aloa volgt geen nieuwsquote:
Word je ook niet vrolijk van over het algemeenquote:
Je volgt het nieuws dan ook niet om vrolijk te worden. Daar heb je andere middelen voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word je ook niet vrolijk van over het algemeen
Ik volg het nieuws ook niet om verdrietig te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws dan ook niet om vrolijk te worden. Daar heb je andere middelen voor
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws ook niet om verdrietig te worden
Maar het is vaak om te jankenquote:
Dat komt omdat journalisten geen werk hebben als ze positief nieuws publishen. In werkelijkheid staat de wereld er heel wat beter voor dan de meeste denken maar heel veel mensen hebben een vertekend beeld daarvan omdat goed nieuws geen nieuws isquote:
Aangepastquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Wel even OP veranderen. Alleen kinderen en gehandicapten kijken naar Dragon Ball Z
Vader_Aardbei claimde vandaag in een topic dat de wereld geen historie kende van rassenhaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
zou mezelf van kant maken als ik op regelmatige basis in NWS zou komen
goeiequote:
heb geen verontwaardiging meer over voor de ahistorische randdebielen die dit internetforum bevolkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vader_Aardbei claimde vandaag in een topic dat de wereld geen historie kende van rassenhaat![]()
![]()
denk nietquote:
Was wel matig jaquote:
Hopelijk geen nare steken onder water meer danquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jawel maar haar aanwezigheid is als een warm bad
Wat is dit voor aidsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
kijk hoe ik plus op je zus
kom met gewicht op je nicht
ik heb meer stroom dan je licht
ik weet niet waar het aan ligt
Dat was wel minder jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk geen nare steken onder water meer dan
Geniet je nog beetje van je vakantie of ben je je al aan het vervelen?quote:
Dat ik hem nog ga luisteren ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
donnie, bankoe, barkie
(SKRRRRRRRRRRRRTTT)
Mwa beetje van beidenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniet je nog beetje van je vakantie of ben je je al aan het vervelen?
jonge die clips zijn toch geweldigquote:
ik cringe te hard op de lyricsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jonge die clips zijn toch geweldigvijfduizend edits in een halve seconde
Wat doe je normaal beetje danquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwa beetje van beiden
Door de weeks wel vrij saai
je moet het ook 'ironisch' luisteren dan is het geweldig, dat neppe gangstergedoequote:
Ben vorige week met La Casa begonnen. Best wel geinige seriequote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Netflix lol en vandaag dan ajax bjn de voetbal
Wel geinig jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben vorige week met La Casa begonnen. Best wel geinige serie
Nee dat zeker niet. Vind vooralsnog de HBO's beter dan Netflix originalsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel geinig ja
Niet exceptioneel verder
Sopranosquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Vind vooralsnog de HBO's beter dan Netflix originals
En Chernobylgodquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sopranosbeste serie ooit. En the wire ook top natuurlijk
(got ook volgens de meeste maar weet ik niet aangezien ik het niet gezien heb)
Erg realistisch welquote:
Juist lekker man in je vakantie beetje lezen, heb je ultieme ontspanning als het goed isquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb nog een stapel boeken over ook maar weinig concentratie voor
Ja eigenlijk wel..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist lekker man in je vakantie beetje lezen, heb je ultieme ontspanning als het goed is
Ja dat is wel beetje jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had gelezen Russen die Engels praten
Beetje onrealistisch dat Pelletier 6 uur achter elkaar kan neuken zonder klaar te komenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je moet het ook 'ironisch' luisteren dan is het geweldig, dat neppe gangstergedoe
en de beats zijn oprecht hard soms
die fransen zijn gek manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje onrealistisch dat Pelletier 6 uur achter elkaar kan neuken zonder klaar te komen
Ja behalve dan de gehandicapte Italiaan. Wel beetje sneu voor hemquote:
pelletier's en norton's naam ken je, maar morini is "die gehandicapte italiaan"? :/ btje ableist vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja behalve dan de gehandicapte Italiaan. Wel beetje sneu voor hem
Moet nog beetje in de namen komen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pelletier's en norton's naam ken je, maar morini is "die gehandicapte italiaan"? :/ btje ableist vriend
komt zeker omdat voor jou lezen direct verbonden is met genot, en niet met kennis of enigmas of constructies of verbale labyrintenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nog beetje in de namen komen toch
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
komt zeker omdat voor jou lezen direct verbonden is met genot, en niet met kennis of enigmas of constructies of verbale labyrinten
snelle conclusiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
komt zeker omdat voor jou lezen direct verbonden is met genot, en niet met kennis of enigmas of constructies of verbale labyrinten
Moet hij weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
edward Furlong komt terug in de nieuwe terminator
na wat die meneer allemaal heeft doorgemaakt is het hem gegund.quote:
In 2009 werd de acteur gearresteerd voor de mishandeling van zijn toenmalige vrouw Rachael Kneeland. Daarop volgden diverse arrestaties wegens mishandeling en overtredingen van contactverboden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
na wat die meneer allemaal heeft doorgemaakt is het hem gegund.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2009 werd de acteur gearresteerd voor de mishandeling van zijn toenmalige vrouw Rachael Kneeland. Daarop volgden diverse arrestaties wegens mishandeling en overtredingen van contactverboden.
Nou, het zat hem niet mee inderdaad
is als kindsterretje kapot gegaan aan de roem en drugs en ten prooi gevallen aan pedofilie op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2009 werd de acteur gearresteerd voor de mishandeling van zijn toenmalige vrouw Rachael Kneeland. Daarop volgden diverse arrestaties wegens mishandeling en overtredingen van contactverboden.
Nou, het zat hem niet mee inderdaad
Ja, dan kan je zoiets toch niet zoiets zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is als kindsterretje kapot gegaan aan de roem en drugs en ten prooi gevallen aan pedofilie op jonge leeftijd.
dat wat jij aanhaalt is van later.
Ja natuurlijk. Ik vond je opmerking alleen niet zo tofquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
snapte je de referentie nou fok-it -,-
Nee, maar als hij nu clean is, dus weer meedoet in de maatschappij, mag hij dan niet meer werken?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zoiets toch niet zoiets zeggen![]()
Je kan bepaalde dingen niet rechtvaardigen alleen omdat je een kutjeugd hebt gehad
was toch niet serieus sukkel was een referentiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik vond je opmerking alleen niet zo tof
Natuurlijk mag hij werken. Het gaat erom dat Mikey zegt na alles wat hij meegemaakt heeft dat het hem gegund is. Vind dat je dan erg bagatelliseertquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als hij nu clean is, dus weer meedoet in de maatschappij, mag hij dan niet meer werken?
Als dat niet zou kunnen zou de doodstraf wel de norm zijn lijkt me, foutje? Kapot maken!
Ah ok, heb je wel een punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij werken. Het gaat erom dat Mikey zegt na alles wat hij meegemaakt heeft dat het hem gegund is. Vind dat je dan erg bagatelliseert
Oh wacht. Dan snap ik de referentie nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was toch niet serieus sukkel was een referentie
gebruikte zelfs de sarcastische pi die ik normaal nooit gebruik
Ik onderschat zeker geen jeugdtraumas. Zelf ook wel ervaring mee, in mindere mate dan. Maar je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Hoe je dan ook gevormd bent in je leven maakt niet uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, heb je wel een punt.
Al moet je een jeugdtrauma ook weer niet onderschatten, maar is het idd geen vrijbrief.
Ja eens hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik onderschat zeker geen jeugdtraumas. Zelf ook wel ervaring mee, in mindere mate dan. Maar je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Hoe je dan ook gevormd bent in je leven maakt niet uit
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht. Dan snap ik de referentie nietIk dacht dat het gelinkt was aan de titel van het nummer
Wat was de referentie dan?
sukkelquote:This was something she’d been told once when she was a student, and she loved it, although it didn’t make her read William James, then or ever. For her, reading was directly
linked to pleasure, not to knowledge or enigmas or constructions or verbal labyrinths, as
Morini, Espinoza, and Pelletier believed it to be.
quote:
noobquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, dat zei ik je al. Ik ben slecht in het onthouden van citaten en letterlijke passages uit boeken
Ik vind hem mooie schrijfstijl hebben trouwens, wel eentje waar ik erg aan moet wennen. Boh, die man maakt lange zinnenquote:
ja die lange zinnen zijn vooral in dat boek. per deel verschilt de schrijfstijl wel alhoewel er natuurlijk hele herkenbare elementen inzitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem mooie schrijfstijl hebben trouwens, wel eentje waar ik erg aan moet wennen. Boh, die man maakt lange zinnen
Wat ik al beetje aan reviews heb bekeken zijn de opkomende delen ook meer favoriet bij de meesten dan de eerstequote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja die lange zinnen zijn vooral in dat boek. per deel verschilt de schrijfstijl wel alhoewel er natuurlijk hele herkenbare elementen inzitten.
vind het eerste deel persoonlijk wel een van de beste, misschien dat mensen over het algemeen de meer 'traditionele' spanning die in de latere delen voorkomt meer kunnen waarderen? het begin is wat subtieler dus kan me voorstellen dat het overschaduwd kan worden door de restquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik al beetje aan reviews heb bekeken zijn de opkomende delen ook meer favoriet bij de meesten dan de eerste
Er was geen andere SC actiefquote:
Tnxquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nachtbraken in ONZ, altijd welkom hoor.
Hoe is’t? Lang niet gesproken.
Ja dat was wel duidelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het eerste deel persoonlijk wel een van de beste, misschien dat mensen over het algemeen de meer 'traditionele' spanning die in de latere delen voorkomt meer kunnen waarderen? het begin is wat subtieler dus kan me voorstellen dat het overschaduwd kan worden door de rest
ga verder niks voor je spoilen, dit is een hele algemene observatie die je waarschijnlijk al ziet aankomen als je de flaptekst leest
Op zich wel reden tot klagen, maar doe het liever zo min mogelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Gaat allemaal prima eigenlijk, weinig te klagen. Et toi?
I love it when you smilequote:
Logisch, maar klagen mag hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel reden tot klagen, maar doe het liever zo min mogelijk.
Een reünie in de Stairway zou tof zijn ergens in de toekomst.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you smile.
OK ok, ik zal me inhouden hier verder.
Weet ik, dat had je IRL ook de hele tijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Ik ben meer van “fake it till you make it”quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, maar klagen mag hier.
Dat gaat het hem niet worden, die tent is niet meer wat het ooit was helaas. Maar er zijn nog steeds meets her en der hoor, alleen niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, dat had je IRL ook de hele tijd.
Ik heb gewoon nooit problemenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben meer van “fake it till you make it”.
Oh echt? Die tent zou ik dan puur kiezen om nostalgische redenen, maar iets anders kan ook prima natuurlijk.
Ja, sjoelen is het nieuwe meeten anno 2019.
Wel echt een leuke tent vind ik. Ik ben er 1 keer geweest jaren terug tijdens de halve finale van het Songfestival.
Ik ben ook niet makkelijk IRLquote:
Zal ik doen in de toekomstquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit problemen.
Ja, het is altijd wel gezellig, zelfs voor een Amsterdammer in 010. Kom gewoon ook eens.
Gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik doen in de toekomst.
Even kijken hoe je er ook alweer uitziet na zoveel jaar.
Streak van 32 jonguhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik doen in de toekomst.
Even kijken hoe je er ook alweer uitziet na zoveel jaar.
quote:
Ja was leukquote:
Nice! Had je al wat ervaring ermee?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb mn reachtruckcertificaat gehaald gisteren
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja was leukWe waren heel snel klaar met golfen maar daarna nog lang zitten praten, tot we de tent uit werden gezet.
Gaat zeker een 2e date komen. Alleen weet ik niet of dat op korte termijn gaat zijn, zijn vader ligt in het ziekenhuis blijkbaar.
Ik heb mn reachtruckcertificaat gehaald gisteren
Nee helemaal niet. Vond het ook echt super lastig.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Had je al wat ervaring ermee?
Moet evengoed nog veel oefenen. Ben zeker geen natuurtalent.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:14 schreef dud0r het volgende:
[..]en gefeliciteerd met je certificaat
Vond het ook best wel lastig vorig jaar. Heftruck ken ik wel maar reachtruck is toch echt niet hetzelfde. Vooral het moment van indraaien om recht uit te komen en niet tegen de stelling te gaan vond ik moeilijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Vond het ook echt super lastig.
Denk ook wel dat de instructeur heeeeeel mild is geweest voor me
[..]
Moet evengoed nog veel oefenen. Ben zeker geen natuurtalent.
Ik kan amper met een pompwagen overweg, laat staan een reachtruckquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vond het ook best wel lastig vorig jaar. Heftruck ken ik wel maar reachtruck is toch echt niet hetzelfde. Vooral het moment van indraaien om recht uit te komen en niet tegen de stelling te gaan vond ik moeilijk.
Ga je nu op je werk wel vaker met reachtruck rijden?
Ik heb het namelijk helemaal niet nodig. Was een vergissing dat ze mij daar voor opgegeven hadden.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan amper met een pompwagen overweg, laat staan een reachtruck
Ik zal er waarschijnlijk niet vaak op rijden. Zal het soms nodig hebben om even een pallet te controleren of te verplaatsen.
Het draaien ging wel. De ene keer kwam ik direct goed uit, de keer erna stond ik 5x scheef. En dan is snel corrigeren nog wat lastig. Maar dat komt mssn wel.
Pallets stapelen kan ik blijkbaar echt nietGelukkig hoeven we dat hier niet.
Weet ik nog niet. Werk. En ik hoop vanavond toch echt gamenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Vandaag wel eerder.weg?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Werk. En ik hoop vanavond toch echt gamen
Werk. Vanavond trainen. Misschien vanmiddag nog even naar de dierentuinquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Nee langer blijven zelfs, tot 7.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag wel eerder.weg?
Heb je een abo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk. Vanavond trainen. Misschien vanmiddag nog even naar de dierentuin
Chill!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee langer blijven zelfs, tot 7.![]()
Maar denk dat ik laatste vergadering vanuit huis doe.
En jij?
Mag ik mee?quote:
Groot gelijk dan jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chill!!!
Ik denk wel dat ik eerder weg kan vandaag. Gister ook pas half 8 thuis en vanmorgen weer half 5 op dus mag wel weer.
Ik wil ooooookquote:
Hoi Noelquote:
"Wie is die man die hier op zondagochtend zijn vlees laat zien?"quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chill!!!
Ik denk wel dat ik eerder weg kan vandaag. Gister ook pas half 8 thuis en vanmorgen weer half 5 op dus mag wel weer.
Hoi noel? Gewoon een hoi noel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk dan ja
[..]
Ik wil ooooook
[..]
Hoi Noel
Dramaqueen 🙄quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoi noel? Gewoon een hoi noel?
Nee ok s goed joh
Die heb ik sowieso wel, toon ze alleen niet altijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Flips begint vileine trekjes te vertonen.
Leuk trekje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel, toon ze alleen niet altijd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel, toon ze alleen niet altijd.
Hoi Noelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoi noel? Gewoon een hoi noel?
Nee ok s goed joh
Goedemorgen Noel heb je lekker geslapenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dramaqueen 🙄
Wat is er dan niet goed aan? Wil je een hartje, een kusje, beiden? De vraag hoe het met je gaat? Of je lekker geslapen hebt als je al om 10 - 11u naar bed ging?
Ja. Chaos op werk vandaag jippiequote:
Succes en sterkte dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja. Chaos op werk vandaag jippie
Sterktequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja. Chaos op werk vandaag jippie
Neequote:
Jij mag wel mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk dan ja
[..]
Ik wil ooooook
[..]
Hoi Noel
Wat krijgen we nouquote:
Wat een tokkie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
USA USA USAquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
* Flippiee pakt popcornquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
Vreemdgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zeer vervelend. Wat ga je er aan doen?
Overdwars op de kopieermachinequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zeer vervelend. Wat ga je er aan doen?
Oe! Wat kijkt ie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Solotovski het volgende:
Haha, nieuwe collega zit op internet en als ik langsloopt klikt ie snel weg maar niet snel genoeg hahhaha
Sukkeltje
Mag dat wel van Kwark?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal jou eens anaaliseren.
Doe dat lekker op je telefoon ofzoquote:
Ja toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe dat lekker op je telefoon ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt Noellie
[..]
Leuk
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.quote:
Eyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.
Oh ja logisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.
Ik kan wel aanvullend personeel leveren voor een scherp FOK tariefje. Dan kan je die pieken makkelijk aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen Polen bittequote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan wel aanvullend personeel leveren voor een scherp FOK tariefje. Dan kan je die pieken makkelijk aan
Niemand geeft een neuk hierom.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
Trouwens jongens en meisjes, ik moet wat opbiechten. Ik heb WEER mijn team veranderd. Het gaat er nu als volgt uitzien:
Griezzy - Aguero
Hazard
Salah - Firminho
Vieira
Alba - Ramos - Van Dijk - Trent-Arnold
Courtois
Lekker aanvallend. Lekker Kiid, teamrating van 95
Dat is waar ja. Best ziek dat je makkelijk 10.000 euro kan pompen in het spel en dat je dan nog niet eens het beste team hebtquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Begin ook eens, is echt een leuk spel
Wtfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Best ziek dat je makkelijk 10.000 euro kan pompen in het spel en dat je dan nog niet eens het beste team hebt
Straksquote:
Wil je hier asjeblieft meer over vertellenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
Trouwens jongens en meisjes, ik moet wat opbiechten. Ik heb WEER mijn team veranderd. Het gaat er nu als volgt uitzien:
Griezzy - Aguero
Hazard
Salah - Firminho
Vieira
Alba - Ramos - Van Dijk - Trent-Arnold
Courtois
Lekker aanvallend. Lekker Kiid, teamrating van 95
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil je hier asjeblieft meer over vertellen
Wat wil je weten? Van dat team zijn Alba/Ramos/Courtois/van Dijk/Salah/Firminho/Hazard untradable. De spelers die ik koop zijn dan Griezzy/Aguero/Vieira en Trent. Hopelijk bevalt het team genoeg zodat ik ermee kan blijven spelen tot Fifa 2020. Heb ook niet echt meer zin om heel veel nog te blijven veranderenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil je hier asjeblieft meer over vertellen
Ja leuk maar boeit me echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Van dat team zijn Alba/Ramos/Courtois/van Dijk/Salah/Firminho/Hazard untradable. De spelers die ik koop zijn dan Griezzy/Aguero/Vieira en Trent. Hopelijk bevalt het team genoeg zodat ik ermee kan blijven spelen tot Fifa 2020. Heb ook niet echt meer zin om heel veel nog te blijven veranderen
Ik kan er ook wel 4-2-3-1 mee spelen als het moet. Dan doe ik Aguero in de spits en dan Griezzy/Salah op de flanken en Hazard CAM. Afhankelijk van mijn tegenstander kan ik Firminho dan wisselen voor een meer verdedigende middenvelder zoals Goretzska.
Hoezo? Ben je je klasgenoten kwijt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Is dit de kleuterschool voor leerlingen met een achterstandje?
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je je klasgenoten kwijt?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze je al op het internet laten dan.
Is ook best leuk iddquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja leuk maar boeit me echt helemaal niks
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch altijd fijn als een klant zegt, Solotovski, you are 100% right
JA DUHHHHHHHH
Die arrogantie staat je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch altijd fijn als een klant zegt, Solotovski, you are 100% right
JA DUHHHHHHHH
Vooral dat niemand hier kan controleren of dat echt tegen hem is gezegd vandaag. Kan het mij niet voorstellen. Ik heb Noel zijn stapelwerk wel eens gezien en dat was niet bestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die arrogantie staat je niet.
Bijna schatquote:
Je hebt het zwaar. Ik stop gewoon zo maar eens met werkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar. 7 uur duurt nog tyfuslang. Zelfs 17:00 uur lijkt verder weg dan ooit
Gelijk heb je vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar. Ik stop gewoon zo maar eens met werken
Dat geloof ik dan weer wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vooral dat niemand hier kan controleren of dat echt tegen hem is gezegd vandaag. Kan het mij niet voorstellen. Ik heb Noel zijn stapelwerk wel eens gezien en dat was niet best
Ik ben bang dat het niet zo snel gaat, boyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop wel dat mijn haar wel weer een beetje is aangegroeid voor volgende week
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
Denk dat Noel is weggeroepen door zijn collega's van het magazijn om pallets te komen stapelen. Het is verdacht stil aan de overkant
Hmppfffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo snel gaat, boy
[..]
Ik heb het een stuk drukker dan jij, maatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
Denk dat Noel is weggeroepen door zijn collega's van het magazijn om pallets te komen stapelen. Het is verdacht stil aan de overkant
Dat kan ik mij bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb het een stuk drukker dan jij, maat
Jij zou hier jankend de deur uit rennen manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen
De woensdag alweer bijna voorbij Flipper. Hebben we van het weekend nog spannende plannen staan?!quote:
Ik ga zondagavond magic spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
De woensdag alweer bijna voorbij Flipper. Hebben we van het weekend nog spannende plannen staan?!
Doe ik hier ook al jaren lang dus dat zegt niksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij zou hier jankend de deur uit rennen man
Dus nee niks spannendsquote:
Dit weekend voor het eerst nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
De woensdag alweer bijna voorbij Flipper. Hebben we van het weekend nog spannende plannen staan?!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik hier ook al jaren lang dus dat zegt niks
Ga je uitloggen en nooit meer terug komen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws.
je bent vrij?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word mod?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gamen? Wat voor spel dan? Toch geen Fifa hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weekend voor het eerst nietgeen dates, geen feestjes
Misschien ga ik gewoon gamen
[..]
Eerst soloquote:
geen fifa neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor spel dan? Toch geen Fifa he
Neuh, hij zou een goede mod zijn.quote:
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speeltquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen fifa needenk division2 of rdr2 of spider-man
keuzes keuzes
misschien koop ik iets nieuws
Challenge accepted!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om te denken dat hij beter zou zijn dan ik
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
Genoeg denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
dat is op te lossenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
Zijn alleen wel de verkeerde spellen maar goed
laat mij vooral met rustquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg denk ik
[..]
dat is op te lossen
Jij bent te geforceerdquote:
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezittenquote:
Maar toch ben ik alleen Kiid.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatie
Nee, dat ben je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezitten
quote:
Bespaar je maar de moeite vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaanquote:
ripquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaan
misschien niet neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kennen mensen je niet goed genoeg
Miss kan ze ook wel een leuk vriendje opsnorren in de lokale drugspand. Heb je gelijk iets gemeenschappelijks en een ijsbreker om het gesprek mee te openenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaan
Gekke Gerrit je wilt te graagquote:
goed nummer.quote:
Je wijf tussen 2 negers?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ben onderweg. Kwam even iets tussen
Hahah Haags is een cuckquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Als mevrouw Haags al in haar nadagen zit, dan heeft je vriendin niet lang meer, Kiidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mevrouw haags zo gewild zijn in haar nadagen?
Wat vervelendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag manicure had, maar het is morgen rip
Zolang er nog geen kinderen uit zijn komen vallen dan waan ik mij nog veiligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mevrouw Haags al in haar nadagen zit, dan heeft je vriendin niet lang meer, Kiid
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg vandaag op mijn flikker omdat ik een mes gebruikte wat ik gister van een leidinggevende had gekregen
toen kreeg die leidinggevende op zijn flikker![]()
Moeten we de suicide hotline bellen? Ik maak me een beetje zorgen nu...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg vandaag op mijn flikker omdat ik een mes gebruikte wat ik gister van een leidinggevende had gekregen
toen kreeg die leidinggevende op zijn flikker![]()
Het mes snijdt aan beide kantenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?
was breekmes en dat kan tussen de producten komen en dan hebben we een probleemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?
Breekt het niet organisch af dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was breekmes en dat kan tussen de producten komen en dan hebben we een probleem
Weet je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan beide kanten
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mevrouw Haags al in haar nadagen zit, dan heeft je vriendin niet lang meer, Kiid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |