spreken over het buitenland geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want dat pakte ook zo goed uit voor Huntelaar en vd Vaart.
ik denk dat er geen speler is (die niet al speelt bij de absolute top) die nee zegt tegen clubs als Real, Barca, Juve of Manchester en dergelijkeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als Real komt moet je altijd ja zeggen.
Wat een onzin. Dat ligt helemaal aan je sportieve mogelijkheden en ambities op dat moment.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Het zou wel handig zijn als de trainer jou heel graag wil hebben en dat is in geval van Donny niet zo![]()
in welke branche ben jij actief als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Van wie?
Wat een onzin. Dat ligt helemaal aan je sportieve mogelijkheden en ambities op dat moment.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag je vragen, maar ik zie de relevantie niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in welke branche ben jij actief als ik vragen mag?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Het zal vast een ervaring zijn, en met het geld is ook niks mis. Raffie is alleen niet het meest heldere licht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er valt niet te zeggen hoe het anders had gelopen, maar zelf vd vaart zegt dat je gewoon blind moet kiezen voor real, Huntelaar is minder te spreken over het buitenland geloof ik.
ik denk dat er geen speler is (die niet al speelt bij de absolute top) die nee zegt tegen clubs als Real, Barca, Juve of Manchester en dergelijke
Als je een seizoen op de bank en tribune wilt zitten en daardoor stil staat in je ontwikkeling, moet je het vooral doen. Als je dan perse naar Spanje wilt, ga dan naar een club waar je gewoon 30 wedstrijden speelt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dolberg is er nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is duidelijk dat Overmars een geheime agenda heeft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Denk niet dat zij er minder van zijn geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want dat pakte ook zo goed uit voor Huntelaar en vd Vaart.![]()
vanuit Real kan je altijd nog naar een andere topclub gaan. je slaat jezelf toch voor je kop als je het niet probeert, stel hij raakt geblesseerd dit seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zal vast een ervaring zijn, en met het geld is ook niks mis. Raffie is alleen niet het meest heldere licht.
Als je een seizoen op de bank en tribune wilt zitten en daardoor stil staat in je ontwikkeling, moet je het vooral doen. Als je dan perse naar Spanje wilt, ga dan naar een club waar je gewoon 30 wedstrijden speelt.
zelfde geld voor de ligt bijvoorbeeld, natuurlijk had hij nog een jaar kunnen blijven, maar de gevolgen ervan zijn niet te overzien.
nu speelt hij met 1 van de grootste spelers ooit. als hij nog een jaar had gebleven hadden ze wellicht geen plek meer voor hem, of hij raakt geblesseerd.
Donny moet profiteren van het CL avontuurFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen Belg van 27 halen hoorklinkt al als een soort Siem de Jong.
En sowieso zou ik eerder een controleur erbij willen hebben dan een #10.Oh.![]()
als 1 van de grootste bedrijven je benaderd voor een positie waar je van droomt, dan ben je toch gek als je het niet doet, omdat je misschien niet perfect bent voor de baan, nee dan ga je de uitdaging aan en lukt het niet, dan staat het fantastisch op je cv en ben je wellicht al financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mag je vragen, maar ik zie de relevantie niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De podcast is er ook weer trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
En sowieso zou ik eerder een controleur erbij willen hebben dan een #10.![]()
![]()
Goede vergelijking weer JRquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
vind ik geen onzin hoor, als je profvoetballer bent en ambitieus en een wereld topclub komt voorbij dan ben je gek als je die kans niet pakt zeker als zoals in zijn geval die kans toch wel eenmalig is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Van wie?
Wat een onzin. Dat ligt helemaal aan je sportieve mogelijkheden en ambities op dat moment.![]()
Dit ja, kunnen ze beter Berge bij Genk halen en Marin doorschuiven op het middenveld.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje ervaring kan geen kwaad.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Prima voetballer, wel een totaal ander type dan Van de Beek (en ook dan Vlap in mijn ogen). Hij is veel statischer en wil vooral veel de bal hebben. Hij kan en zal niet zo over het veld vliegen en overal opduiken zonder bal. Ik weet niet of dit Ajax zo iemand nodig heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Statistieken van Vanaken zijn in ieder geval prima maar er zijn dagen dat ik de Belgische competitie niet kijk. Zegt imo wel iets dat hij daar op zijn leeftijd nog speelt, toch al bijna 27. Iemand meer te vertellen over deze man?![]()
Betere vergelijking zou zijn dat dat topbedrijf komt, ik erheen ga, maar vervolgens alleen maar mag toekijken hoe andere werken omdat ik niet goed genoeg ben om zelf het werk te doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als 1 van de grootste bedrijven je benaderd voor een positie waar je van droomt, dan ben je toch gek als je het niet doet, omdat je misschien niet perfect bent voor de baan, nee dan ga je de uitdaging aan en lukt het niet, dan staat het fantastisch op je cv en ben je wellicht al financieel onafhankelijk.
Nee bedankt, dan werk ik liever bij een minder goed bedrijf waar ik wιl het verschil kan maken.
Niet voor iedereen draait alles om geld.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De podcast is er ook weer trouwens.
En Mike Verweij heeft veel volgers gedeblokkeerd
Oh.![]()
Oeh, ik ga METEEN kijken. Edit: JAAAAAquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
En Mike Verweij heeft veel volgers gedeblokkeerd![]()
Dat hebben we al voldoende in de ploeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beetje ervaring kan geen kwaad.Oh.![]()
inderdaad liever kwaliteit, die Vanaken lijkt me ook niksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben we al voldoende in de ploeg.![]()
Dat ligt aan de verwachtingen over speeltijd etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik geen onzin hoor, als je profvoetballer bent en ambitieus en een wereld topclub komt voorbij dan ben je gek als je die kans niet pakt zeker als zoals in zijn geval die kans toch wel eenmalig is.
Een ambitieuze voetballer gaat mijn inziens niet naar een club waar hij weet dat hij bijna niet zal spelen, bijvoorbeeld.
Maar dat ligt uiteraard aan het soort ambitie dat je hebt. Als je ambitie is op de loonrol van een van de grootste voetbalclubs te staan, dan moet je het zeker doen.
Als je ambitie is het verschil te maken en mee te doen aan de prestaties van je club, dan zou ik er een paar keer over nadenken..
Overigens is er ook geen goed of fout. Ieder heeft zijn eigen wensen, zijn eigen ambities, en maakt zijn eigen keuzes. Maar jϊist daarom is het niet een verplichting om als profvoetballer altijd ‘ja’ te zeggen tegen clubs als Real.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
mensen die werken omdat ze werken zo leuk vinden heb ik nooit begrepen, dat zijn de mensen die niet weten wat ze moeten doen na hun pensioen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Betere vergelijking zou zijn dat dat topbedrijf komt, ik erheen ga, maar vervolgens alleen maar mag toekijken hoe andere werken omdat ik niet goed genoeg ben om zelf het werk te doen.
Nee bedankt, dan werk ik liever bij een minder goed bedrijf waar ik wιl het verschil kan maken.
Niet voor iedereen draait alles om geld.
je werkt toch om je rekeningen te betalen en om op vakantie te kunnen en je kinderen alles te kunnen geven wat ze nodig hebben.
als ze morgen tegen mij zeggen dat ik niet meer hoef te werken met behoud van salaris, teken ik blind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dank Wimmes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima voetballer, wel een totaal ander type dan Van de Beek (en ook dan Vlap in mijn ogen). Hij is veel statischer en wil vooral veel de bal hebben. Hij kan en zal niet zo over het veld vliegen en overal opduiken zonder bal. Ik weet niet of dit Ajax zo iemand nodig heeft.![]()
Liever een talentvolle speler in de leeftijd 20-22 dan Vanaken in dit geval, ervaring is er al wel genoeg.
Persoonlijk denk ik dat je Marin op de plek van Donny kunt laten spelen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dan heb je wel een nieuwe 6 nodig. We zitten krap in centrale middenveldersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Liever een talentvolle speler in de leeftijd 20-22 dan Vanaken in dit geval, ervaring is er al wel genoeg.
Persoonlijk denk ik dat je Marin op de plek van Donny kunt laten spelen.![]()
je weet het nooit zeker, donny is overtuigt van zijn eigen kwaliteiten, dus die wil proberen om zich in de basis te knokken. je wilt als speler (of werknemer) toch ook een beetje blijven uitdagen en je limiet opzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verwachtingen over speeltijd etc.
Een ambitieuze voetballer gaat mijn inziens niet naar een club waar hij weet dat hij bijna niet zal spelen, bijvoorbeeld.
Maar dat ligt uiteraard aan het soort ambitie dat je hebt. Als je ambitie is op de loonrol van een van de grootste voetbalclubs te staan, dan moet je het zeker doen.
Als je ambitie is het verschil te maken en mee te doen aan de prestaties van je club, dan zou ik er een paar keer over nadenken..
Overigens is er ook geen goed of fout. Ieder heeft zijn eigen wensen, zijn eigen ambities, en maakt zijn eigen keuzes. Maar jϊist daarom is het niet een verplichting om als profvoetballer altijd ‘ja’ te zeggen tegen clubs als Real.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
danny of daley?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mensen die werken omdat ze werken zo leuk vinden heb ik nooit begrepen, dat zijn de mensen die niet weten wat ze moeten doen na hun pensioen.
je werkt toch om je rekeningen te betalen en om op vakantie te kunnen en je kinderen alles te kunnen geven wat ze nodig hebben.
als ze morgen tegen mij zeggen dat ik niet meer hoef te werken met behoud van salaris, teken ik blind."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Blijft jammer dat Odegaard niet naar Ajax is gekomen, dat was een perfecte aankoop op het middenveld geweest nu.![]()
misschien alvarez en blind op het middenveld met marin ervoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel een nieuwe 6 nodig. We zitten krap in centrale middenveldersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch vervelend dat Schone uit het niets vertrokken is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel een nieuwe 6 nodig. We zitten krap in centrale middenvelders![]()
Ditquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mensen die werken omdat ze werken zo leuk vinden heb ik nooit begrepen, dat zijn de mensen die niet weten wat ze moeten doen na hun pensioen.
als ze morgen tegen mij zeggen dat ik niet meer hoef te werken met behoud van salaris, teken ik blind.
Fuck the EBU.![]()
mwa geen sterke argumenten tegen moet ik zeggen, maar goed we hoeven het ook niet eens te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verwachtingen over speeltijd etc.
Overigens is er ook geen goed of fout. Ieder heeft zijn eigen wensen, zijn eigen ambities, en maakt zijn eigen keuzes. Maar jϊist daarom is het niet een verplichting om als profvoetballer altijd ‘ja’ te zeggen tegen clubs als Real.![]()
laten we nou niet doen alsof dat de missing link was geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch vervelend dat Schone uit het niets vertrokken is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die had je nog prima kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laten we nou niet doen alsof dat de missing link was geweest.![]()
noem mij 1 speler op die nee zei tegen een (echte) topclub en daar beter van is geworden omdat hij het daar niet zou hebben gehaald?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens, maar niet voor 50 wedstrijden als basisspeler.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had je nog prima kunnen gebruiken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lees dan ook wat er staat. Frozen-assassin zegt dat we krap zitten in centrale middenvelders. Niet dat Schone de leider op het middenveld is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, maar niet voor 50 wedstrijden als basisspeler.![]()
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, maar niet voor 50 wedstrijden als basisspeler.![]()
![]()
en daar ben ik het mee eens, maar zelfs als schone had gebleven moet er een cvm of in ieder geval cm bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lees dan ook wat er staat. Frozen-assassin zegt dat we krap zitten in centrale middenvelders. Niet dat Schone de leider op het middenveld is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop maar dat Marin snel de vrije trappen gaat nemen want ik heb geen zin in een seizoen lang naar die vuurpijlen van Ziyech te kijken die 99 procent van de keren in de muur gaan of de tweede ring.![]()
die vrije trap gisteren was gevaarlijker dan zowat alle vrije trappen van Ziyech.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop maar dat Marin snel de vrije trappen gaat nemen want ik heb geen zin in een seizoen lang naar die vuurpijlen van Ziyech te kijken die 99 procent van de keren in de muur gaan of de tweede ring.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was een lekkere.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die vrije trap gisteren was gevaarlijker dan zowat alle vrije trappen van Ziyech.
Fuck the EBU.![]()
viel me nog mee dat Ziyech toeliet dat Huntelaar en Marin die van de linker zone mochten nemenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop maar dat Marin snel de vrije trappen gaat nemen want ik heb geen zin in een seizoen lang naar die vuurpijlen van Ziyech te kijken die 99 procent van de keren in de muur gaan of de tweede ring.![]()
quote:Waarom de Ajax-defensie flinke stappen moet maken voor nieuw Europees succes
Ajax verschafte zich met een 2-2 gelijkspel bij PAOK een prima uitgangspositie voor de return in de derde voorronde van de Champions League. In verdedigend opzicht gaf Ajax in een aantal fases echter wel veel kansen weg. De organisatie in de laatste linie was regelmatig zoek en het oogde rommelig. PAOK maakte er, gelukkig voor Ajax, niet al te best gebruik van. We analyseerden wat er achterin misging bij de Amsterdammers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mij ook ja, Ziyech moet het lekker laten bij corners en indraaiende vrije trappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
viel me nog mee dat Ziyech toeliet dat Huntelaar en Marin die van de linker zone mochten nemen![]()
hij maakte er gisteren natuurlijk wel 1 voor 90%quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook ja, Ziyech moet het lekker laten bij corners en indraaiende vrije trappen.![]()
laat Huntelaar nou ook geen vrije trappen nemen overigens.
Marin eerste keus, als die er niet staat dan Ziyech.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja precies, zijn indraaiende vrije trappen vind ik altijd wιl gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij maakte er gisteren natuurlijk wel 1 voor 90%![]()
komt omdat hij zeer precies en bal ergens neer kan leggen, echter is op doel schieten een compleet andere tak van sport en niet met elkaar te vergelijken. Ziyech kan alleen met een boog een bal op een dubbeltje laten landen, als je op doel schiet moet hij er al in zijn voor de bal daalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, zijn indraaiende vrije trappen vind ik altijd wιl gevaarlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar schoot er tien jaar geleden ooit wel mooi eentje in tegen Heerenveen (verder verloor Ajax kansloos met 5-2)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
laat Huntelaar nou ook geen vrije trappen nemen overigens.
Marin eerste keus, als die er niet staat dan Ziyech.Oh.![]()
Ziyech twee in de afgelopen 10 jaar, dus vandaar dat ik Ziyech net boven Huntelaar zet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar schoot er tien jaar geleden ooit wel mooi eentje in tegen Heerenveen (verder verloor Ajax kansloos met 5-2)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die Schuurs schijnt het toch ook aardig te kunnen al was die poging tot afstandsschot gisteren niet bestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar schoot er tien jaar geleden ooit wel mooi eentje in tegen Heerenveen (verder verloor Ajax kansloos met 5-2)![]()
Ik dacht dat het een vermomde pass was.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Schuurs schijnt het toch ook aardig te kunnen al was die poging tot afstandsschot gisteren niet bestDie engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Heeft er indertijd bij Fortuna wel een paar aardig ingeknald vanaf grote afstand. Beetje zoals Toby dat wel eens deed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Schuurs schijnt het toch ook aardig te kunnen al was die poging tot afstandsschot gisteren niet best"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
pantelic podcast staat liveproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik denk dat ze ook met de talenten/jeugd zitten en die niet willen blokkeren. Ekkelenkamp, De Wit, Eijting, Gravenberch, Timber etc... we kunnen dat vanaf de zijlijn misschien niet allemaal even grote talenten vinden, maar degenen die er dagelijks mee werken zien misschien andere potentie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel een nieuwe 6 nodig. We zitten krap in centrale middenveldersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Neem aan dat Alvarez aankomende zaterdag wel minute gaat maken toch? Erg benieuwd toch wel naar hem, vooral koppend ook sterk, iets wat we nu toch wel missen.![]()
vooral de haat naar De Wit en Ekkelenkamp vind ik zwaar overdreven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook met de talenten/jeugd zitten en die niet willen blokkeren. Ekkelenkamp, De Wit, Eijting, Gravenberch, Timber etc... we kunnen dat vanaf de zijlijn misschien niet allemaal even grote talenten vinden, maar degenen die er dagelijks mee werken zien misschien andere potentie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Teveel transfergeruchten naar mijn smaak![]()
Die Belg loopt trouwens wel een paar gehandicapte voetballers voorbij op dat filmpje, maar om nog te zeggen dat dat eruit ziet als een enorme aanwinst...."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Overdreven ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral de haat naar De Wit en Ekkelenkamp vind ik zwaar overdreven.
Maar het zijn gewoon geen Ajax voetballers.
Snap best dat fans liever een Gravenberch, Jensen of Lang zien ipv De Wit en Ekkelenkamp.
En dan irriteert het gewoon dat De Wit en Ekkelenkamp wel kansen krijgen. Maar de ιchte voetballers niet.![]()
omdat je betere echte voetballers hebt, zij zijn er voor de balansquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Overdreven ja.
Snap best dat fans liever een Gravenberch, Jensen of Lang zien ipv De Wit en Ekkelenkamp.
En dan irriteert het gewoon dat De Wit en Ekkelenkamp wel kansen krijgen. Maar de ιchte voetballers niet.![]()
dan moeten die "echte" voetballers het meer afdwingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Overdreven ja.
En dan irriteert het gewoon dat De Wit en Ekkelenkamp wel kansen krijgen. Maar de ιchte voetballers niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De spelers die wij graag willen zien leggen enorme risico's in hun spel. Bij A1 en Jong kom je daar nog mee weg maar bij Ajax 1 hebben we daar geen tijd voor. Zeker niet als je al speelt met Ziyech/Tadic/Neres die dat ook al doen.![]()
Kortom, middenvelders uit de jeugd met creativiteit en lef gaan het eerste bij Ajax niet meer halen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 12:04:02 ]![]()
dat zegt echt niemand.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:03 schreef Dejannn het volgende:
Kortom middenvelders uit de jeugd met creativiteit en lef gaan het eerste bij Ajax niet meer halen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk wel, maar die moeten eerst meters maken in Jong. Of er valt toevallig een plek vrij halverwege seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:03 schreef Dejannn het volgende:
Kortom middenvelders uit de jeugd met creativiteit en lef gaan het eerste bij Ajax niet meer halen?![]()
Wat denken jullie: op welke twee spelers doelde Ten Hag met deze uitspraak?quote:In het laatste kwartier voor rust deden we niet meer wat we moesten doen. Twee spelers van mijn ploeg hielden zich niet aan de afspraken, waardoor het hele team van slag raakte."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
tenzij ze gewoon heel goed zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die moeten eerst meters maken in Jong. Of er valt toevallig een plek vrij halverwege seizoen.![]()
Al die namen hebben dat toch al gedaan? Jensen 23 duels in Jong, Gravenberch 27 duels in Jong, Lang 38 duels in Jong.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die moeten eerst meters maken in Jong. Of er valt toevallig een plek vrij halverwege seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 12:08:40 ]![]()
Ik denk Mazraoui er ιιn van is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:06 schreef SamCooke het volgende:
Wat denken jullie: op welke twee spelers doelde Ten Hag met deze uitspraak?
[..]![]()
en misschien Ziyech? anders liep Blind ook wel wat te dwalen aan het eind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is toch helemaal niks?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Al die namen hebben dat toch al gedaan? Jensen 23 duels in Jong, Gravenberch 27 duels in Jong, Lang 38 duels in Jong.![]()
Ja, dat daar ben ik me ook vrij zeker van.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik vind het anders redelijk wat. Waar zat je zelf aan te denken dan, 100 duels?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niks?![]()
Mazraoui moet ook gewoon lekker rechtsback staan, middenveld is veel te zwak op deze manier. We hebben toch juist Marin aangetrokken voor de balans op het middenveld? Snapte echt niet waarom hij niet begon gisteren.![]()
2 seizoentjes toch wel hoor minimaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het anders redelijk wat. Waar zat je zelf aan te denken dan, 100 duels?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wel met je eens hoor, is meer dan genoeg, als je na 1 seizoen jong nog niet in aanmerking komt kan je het beter elders proberenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het anders redelijk wat. Waar zat je zelf aan te denken dan, 100 duels?![]()
Dat is gewoon krap een seizoen in Jong icm hun leeftijd mogen ze nog wel een jaar of 2 daar spelen. Tenzij exceptioneel talent. Gravenberch zou je daarin willen schalen maar hij heeft nog wel wat stappen te gaan. Het is niet altijd heel stabiel wat hij laat zien. Laatste stap naar senioren blijft gewoon een moeilijke.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het anders redelijk wat. Waar zat je zelf aan te denken dan, 100 duels?![]()
zeker met het huidige niveau is het verschil gewoon wat groter tussen jong en ajax 1
2 seizoenen waarin je het echt laat zien moet toch wel minimaal zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, Onana stond bij Jong Ajax vaak te schutteren, dus het zegt niet altijd wat. Bij Frenkie en Donny ging de stap naar het eerste eenvoudig door hun talent. En sommigen spelen de sterren van de hemel bij Jong en falen keihard in het eerste.![]()
Overigens duurde het ook best wel lang nog voordat Frenkie echt in beeld kwam. Maar ik vind het wel vreemd dat Gravenberch nog steeds niet echt in beeld is, had dat eerlijk gezegd wel verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:15 schreef PicoMMP het volgende:
Ach, Onana stond bij Jong Ajax vaak te schutteren, dus het zegt niet altijd wat. Bij Frenkie en Donny ging de stap naar het eerste eenvoudig door hun talent. En sommigen spelen de sterren van de hemel bij Jong en falen keihard in het eerste.![]()
Of krijgen simpelweg niet de kans. Als je ziet dat Cerny bij Jong 69 duels heeft gespeeld, 31 goals en 25 assists, is dat gewoon uitstekend. Uiteindelijk zonder pardon doorverkocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:15 schreef PicoMMP het volgende:
Ach, Onana stond bij Jong Ajax vaak te schutteren, dus het zegt niet altijd wat. Bij Frenkie en Donny ging de stap naar het eerste eenvoudig door hun talent. En sommigen spelen de sterren van de hemel bij Jong en falen keihard in het eerste.
Ik denk dat men bij Ajax al heel snel doorheeft wie er naar het eerste elftal gaan en wie niet en dat prestaties binnen Jong daar in principe weinig mee te maken hebben. Jong bied ook een podium voor Ajax om talenten, waar de club het misschien minder in ziet zitten, zich in de kijker te laten spelen bij ander clubs en er zo nog een bedrag aan over te houden.![]()
Dat is het probleem met de fans. Er wordt een speler een toptalent genoemd en iedereen verwacht degene dan binnen 2 jaar in Ajax 1. Je hebt te maken met zoveel factorenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Overigens duurde het ook best wel lang nog voordat Frenkie echt in beeld kwam. Maar ik vind het wel vreemd dat Gravenberch nog steeds niet echt in beeld is, had dat eerlijk gezegd wel verwacht.
- Blessurevrij blijven
- Ontwikkelt in zelfde tempo als voorheen
- Plek vrij in Ajax 1
- Mentaliteit
- Systeem
- Toenemende standaard Ajax 1![]()
die was gewoon niet goed genoeg, mede door blessureleed maar in jong zitten er meestal ook maar 2 of 3 die misschien doorstoten, de rest is aanvullingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Of krijgen simpelweg niet de kans. Als je ziet dat Cerny bij Jong 69 duels heeft gespeeld, 31 goals en 25 assists, is dat gewoon uitstekend. Uiteindelijk zonder pardon doorverkocht.
Ik denk dat men bij Ajax al heel snel doorheeft wie er naar het eerste elftal gaan en wie niet en dat prestaties binnen Jong daar in principe weinig mee te maken hebben. Jong bied ook een podium voor Ajax om talenten, waar de club het misschien minder in ziet zitten, zich in de kijker te laten spelen bij ander clubs en er zo nog een bedrag aan over te houden.![]()
Elke keer als hij speelde zag je dat hij wat speciaals had maar nog wat foutjes maakte, of te lief was. Dat jaar in de verdediging heeft hem wel echt geholpen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Overigens duurde het ook best wel lang nog voordat Frenkie echt in beeld kwam. Maar ik vind het wel vreemd dat Gravenberch nog steeds niet echt in beeld is, had dat eerlijk gezegd wel verwacht.![]()
Echt balen van dat slechte kwartier. Niet alleen qua resultaat, het geeft ze ook hoop voor de wedstrijd van volgende week.
Hopen dat ten Hag het strijdplan er de komende week goed in kan slijpen.Life is what you make it.![]()
het strijdplan was wel goed, de uitvoering alleen nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Echt balen van dat slechte kwartier. Niet alleen qua resultaat, het geeft ze ook hoop voor de wedstrijd van volgende week.
Hopen dat ten Hag het strijdplan er de komende week goed in kan slijpen.![]()
Ik vind dat de tweede helft van PAOK ons meer hoop moet geven dan ons kwartiertje voor PAOK. Ik vond het schrikbarend hoe PAOK na 50 min helemaal op instorten stond, hebben dus een conditie van 0 op dit moment. Daarnaast vond ik ze echt verdedigend super slecht, daar moet wat te halen vallen met Neres straks erin en Tadic in de spits.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Hopen dat ten Hag het strijdplan er de komende week goed in kan slijpen.![]()
Helaas heb ik door brakke wifi op vakantie de tweede helft alleen kunnen volgen via live-blog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vind dat de tweede helft van PAOK ons meer hoop moet geven dan ons kwartiertje voor PAOK. Ik vond het schrikbarend hoe PAOK na 50 min helemaal op instorten stond, hebben dus een conditie van 0 op dit moment. Daarnaast vond ik ze echt verdedigend super slecht, daar moet wat te halen vallen met Neres straks erin en Tadic in de spits.
Kreeg wel de indruk dat Ajax toen domineerde, maar dat kan vertekenen als je het spel zelf niet ziet.Life is what you make it.![]()
domineren vind ik wel een groot woord, daar creλerden ze te weinig voor maar controleren zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas heb ik door brakke wifi op vakantie de tweede helft alleen kunnen volgen via live-blog.
Kreeg wel de indruk dat Ajax toen domineerde, maar dat kan vertekenen als je het spel zelf niet ziet.![]()
Je zag dat PAOK er helemaal doorheen zat en volgens mij de 2-2 wel goed vond. Daarom zonde dat we niet even de 2-3 hebben gemaakt, maar goed de eerste helft had het ook 3-1 kunnen staan voor PAOK. Maar op basis van de tweede helft zie ik het wel goed komen dinsdag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
domineren vind ik wel een groot woord, daar creλerden ze te weinig voor maar controleren zeker![]()
mee eens, ze hadden door moeten drukken maar zat misschien toch wel een beetje angst bij om het te verneuken, moet goed komen in Amsterdam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je zag dat PAOK er helemaal doorheen zat en volgens mij de 2-2 wel goed vond. Daarom zonde dat we niet even de 2-3 hebben gemaakt, maar goed de eerste helft had het ook 3-1 kunnen staan voor PAOK. Maar op basis van de tweede helft zie ik het wel goed komen dinsdag.![]()
Wel weer zin in hoor dinsdag, vol stadion en een wedstrijd waar toch nog behoorlijk wat spanning op staat. Als de JCS voorbode was voor de Europese avondjes dit jaar dan kan het behoorlijk gaan spoken in de Arena.![]()
Ben blij dat ie weg is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is wel ZIEDEND.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat dat betreft vertrouwen in Ten Hag. Die kan in de rust het halve team weer goed zetten qua tactiek, dat zag je gisteren ook weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, ze hadden door moeten drukken maar zat misschien toch wel een beetje angst bij om het te verneuken, moet goed komen in Amsterdam.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daarnaast heeft ten Hag Ajax echt conditioneel heel sterk gemaakt wat vaak in de 2de helft duidelijk zichtbaar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat dat betreft vertrouwen in Ten Hag. Die kan in de rust het halve team weer goed zetten qua tactiek, dat zag je gisteren ook weer.![]()
beste Ajax trainer sinds Van Gaalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat dat betreft vertrouwen in Ten Hag. Die kan in de rust het halve team weer goed zetten qua tactiek, dat zag je gisteren ook weer.![]()
Nieuw bod op Neres van 60 miljoen kennelijk afgewezen, zover we de geruchten moeten geloven. Hoop ook gewoon dat Ajax 80 miljoen vraagt, het is een aanvaller, Braziliaans international en we zitten al in het seizoen.![]()
Maar die kan helemaal niet op het middenveld. Dan wordt de zee van ruimte nog groter dan nu, buiten dat die nog niet half de inhoud van Van de Beek heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef Simmertje het volgende:
Blijft jammer dat Odegaard niet naar Ajax is gekomen, dat was een perfecte aankoop op het middenveld geweest nu.![]()
twitter:Rinzinho twitterde op woensdag 07-08-2019 om 16:05:23Antony moet de vervanger worden van David Neres. Ajax is in gesprek met Sao Paulo en is bereid om 30 miljoen te betalen. https://t.co/dUTCmK5c3t reageer retweet
Oh.![]()
Toch welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:Rinzinho twitterde op woensdag 07-08-2019 om 16:05:23Antony moet de vervanger worden van David Neres. Ajax is in gesprek met Sao Paulo en is bereid om 30 miljoen te betalen. https://t.co/dUTCmK5c3t reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dat bedrag betaalde Real ooit voor Sneijder en dat was al heel veel geldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
veel geldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Maguire 90 miljoen allenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat bedrag betaalde Real ooit voor Sneijder en dat was al heel veel geld![]()
Het bedrag voor Luckassen betaalde je vroeger Cruijff meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Random Engelsman 50 miljoen in PL allenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Man Utd is een zielige kutclub dus dat begrijp ik dan wel.![]()
Neres was 12? toch of zo, dan is 30 veelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kost in principe niks als Neres nog gaat natuurlijk.![]()
Andere tijden. Transfers worden alleen maar duurder en duurder.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was 12? toch of zo, dan is 30 veel![]()
Neres was goedkoop vanwege het voor Ajax begrippen hoge doorverkoop percentage.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was 12? toch of zo, dan is 30 veel![]()
Volgens mij met nog 3 miljoen eraan vast voor bonus en 20% doorverkoop.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was 12? toch of zo, dan is 30 veelOh.![]()
Feyenoord doet dat beter. Halen een midget verdediger voor 300K met 30% doorverkoop.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij met nog 3 miljoen eraan vast voor bonus en 20% doorverkoop.![]()
Suarez maar verkocht voor 22,5 miljoen (lol)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat bedrag betaalde Real ooit voor Sneijder en dat was al heel veel geldOh.![]()
Natuurlijk maar 30 voor een talent is gewoon veel geldquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere tijden. Transfers worden alleen maar duurder en duurder.![]()
Potentie van -75 in FM KOEKOEKquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar 30 voor een talent is gewoon veel geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja over een jaar is hij dan 60 miljoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 miljoen voor iemand die 9 competitiewedstrijden heeft gespeeld is lachwekkend.Oh.![]()
Ajax gaat toch wel die kant op met de bedragen die ze zelf ook ontvangen (en vragen).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar 30 voor een talent is gewoon veel geldOh.![]()
dan vind ik 30 of zelfs 35voor Bergwijn nog een betere deal, dan weet je tenminste wat je hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat toch wel die kant op met de bedragen die ze zelf ook ontvangen (en vragen).![]()
Gek genoeg klopt het heel vaak en clubs gebruiken die databank ook he.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt poepzor weer met z'n FM-feitjes![]()
Mwa tijd zal het leren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan vind ik 30 of zelfs 35voor Bergwijn nog een betere deal, dan weet je tenminste wat je hebt![]()
Kent iemand hem?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Ze kunnen het missenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me verbazen als ze 30 neertellen voor die Braziliaan![]()
Mij niet. Je zal toch mee moeten in het geweld. Voor 20 miljoen koop je tegenwoordig de categorie Stengs.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me verbazen als ze 30 neertellen voor die Braziliaan![]()
Je moet wel als je nog enigzins geloofwaardig wil zijn als ajax zijnde.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat je je niet blind moet starten op die bedragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me verbazen als ze 30 neertellen voor die Braziliaan
Als je alle inkomende transfers kunt dekken met ιιn uitgaande zit je goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 16:29:52 ]![]()
Dat klopt, maar tegenwoordig zijn er wel betere bronnen voor de clubs met veel meer informatie over de spelers.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gek genoeg klopt het heel vaak en clubs gebruiken die databank ook he.![]()
Klopt ze gebruiken die software uit Nederland geloof ik en die gebruikt weer stats uit FM.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar tegenwoordig zijn er wel betere bronnen voor de clubs met veel meer informatie over de spelers.![]()
![]()
Wel een ongelofelijk risico voor een verkapte jeugdspeler die het allemaal nog moet bewijzen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet wel als je nog enigzins geloofwaardig wil zijn als ajax zijnde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Denk niet dat er wat vanaf kan. Vorig jaar ging al het ''gerucht'' dat 20 miljoen het minimale zou zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar dat is het punt niet, Sao Paulo heeft trouwens geld nodig dus er kan wel wat af![]()
Elke aankoop is een risico ouwe dibbes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een ongelofelijk risico voor een verkapte jeugdspeler die het allemaal nog moet bewijzen.![]()
Ze zullen zo'n Antony ook niet kopen op basis van wat YouTube-filmpjes hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan vind ik 30 of zelfs 35voor Bergwijn nog een betere deal, dan weet je tenminste wat je hebt
Ook Bergwijn kan dan ineens niet renderen, dat weet je toch nooit zeker.Oh.![]()
Kijk maar naar Maggelsjanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke aankoop is een risico ouwe dibbes.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat Ajax dit jaar absurde bedragen krijgt is leuk maar ik denk toch niet dat het de norm gaat wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Denk dat je je niet blind moet starten op die bedragen.
Als je alle inkomende transfers kunt dekken met ιιn uitgaande zit je goed.![]()
Dat was met Neres precies hetzelfde, toch blij dat ze hem gekocht hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een ongelofelijk risico voor een verkapte jeugdspeler die het allemaal nog moet bewijzen.Oh.![]()
Natuurlijk gaat dat wel de norm worden lol. Ze leggen 90 miljoen neer voor Maguire die enkele jaren geleden misschien 4 miljoen had gekost. De voetbalwereld is gek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax dit jaar absurde bedragen krijgt is leuk maar ik denk toch niet dat het de norm gaat worden![]()
Maar niet iedereen is Neres en niet iedereen is Cassierra . Hopelijk is Veldmate nu eens niet dronken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was met Neres precies hetzelfde, toch blij dat ze hem gekocht hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom niet? Benfica doet dat ook al jaren hoor, en de bedragen gaan alleen maar omhoog dus het wordt gewoon veel normaler om 50 miljoen+ neer te tellen voor een toptalent. Als de contracten maar goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax dit jaar absurde bedragen krijgt is leuk maar ik denk toch niet dat het de norm gaat wordenOh.![]()
Bedragen zeggen ook niks, indien er verkoop tegenover staat. Dan koop je dus eigenlijk een speler voor 0.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Benfica doet dat ook al jaren hoor, en de bedragen gaan alleen maar omhoog dus het wordt gewoon veel normaler om 50 miljoen+ neer te tellen voor een toptalent. Als de contracten maar goed in elkaar zitten.![]()
dat heeft ook hele andere redenen 'homegrown" etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel de norm worden lol. Ze leggen 90 miljoen neer voor Maguire die enkele jaren geleden misschien 4 miljoen had gekost. De voetbalwereld is gek.![]()
Homegrown is geen reden om INEENS 60 miljoen extra te betalen of welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft ook hele andere redenen 'homegrown" etc.![]()
![]()
Klopt maar volgens mij is dit wel een groot talent. Neemt niet weg dat hij nog steeds kan mislukken omdat hij heimwee heeft, zich tactisch niet verder kan ontwikkelen of wat dan ook. Maar als je beter wil worden moet je wel eens "risico" nemen (want Ajax is niet meteen failliet als hij mislukt zoals toen met Sulejmani)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is Neres en niet iedereen is Cassierra . Hopelijk is Veldmate nu eens niet dronken.Oh.![]()
Zelfs clubs als Everton kunnen al 76 miljoen neerleggen voor ιιn speler.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft ook hele andere redenen 'homegrown" etc.Oh.![]()
In de UK duidelijk wel. Van Dijk had als Van Dyke gewoon 150 miljoen gekost hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Homegrown is geen reden om INEENS 60 miljoen extra te betalen of wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toevalliger wijs is het altijd Atletico Madrid die zulke bedragen neertelt voor spelers uit Portugalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Benfica doet dat ook al jaren hoor, en de bedragen gaan alleen maar omhoog dus het wordt gewoon veel normaler om 50 miljoen+ neer te tellen voor een toptalent. Als de contracten maar goed in elkaar zitten.![]()
ik vind het ook absurd maar het was wel een belangrijk argumentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Homegrown is geen reden om INEENS 60 miljoen extra te betalen of wel![]()
Natuurlijk wil men meer betalen voor homegrown spelers, maar het grootste deel van de transfersom van Maguire bestaat gewoon uit de achterlijkheid van de markt op dit moment en dat heeft geen reet met die homegrown regel te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
In de UK duidelijk wel. Van Dijk had als Van Dyke gewoon 150 miljoen gekost hoor.![]()
Tja en Ajax kan altijd extra geld vragen puur door de goede naam van de clubquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toevalliger wijs is het altijd Atletico Madrid die zulke bedragen neertelt voor spelers uit Portugal
Oh.![]()
zeker en misschien komen ze er wel uit maar 30 voor een talent blijft veel, je kan Ajax niet vergelijken met die PL clubs die jaarlijks absurde bedragen aan tv gelden krijgen, bij Ajax is de verkoop van spelers de belangrijkste inkomstenbronquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en Ajax kan altijd extra geld vragen puur door de goede naam van de club![]()
Nee. Er is niets achterlijks aan de markt, er wordt immers veeeeeeel meer dan ooit aan omzet en winst gedraaid in het voetbal. Dus gaan de transfersommen mee de hoogte in. Zιker in het geval van Engelse clubs voor Engelse spelers. Altijd zo al geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wil men meer betalen voor homegrown spelers, maar het grootste deel van de transfersom van Maguire bestaat gewoon uit de achterlijkheid van de markt op dit moment en dat heeft geen reet met die homegrown regel te maken.
Maar goed, denk er het jouwe van."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat klopt, maar budget voor aankopen komt meer uit de verkopen die al gedaan zijn en dat geld is er dus voldoende (zeker als Neres ook nog vertrekt).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker en misschien komen ze er wel uit maar 30 voor een talent blijft veel, je kan Ajax niet vergelijken met die PL clubs die jaarlijks absurde bedragen aan tv gelden krijgen, bij Ajax is de verkoop van spelers de belangrijkste inkomstenbron
Bij die Engelse clubs zit dat absurde tv-geld meer in de salarissen ook.Oh.![]()
er is geld genoeg maar dat moeten ze wel verstandig bestedenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar budget voor aankopen komt meer uit de verkopen die al gedaan zijn en dat geld is er dus voldoende (zeker als Neres ook nog vertrekt).
Bij die Engelse clubs zit dat absurde tv-geld meer in de salarissen ook.![]()
Tja als je zelf 300 miljoen aan transferinkomsten binnenkrijgt in 1 jaar dan kun je ook voor 30 spelers aantrekken.![]()
natuurlijk maar het gaat er dan om wat voor speler, dit is een talentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef Simmertje het volgende:
Tja als je zelf 300 miljoen aan transferinkomsten binnenkrijgt in 1 jaar dan kun je ook voor 30 spelers aantrekken.![]()
Een 27-jarige Belg halen uit de Jupiler league, dat lijkt me helemaal niks. En hij heet Hans.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
DONNY is misschien wel de grootste tokkie naam van het land, dus in die zin gaan we er niet op achteruit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Een 27-jarige Belg halen uit de Jupiler league, dat lijkt me helemaal niks. En hij heet Hans.![]()
Ja dat sowieso, maar met investeren komt nu eenmaal risico. Opzich zijn alle grotere aankopen (10 miljoen+) wel goed uitgepakt bij Overmars.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is geld genoeg maar dat moeten ze wel verstandig bestedenOh.![]()
Bij Donny denk je nog wel aan een speelse speelstijl.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
DONNY is misschien wel de grootste tokkie naam van het land, dus in die zin gaan we er niet op achteruit.
Een Hans kan niet anders dan een houthakker zijn.Oh.![]()
Gentleman Hansquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Een 27-jarige Belg halen uit de Jupiler league, dat lijkt me helemaal niks. En hij heet Hans.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
@Scrummie2.0quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Net nieuwe samsung en kan nu al terug om gerepareerd te worden. FML![]()
Tot je Donny ziet en meteen weer aan een woonwagenkamp moet denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Donny denk je nog wel aan een speelse speelstijl.
Een Hans kan niet anders dan een houthakker zijn.![]()
Daar denk ik eigenlijk niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot je Donny ziet en meteen weer aan een woonwagenkamp moet denken
Maar daar heb ik ook niet zoveel associaties mee.Oh.![]()
@JanCeesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denk ik eigenlijk niet aan.
Maar daar heb ik ook niet zoveel associaties mee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Een 27-jarige Belg halen uit de Jupiler league, dat lijkt me helemaal niks. En hij heet Hans.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 07-08-2019 om 18:00:09*PING *FLOOR 2023... ?#ExtendingNeres https://t.co/MQOhjX0xFy reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JAAA NERESSSAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Beetje hetzelfde idee als bij de verlenging van Ziyech in het verleden lijkt me, jaartje blijven en dan meewerkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hij heeft vorig jaar ook al bijgetekend hθ.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef BobW het volgende:
Wel maar ιιn jaar erbij, dus vooral om hem even een hoog salaris te geven.Oh.![]()
Nondejuquote:![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb een heel klein beetje hoop nog dat ze bij Donny hetzelfde gaan doen
Jaartje Ajax met CL, EK en dan naar een topclub waarbij de trainer het wel in je ziet zittenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb daar ook wel hoop op, wel wat meer bij een Ziyech dan Beek. Daarom is het ook zo verdomd belangrijk dat ze volgende week winnenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een heel klein beetje hoop nog dat ze bij Donny hetzelfde gaan doen
Jaartje Ajax met CL, EK en dan naar een topclub waarbij de trainer het wel in je ziet zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
NeresGod.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ziyech zie ik sowieso wel blijven, die heeft het echt prima naar zijn zin... als je ziet hoeveel lol ie heeft met Tadic, Mazra, Neres en nu ook Promes... en bij hem lijkt de echte top niet op de stoep te staan. Dat gerucht over Bayern geloof ik niet zo in.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel hoop op, wel wat meer bij een Ziyech dan Beek. Daarom is het ook zo verdomd belangrijk dat ze volgende week winnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Als hij gaat zie ik hem alleen naar Bayern gaan jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ziyech zie ik sowieso wel blijven, die heeft het echt prima naar zijn zin... als je ziet hoeveel lol ie heeft met Tadic, Mazra, Neres en nu ook Promes... en bij hem lijkt de echte top niet op de stoep te staan. Bayern geloof ik niet zo in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goed voor het team maar ook voor de voetbalkijker die kan blijven genieten van zijn dribbels en voorzetten.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Jaarsalarissen van een paar miljoen zijn dus inderdaad de oplossing om spelers in ieder geval niet aan de Europese subtop te verliezen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Promes gaat zijn wedstrijden echt wel spelen, je kunt Tadic nu ook wat meer rust gunnen. Sowieso denk ik dat Tadic uiteindelijk in de spits terecht komt ipv Dolberg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Promes overbodig dus.
Die gaat geheid voor mot in de kleedkamer zorgen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Idd niet van het niveau luckassen.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Je kan veel van Luckassen zeggen maar niet dat hij wisselvallig is in zijn niveauquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd niet van het niveau luckassen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo werkt het niet, je moet anticiperen, maar je kan niet alles voorzien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Promes overbodig dus.
Die gaat geheid voor mot in de kleedkamer zorgen.
Overigens was Tadic ook gehaald als vervanger voor Ziyech. De rest is geschiedenis.![]()
Nee van het niveau Bergwijn...in zn dromen 😎quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd niet van het niveau luckassen.![]()
Neres![]()
Nu hopen dat Donny en Ziyech ook blijven en als minstens 1 van hun vertrekt graag Propper halen.
En Veltman gewoon nog een jaartje houden.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Veltman gewoon weg plsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
Neres![]()
Nu hopen dat Donny en Ziyech ook blijven en als minstens 1 van hun vertrekt graag Propper halen.
En Veltman gewoon nog een jaartje houden.![]()
Die hebben we vorig jaar ook hard nodig gehad, dus ik zou m nog een jaar houden.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zeker als Mazraoui vaker op het middenveld moet spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar ook hard nodig gehad, dus ik zou m nog een jaar houden.![]()
Op zich zijn centrale en back posities goed bezet lijkt me. Doorselecteren en Veltman weg zou ik geen problemen mee hebbe.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar ook hard nodig gehad, dus ik zou m nog een jaar houden."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Zelfde niveau als Bilal en Larsson.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neres is een speeltuin... gr gr Caland.Oh.![]()
We hebben nu Dest ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Zeker als Mazraoui vaker op het middenveld moet spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
als Ajax CL haalt blijft Donny gewoon. U las het hier als eerste!Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
ZIEDEND GENOTquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neres is een speeltuin... gr gr Caland.![]()
Nah Donny is wel weg, heb ik ook wel vrede mee gesloten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:04 schreef SaferSephy het volgende:
als Ajax CL haalt blijft Donny gewoon. U las het hier als eerste!Oh.![]()
Lees dat Madrid een alles of niets poging wilt wagen voor Neymar en daarnaast ook Eriksen waarschijnlijk gaan kopen. Kan mij niet voorstellen dat ze dan ook nog eens zo'n 60 miljoen voor Donny gaan neerleggen?![]()
'ik geloof in mezelf, desondanks is huilen in de media mijn grootste hobby.'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is wel ZIEDEND.![]()
Jongen moet in Eindhoven gaan keepen!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'ik geloof in mezelf, desondanks is huilen in de media mijn grootste hobby.'Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ach geen idee hoe serieus die geruchten dan weer zijn ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:26 schreef Simmertje het volgende:
Lees dat Madrid een alles of niets poging wilt wagen voor Neymar en daarnaast ook Eriksen waarschijnlijk gaan kopen. Kan mij niet voorstellen dat ze dan ook nog eens zo'n 60 miljoen voor Donny gaan neerleggen?las dat Real juist geen interesse had in Eriksen. En Neymar is deze zomer ook al 14-18x vertrokken naar Mes Que Un Club.
Oh.![]()
Eriksen zijn contract loopt af volgend jaar dus in principe zouden ze hem nu moeten verkopen of Christian is zo lief om het met een jaar te verlengen.![]()
Jij snapt er niet veel van.quote:
Malen > Bergwijn. Dat dan weer wel.Voor al uw FIFA lijstjes!
Volgende week winnen is essentieel inderdaad. Met Cl behoud je spelersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel hoop op, wel wat meer bij een Ziyech dan Beek. Daarom is het ook zo verdomd belangrijk dat ze volgende week winnenLove is in the air!![]()
Niemand lacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Noobs
Malen = 5 jaar
Neres = 4 jaar
Malengod![]()
kan ie na volgend jaar mooi nog een paar jaar naar ajax voor gratis.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eriksen zijn contract loopt af volgend jaar dus in principe zouden ze hem nu moeten verkopen of Christian is zo lief om het met een jaar te verlengen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Suarez en Jantje erbijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eriksen zijn contract loopt af volgend jaar dus in principe zouden ze hem nu moeten verkopen of Christian is zo lief om het met een jaar te verlengen.![]()
Dan is hij 33, kan nog wel even mee lijkt mequote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Jan nog goed genoeg zijn volgend jaar?![]()
We selecteren Schφne door op die leeftijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan is hij 33, kan nog wel even mee lijkt me
En snelheid is toch wel belangrijk voor onze verdedigers, en of hij dat dan nog genoeg heeft is de vraag.Oh.![]()
Precies. Overigens ook twijfels bij Suαrez, die is aan het verslijten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We selecteren Schφne door op die leeftijd
En snelheid is toch wel belangrijk voor onze verdedigers, en of hij dat dan nog genoeg heeft is de vraag.![]()
Anno 2019 wordt intolerantie niet meer getolereerdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom is vbl logo roze? Beetje gay dit.![]()
Die zou ik er wel bij houden, kijk naar Huntelaar hoe goed je nog kan scoren als je een oudere spits bent bij Ajax. Hoef je het ook niet per se van snelheid te hebben maar gewoon hoe scherp je bent, zit bij Suαrez wel goed denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:11 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Precies. Overigens ook twijfels bij Suαrez, die is aan het verslijten.Oh.![]()
Die gretigheid compenseert een hoop, dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou ik er wel bij houden, kijk naar Huntelaar hoe goed je nog kan scoren als je een oudere spits bent bij Ajax. Hoef je het ook niet per se van snelheid te hebben maar gewoon hoe scherp je bent, zit bij Suαrez wel goed denk ik.![]()
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:12 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Anno 2019 wordt intolerantie niet meer getolereerd![]()
Dit soort tdingen zijn nooit leuktwitter:MikeVerweiij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:20:51BREAKING 2: transfer Donny van de Beek van @AFCAjax naar @realmadrid officeel rond. #RealMadrid betaalt 55 miljoen voor #VandeBeek Speler #Ajax stapt morgen op het vliegtuig om contract voor 5 jaar te ondertekenen. Zo meer op https://t.co/7PLSzO3mUw reageer retweet
![]()
Ja leukquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Dit soort tdingen zijn nooit leuktwitter:MikeVerweiij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:20:51BREAKING 2: transfer Donny van de Beek van @:AFCAjax naar @:realmadrid officeel rond. #RealMadrid betaalt 55 miljoen voor #VandeBeek Speler #Ajax stapt morgen op het vliegtuig om contract voor 5 jaar te ondertekenen. Zo meer op https://t.co/7PLSzO3mUw reageer retweet
![]()
Alsof Verweij nog scoops heeft (lol)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Dit soort tdingen zijn nooit leuktwitter:MikeVerweiij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:20:51BREAKING 2: transfer Donny van de Beek van @:AFCAjax naar @:realmadrid officeel rond. #RealMadrid betaalt 55 miljoen voor #VandeBeek Speler #Ajax stapt morgen op het vliegtuig om contract voor 5 jaar te ondertekenen. Zo meer op https://t.co/7PLSzO3mUw reageer retweet
Oh.![]()
![]()
Voor al uw FIFA lijstjes!
Er schijnt nog een twee te komen, aangezien hij bij zijn tweet over ziyech een Breaking '1' heeft staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Verweij nog scoops heeft (lol)![]()
Freek, wat een mantwitter:FreekJansen_AD twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:24:42@RJDubbeldam Er is ook geen 'breaking 1' voor mij. Ik doe niet aan 'breaking', al een jaar of twaalf niet. Als ik iets te melden heb, slinger ik het hier de wereld in. En dan moeten jullie maar bepalen of het zinnige of onzinnige info is. reageer retweet
![]()
![]()
Ik heb die interessantdoenerij van die Verweij eigenlijk totaal niet gemist.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er schijnt nog een twee te komen, aangezien hij bij zijn tweet over ziyech een Breaking '1' heeft staan.FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK JANSENquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:35 schreef skysherrif het volgende:
Freek, wat een mantwitter:FreekJansen_AD twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:24:42@:RJDubbeldam Er is ook geen 'breaking 1' voor mij. Ik doe niet aan 'breaking', al een jaar of twaalf niet. Als ik iets te melden heb, slinger ik het hier de wereld in. En dan moeten jullie maar bepalen of het zinnige of onzinnige info is. reageer retweet
Oh.![]()
ben je ook unblockedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die interessantdoenerij van die Verweij eigenlijk totaal niet gemist.
[..]
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK JANSEN![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Jan nog goed genoeg zijn volgend jaar?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: