En met je ogen dicht?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo, maar ik kan het ook niet op een Justin Bieber ofzo
ik weet het ook niet, ik zie er niet echt een justin bieber in, maar ben daar slecht in altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo, maar ik kan het ook niet op een Justin Bieber ofzo
$80 per jaar om Apple Car play te mogen gebruikenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Reclame van BMW over de 1 serie die nog niet in NL te koop is. Komt Frits:
"Zeker niet kopen staat meer in de garage niet echt betrouwbaar en de degelijkheid is ver te zoeken"
"Niet meer nodig ik rij geen BMW meer ik ben er klaar mee. Duitse degelijk en betrouwbaarheid. En je betaalt er dk geld voor veel te duur in aanschaf en onderhoud kosten ook niet mis"
Dan blijft het karakter over en ik vind Kai zijn emotionele intelligentie niet zo hitsig gebruiken so that would still be a noquote:
Beide blond, jong en charismatischquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, ik zie er niet echt een justin bieber in, maar ben daar slecht in altijd.
Wat een incompetentiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
WGR / Huren als deel van een tweeling en de AVG
Discriminatieclaim neerleggen om gelijke toegankelijkheid te eisen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
Je moet het geluid ook gewoon uitzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan blijft het karakter over en ik vind Kai zijn emotionele intelligentie niet zo hitsig gebruiken so that would still be a no
What has been seen.. Nee, dan zijn er leukere deelnemers vind ik. Morgen weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het geluid ook gewoon uitzetten.
Hij is inderdaad heel stom verder.
Wel leuker maar niet aantrekkelijk verder vink ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
What has been seen.. Nee, dan zijn er leukere deelnemers vind ik. Morgen weer
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel leuker maar niet aantrekkelijk verder vink ik.
ja ook zo, allemaal heel jong. Ach blijft mooie tvquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ik
Pulp-TV.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is KaiEn waar zou ik die van moeten kennen?
MTV Are you the one seizoen 8quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is KaiEn waar zou ik die van moeten kennen?
Volwassener dan de meesten uit de vorige seizoenen, dus dit vind ik wel weer mooiere tv ja Al heb ik ook gewoon een slechte smaak wat dit betreftquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ook zo, allemaal heel jong. Ach blijft mooie tv
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Aanrader als je van slechte TV houdt?
Harrie de hengstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzo
ik vind het gewoon interessant te zien hoe dat matchen onderling gaat en wie waarop valt als iedereen tot elkaar aangetrokken zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Volwassener dan de meesten uit de vorige seizoenen, dus dit vind ik wel weer mooiere tv ja Al heb ik ook gewoon een slechte smaak wat dit betreft
Ik wantrouw de matchmakers wel een beetje, maar vind het ook interessant om te zien hoe ze dat onderling oppakken enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind het gewoon interessant te zien hoe dat matchen onderling gaat en wie waarop valt als iedereen tot elkaar aangetrokken zou kunnen zijn.
ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Nooit eerder gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wantrouw de matchmakers wel een beetje, maar vind het ook interessant om te zien hoe ze dat onderling oppakken enzoExtra nieuwsgierig met dit seizoen nu. Hoop dat we een wat betere verdeling van screen time hebben, zodat bepaalde matches ook wat minder uit de lucht lijken te komen vallen..
Ik denk dat de producers gewoon beginnen bij cameragenieke mensen met een of ander verhaal en dan wat aanvullen voor de diversiteit enzo. En dan pik je er heel makkelijk twee dingetjes uit om zo een match te vergoeilijken natuurlijk. Paige wil monogamie en Jenna ook die weer gebaat is bij de stabieler lijkende Paige et voila!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Nooit eerder gekeken.
die blonde kari of kerry of zoietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ik
Leuk enthousiasme, maar ik zou het er niet op kunnen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:11 schreef Allures het volgende:
[..]
die blonde kari of kerry of zoiets
Oh ik vind haar wel mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk enthousiasme, maar ik zou het er niet op kunnen..
Oh shit, meeting. Tot later
Ik kijk echt nooit MTV. Vanavond de Humax speler toch maar 'ns programmeren om wat opnames te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzo
Zou er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit MTV. Vanavond de Humax speler toch maar 'ns programmeren om wat opnames te maken.
Waaroverquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok in die andere mogen wij niet slowchatten, dus ga ik hier even heen. Vertel!!
Waarom niet? Ik heb op het werk een reputatie hoog te houden. Ik heb zo'n beetje alle reailityshows van Barbie, Roy Donders, Dave en Donny en andere figuren wel gezien.quote:
dit past wel prima in dat rijtje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb op het werk een reputatie hoog te houden. Ik heb zo'n beetje alle reailityshows van Barbie, Roy Donders, Dave en Donny en andere figuren wel gezien.
doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb weer iets om me voor op te geven: https://bluecirclecasting.nl/programma/5-guys-a-week
Vast ook een kwaliteitsprogramma
oeh ik ook! 5 mannen die voor me koken en mijn huis opruimen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb weer iets om me voor op te geven: https://bluecirclecasting.nl/programma/5-guys-a-week
Vast ook een kwaliteitsprogramma
Leuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja date dus , we kunnen 't goed met elkaar vinden
Arme jongen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef Allures het volgende:
Je moet alleen proberen niet te praten tot dag 5 CE... anders lig je er uit met dat accent
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef Allures het volgende:
Je moet alleen proberen niet te praten tot dag 5 CE... anders lig je er uit met dat accent
op tv is er gewoon ondertitelingquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
was maar een plaagje he
Of gewoon op dag 1 over je salaris beginnen natuurlijk
Kijk, dat mag ik graag lezen.quote:
Nu ja, First Dates en Temptation Island heb ik ook gevolgd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Allures het volgende:
neeeeee die zijn veel erger!
Dit gaat om liefde
Nu moet ik echt mee naar de efteling. Ik moet nodig met je bijpraten.quote:
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu moet ik echt mee naar de efteling. Ik moet nodig met je bijpraten.
Er is daar zeker geen cider?![]()
Misschien daarna nog even ergens wat drinken dan.
En 5 dicks die bij jou naar binnen willen in God wil niet weten waarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oeh ik ook! 5 mannen die voor me koken en mijn huis opruimen!
If it fits, we sticksquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef MCH het volgende:
[..]
En 5 dicks die bij jou naar binnen willen in God wil niet weten waar
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèchequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèche
Daar is geen bier, Henk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèche
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Appelsap of bier in je flesje, niemand ziet het verschil
Grote supersoaker vol vodka, klaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.
first dates zou ik zo aan mee doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ik graag lezen.
[..]
Nu ja, First Dates en Temptation Island heb ik ook gevolgd.
Ik denk alleen dat het leuker is om dit soort programma's met meerdere personen te kijken. En dan lekker afgeven op wat voor idiote dingen iedereen zegt en doet. Alleen, ik blijf zelf, geloof ik, ook eeuwig single. Dus misschien kan ik beter hun lef bewonderen.
wil wel iets overdag doen, want zit dan in ijmuiden dus kan niet tot laat. vind het verder prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?
Met hun matching lijkt inderdaad weinig mis te zijn. Ik zou mij alleen nooit zo bloot durven geven op televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
first dates zou ik zo aan mee doendie matchen ook goed lijkt het
Slaapplek nodig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wil wel iets overdag doen, want zit dan in ijmuiden dus kan niet tot laat. vind het verder prima.
Nee, maar er gaan nog wel treinen heen na 19:30quote:
De UK-editie dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
first dates zou ik zo aan mee doendie matchen ook goed lijkt het
dat wel ja. Maar nu ben je weer je kansen aan het verspillen, focus je op cali en kom bij team Nijmegen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar er gaan nog wel treinen heen na 19:30.
Wijs advies welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat wel ja. Maar nu ben je weer je kansen aan het verspillen, focus je op cali en kom bij team Nijmegen!
Ja. Ik kom niet in de buurt van die gladde kerel die ze bij de ontvangst hebben in NLquote:
die is wel vies he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Ik kom niet in de buurt van die gladde kerel die ze bij de ontvangst hebben in NL
Ik zag op de Belg dat je daar nu op kunt geven voor een versie daar
Klinkt nu echt alsof ik 'n downie ben ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal trots op haar zijn.
Ik zelfs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal trots op haar zijn.
Wel een leuke downie, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klinkt nu echt alsof ik 'n downie ben ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok ik moet het anders zeggen, we zijn allemaal heel blij voor je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
AF! hij is van memo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef Allures het volgende:
Is het een knapperd? Met een baard en zo?
Oké dr Philquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok ik moet het anders zeggen, we zijn allemaal heel blij voor je.
Ik vind namelijk dat je heel veel liefde verdient
nietus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
Ik ga er niet meteen op of zoik gun haar gewoon een knapperd. En iedereen weet dat die met baarden de meest knapperds zijn
Want dan zie je de rest van het gezicht niet meer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
Ik ga er niet meteen op of zoik gun haar gewoon een knapperd. En iedereen weet dat die met baarden de meest knapperds zijn
Als ze zo knap zijn, waarom moeten ze dan 60% van hun gezicht verbergen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
Nee is lekker ruigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want dan zie je de rest van het gezicht niet meer?
Aww das liefquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok ik moet het anders zeggen, we zijn allemaal heel blij voor je.
Ik vind namelijk dat je heel veel liefde verdient
nou ja als jij het maar een knapperd vind toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww das lief
En denk niet dat allures het wat vindt. Gewoon 'n normale gast qua looks.
Nu wil ik een foto!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww das lief
En denk niet dat allures het wat vindt. Gewoon 'n normale gast qua looks.
Oh ik wilde je koppelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, dit moet in de kutnijdapp.
Ja iedereen moet het 4 pagina tellende evaluatie formulier nog even invullen zodat we hem kunnen ranken in de sc-mannen-lijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, dit moet in de kutnijdapp.
heb je die uit de toiletten ook al ontvangen van de venue?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja iedereen moet het 4 pagina tellende evaluatie formulier nog even invullen zodat we hem kunnen ranken in de sc-mannen-lijst
Ik heb de stiekem genomen foto's al in zijn dossier gedaan
Wie nodigen we de volgende keer uit? Dien wil nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja iedereen moet het 4 pagina tellende evaluatie formulier nog even invullen zodat we hem kunnen ranken in de sc-mannen-lijst
Ik heb de stiekem genomen foto's al in zijn dossier gedaan
je bent nog cougar ook! doe je goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt tien jaar ouder joh.
Ja ik zou stemmen voor Dien maar is nutteloos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie nodigen we de volgende keer uit? Dien wil nooit.
Dat zouden wel meer dan vier pagina's worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik zou stemmen voor Dien maar is nutteloos.
ja. Maar ik moet wel even nog contact op nemen met die onder cover die we hadden ingehuurd om er naast te gaan staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb je die uit de toiletten ook al ontvangen van de venue?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je bent nog cougar ook! doe je goed.
Die rival-lookalike?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:05 schreef Allures het volgende:
[..]
ja. Maar ik moet wel even nog contact op nemen met die onder cover die we hadden ingehuurd om er naast te gaan staan
Losdopje hoeft niet meer echt na gisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie nodigen we de volgende keer uit? Dien wil nooit.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
plottwist, dat was dus geen lookalike
nee daar weten we nu al meer van dan van CEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Losdopje hoeft niet meer echt na gisteren
Nee die hebben we nu al gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Losdopje hoeft niet meer echt na gisteren
Dat was een erg doorzichtige poging.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:05 schreef Allures het volgende:
[..]
ja. Maar ik moet wel even nog contact op nemen met die onder cover die we hadden ingehuurd om er naast te gaan staan
Ik zie hier niets vreemds.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een erg doorzichtige poging.
[ afbeelding ]
Wat een romantisch stripje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een erg doorzichtige poging.
[ afbeelding ]
Toen ik me voorstelde gebruikte ik zelfs een schuilnaam, wil geen risico lopen hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee daar weten we nu al meer van dan van CE
Maakt niet uit, zijn we toch meteen vergeten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik me voorstelde gebruikte ik zelfs een schuilnaam, wil geen risico lopen hier.
je loopt geen risico. Ik weet je naam niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik me voorstelde gebruikte ik zelfs een schuilnaam, wil geen risico lopen hier.
Godver, ben ik vrienden met een fake profiel op Facebookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
En ik maar alle [naam]'s liken op Tinder al de hele weekquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hij is een vuile catfishquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Godver, ben ik vrienden met een fake profiel op Facebook?
Jij dacht dat ie echt John Doe heette?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:
Die filmquote:
Echt he. Nooit meer mee afspreken met die gast. Vooral niet als hij zijn hondje als aas gebruikt.quote:
ik alleen de serie, is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die film
De serie nooit gezien.
Lijkt me stukken minder.
Die hond is vast stiekem een chihuahuaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt he. Nooit meer mee afspreken met die gast. Vooral niet als hij zijn hondje als aas gebruikt.
Stiekem een katquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die hond is vast stiekem een chihuahua
Kattenquote:
Ik vond de film/docu echt best wel spannend en ontroerend uiteindelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik alleen de serie, is ook leuk hoor.
Had net nog een leuk filmpje voor je gemaaktquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt he. Nooit meer mee afspreken met die gast. Vooral niet als hij zijn hondje als aas gebruikt.
is de serie ook iedere keer weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de film/docu echt best wel spannend en ontroerend uiteindelijk.
liefdequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is de serie ook iedere keer weer.
Meestal is het een catfish maar soms ook echt liefde
Okay okay ik wil het tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had net nog een leuk filmpje voor je gemaakt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is de serie ook iedere keer weer.
Meestal is het een catfish maar soms ook echt liefde
Liefdequote:
O dit stalkt makkelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:19 schreef CherryLips het volgende:
O nee toch niet want wij zijn geen vriendjes.
Komt omdat je me je poes nooit laat zien.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je me je poes nooit laat zien.
O wacht, da's mijn schuld!
Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik ga die poes nog eens aan iemand anders aanbieden zo.
Ja, waarom zou je ook Wizards spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SorryIk speel t ook eigenlijk amper nog.
Lastig multitasken tussen Wizards en Pokemon
Omdat daar meer in zit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je ook Wizards spelen
Hmm ja okay, ik snap je punt. Maar ik speel PoGo eigenlijk ook vooral nog met vrienden, plus vind het zonde al mijn progress op te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat daar meer in zit?
Ik geef geen hol om shinies en zo, en dat is een beetje de focus de laatste tijd lijkt wel.
O ik heb m nog steeds wel hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ja okay, ik snap je punt. Maar ik speel PoGo eigenlijk ook vooral nog met vrienden, plus vind het zonde al mijn progress op te geven.
Huismededeling, het mag niet van de wet, niet per se van de modsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stalken mag toch niet van de mods?
Heb ook een TR geplaatst. Nog meer notes voor CL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stalken mag toch niet van de mods?
Detailsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huismededeling, het mag niet van de wet, niet per se van de mods.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Maar ik speel PoGo eigenlijk ook vooral nog met vrienden,
Overigens: LEUGENARESSE!!quote:
Oeh misschien binnenkort ook een banquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een TR geplaatst. Nog meer notes voor CL.
Oh grappig toen users last hadden van iemand die irl stalkte was het niet het probleem van fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huismededeling, het mag niet van de wet, niet per se van de mods.
Joe ken doe it!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh misschien binnenkort ook een ban
Hij wisselt de huizen af, dan valt het minder op. Yvie, Samzz en ik hebben gedeelde voogdij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Dat dat stalken door Q nog steeds goed gaat joh
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
mag niet meer op internet van d'r vriendje
Teveel exen hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
mag niet meer op internet van d'r vriendje
Je bent weer ouderwets zuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje braken van dat 25+ meet topic.
Want jij hebt er liever wat 25- bij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Even lezen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Ontslagen dan?quote:
Bij de Luxemburgse baan bedoel ik hequote:
Waar komt dat (waan)idee vandaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat meets synoniem stonden aan veel seks?!
Lekker het zuurverdiende geld opmaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die moeten varen. Zit je weer alleen thuis.
Whut...??quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die moeten varen. Zit je weer alleen thuis.
Hey geen verkeerd woord daarover. Mijn vader was zeeman en mijn ouders hebben samen bewust gekozen dat mijn moeder thuisbleef om ons op te voeden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker het zuurverdiende geld opmaken.
Nee. Jij hebt toch wel van Jan, Piet, Joris en Corneel gehoord? Zo niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whut...??
Woon jij in Volendam ofzo?
Ik denk niet dat ie dat zo bedoelde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey geen verkeerd woord daarover. Mijn vader was zeeman en mijn ouders hebben samen bewust gekozen dat mijn moeder thuisbleef om ons op te voeden.
Zij kon niet werken, mijn pa had een rooster van 4 mnd weg, 2 mnd thuis...
M'n moeder heeft dat goed gedaan
I knowquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat zo bedoelde.
Whehehequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Was toch eens bij Dubbeltje op z'n kant, die gast was schipper ofzo en verdiende lekker en dat wijf gaf alles uit. Zaten ze vet diep in de schulden. Ze kon ook niet optellen, wel aftrekken huehue.
Heb je daar als kind veel last van gehad ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn ouders hebben gekozen voor: vader altijd weg, moeder thuis
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Was toch eens bij Dubbeltje op z'n kant, die gast was schipper ofzo en verdiende lekker en dat wijf gaf alles uit. Zaten ze vet diep in de schulden. Ze kon ook niet optellen, wel aftrekken huehue.
Had ik maar iemand om van te hooouuuwuuhh. Twee zachte arme om me heen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey geen verkeerd woord daarover. Mijn vader was zeeman en mijn ouders hebben samen bewust gekozen dat mijn moeder thuisbleef om ons op te voeden.
Ja die was legendarisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ze was niet eens lekker. Gewoon zo'n standaard Ilona-bek. Volgens mij bleek ze later ook nog eens vreemd te gaan en zijn ze uit elkaar gegaan, hoop dat hij niet met de schulden is blijven zitten maar dat zal wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die was legendarisch.
Die gast met voor zijn doen veel te lekkere luie wijf. Die gast verdiende bijna 6 mille in de maand en zij maakte alles op en meer..
Toen John Williams vroeg hoe er meer geld moest binnenkomen was haar antwoord dat haar vent meer moest werken.
Die werkte al 80uur in de week. Zij 2.
Hoe kan je nou 2 uur per week betaald werken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die was legendarisch.
Die gast met voor zijn doen veel te lekkere luie wijf. Die gast verdiende bijna 6 mille in de maand en zij maakte alles op en meer..
Toen John Williams vroeg hoe er meer geld moest binnenkomen was haar antwoord dat haar vent meer moest werken.
Die werkte al 80uur in de week. Zij 2.
Wow... ik merk wat oud zeer bij jou. Geeft ook wel een goede reden waarom jij zo geworden bent. Geeft niet, komt goed. Mits je er maar eigenaarschap over neemt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om van te hooouuuwuuhh. Twee zachte arme om me heen...
Krijg toch allemaal de kolere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om braaf te leren
Ik eindig toch wel in de goot
Kinderen willen niet met me spelen
Noemen me 'Rat', en wijzen me na
De enige, die me wat kan schelen
Die is er nooit, dat is m'n pa
Mijn moeder kan me niet verdragen
Nooit doe ik iets voor haar goed
Om liefde hoef ik ook al niet te vragen
Schelden is alles, wat ze doet
Geen wonder dat mijn pa is gaan varen
Ik mocht niet mee, ik ben te klein
Ik moet het in mijn eentje klaren
Tot ie ooit weer terug zal zijn
Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen
misschien als vader's schip er is
als ie weer terug is van de zee
zegt hij nog eens luister sis waarom ga je niet met me mee
Ik ben toch ook nog maar een kind
Kan het niet helemaal alleen
Misschien dat ik ooit het geluk nog vind
Maar hoe, dat is een groot probleem.
Ging je vader dan ook in elke stad waar hij aanmeerde naar de hoeren? Zo'n beeld heb ik van dat vak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader is voor zover ik weet echt wel trouw geweest. De relatie tussen mijn ouders was ook echt wel goed te noemen zoals ik dat toen heb meegekregen. Helaas is mijn vader voordat ik 20 was overleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je vader dan ook in elke stad waar hij aanmeerde naar de hoeren? Zo'n beeld heb ik van dat vak.
Hard werken in de bruinkoolmijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk dus?
Ja snifquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk dus?
Nog maar een kleine drie uurtjes dan, kop opquote:
Ik overleef het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog maar een kleine drie uurtjes dan, kop op
Eerst al die spinnen wegjagen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor jou is het bereiken van dat andere gat al een hele klus
That's the spiritquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik overleef het wel
Morgen pas in de avond beginnen
Had eerder deze week een salade met geitenkaas en aardbeien. Waren de aardbeien niet meer goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Stomme salade. Ga zo de hele vriezer leegeten denk ik.
En toen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eerder deze week een salade met geitenkaas en aardbeien. Waren de aardbeien niet meer goed
Bah, van die vieze zachte stukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had eerder deze week een salade met geitenkaas en aardbeien. Waren de aardbeien niet meer goed
Oh was ik de knipoog pi vergeten. Nou was gewoon luchtig bedoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wow... ik merk wat oud zeer bij jou. Geeft ook wel een goede reden waarom jij zo geworden bent. Geeft niet, komt goed. Mits je er maar eigenaarschap over neemt.
Remember: you can't change what you don't acknowledge!
Er gaan vast genoeg andere leuke mensen mee!quote:
Oeiiiiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er gaan vast genoeg andere leuke mensen mee!
Ik heb gehoord dat jij de ex van Toto bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En? En? En?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij de ex van toto bent.
Die heeft toch liever de jonkies?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij de ex van Toto bent?
Hij is zelf een jonkie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heeft toch liever de jonkies?
Oh zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto was altijd bezig met 14-15 jarige meisjes
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh zo.Want Foldemort is volgens mij niet eens jonger.
25.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
@:Faxie hoe oud is ze?
Dat wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij de ex van Toto bent?
Een jaartje ouder dan Toto dacht ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
@:Faxie hoe oud is ze?
Dat je een slet bent.quote:
Ik ga je niet tegensprekenquote:
It's a state of mind. Faxie is een slettebak.quote:
Dat is elke man in zijn eigen wereldquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a state of mind. Faxie is een slettebak.
Nee hoor. Alleen Fax met z'n zelfmedelijden. Zijn raison d'etre.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is elke man in zijn eigen wereld.
Totaal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je nog veel actief op datingsites dan Faxermans?
Netflix?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef Chia het volgende:
Docu aanrader: The Clinton affair. Komen echt heel veel verschillende betrokkenen aan het woord en is ook erg interessant in het licht van het heden.
Affaire met Lewinski?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef Chia het volgende:
Docu aanrader: The Clinton affair. Komen echt heel veel verschillende betrokkenen aan het woord en is ook erg interessant in het licht van het heden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |