Goedemorgen Noel heb je lekker geslapenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dramaqueen 🙄
Wat is er dan niet goed aan? Wil je een hartje, een kusje, beiden? De vraag hoe het met je gaat? Of je lekker geslapen hebt als je al om 10 - 11u naar bed ging?
Ja. Chaos op werk vandaag jippiequote:
Succes en sterkte dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja. Chaos op werk vandaag jippie
Sterktequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja. Chaos op werk vandaag jippie
Neequote:
Jij mag wel mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk dan ja
[..]
Ik wil ooooook
[..]
Hoi Noel
Wat krijgen we nouquote:
Wat een tokkie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
USA USA USAquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
* Flippiee pakt popcornquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
Vreemdgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zeer vervelend. Wat ga je er aan doen?
Overdwars op de kopieermachinequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zeer vervelend. Wat ga je er aan doen?
Oe! Wat kijkt ie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Solotovski het volgende:
Haha, nieuwe collega zit op internet en als ik langsloopt klikt ie snel weg maar niet snel genoeg hahhaha
Sukkeltje
Mag dat wel van Kwark?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal jou eens anaaliseren.
Doe dat lekker op je telefoon ofzoquote:
Ja toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe dat lekker op je telefoon ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou![]()
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt Noellie
[..]
Leuk
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.quote:
Eyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.
Oh ja logisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, 't is tering druk en als mensen van 't magazijn 't zien wordt er weer gevraagd of er iemand van kantoor kan helpen waardoor ik nog drukker ben en minder kan fokken.
Ik kan wel aanvullend personeel leveren voor een scherp FOK tariefje. Dan kan je die pieken makkelijk aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen Polen bittequote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan wel aanvullend personeel leveren voor een scherp FOK tariefje. Dan kan je die pieken makkelijk aan
Niemand geeft een neuk hierom.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
Trouwens jongens en meisjes, ik moet wat opbiechten. Ik heb WEER mijn team veranderd. Het gaat er nu als volgt uitzien:
Griezzy - Aguero
Hazard
Salah - Firminho
Vieira
Alba - Ramos - Van Dijk - Trent-Arnold
Courtois
Lekker aanvallend. Lekker Kiid, teamrating van 95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |