Eerst soloquote:
geen fifa neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor spel dan? Toch geen Fifa he
Neuh, hij zou een goede mod zijn.quote:
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speeltquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen fifa needenk division2 of rdr2 of spider-man
keuzes keuzes
misschien koop ik iets nieuws
Challenge accepted!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om te denken dat hij beter zou zijn dan ik
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
Genoeg denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
dat is op te lossenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
Zijn alleen wel de verkeerde spellen maar goed
laat mij vooral met rustquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg denk ik
[..]
dat is op te lossen
Jij bent te geforceerdquote:
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezittenquote:
Maar toch ben ik alleen Kiid.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatie
Nee, dat ben je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezitten
quote:
Bespaar je maar de moeite vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaanquote:
ripquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaan
misschien niet neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kennen mensen je niet goed genoeg
Miss kan ze ook wel een leuk vriendje opsnorren in de lokale drugspand. Heb je gelijk iets gemeenschappelijks en een ijsbreker om het gesprek mee te openenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik toch maar eens bij mezelf te rade gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |