En met je ogen dicht?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo, maar ik kan het ook niet op een Justin Bieber ofzo
ik weet het ook niet, ik zie er niet echt een justin bieber in, maar ben daar slecht in altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo, maar ik kan het ook niet op een Justin Bieber ofzo
$80 per jaar om Apple Car play te mogen gebruikenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Reclame van BMW over de 1 serie die nog niet in NL te koop is. Komt Frits:
"Zeker niet kopen staat meer in de garage niet echt betrouwbaar en de degelijkheid is ver te zoeken"
"Niet meer nodig ik rij geen BMW meer ik ben er klaar mee. Duitse degelijk en betrouwbaarheid. En je betaalt er dk geld voor veel te duur in aanschaf en onderhoud kosten ook niet mis"
Dan blijft het karakter over en ik vind Kai zijn emotionele intelligentie niet zo hitsig gebruiken so that would still be a noquote:
Beide blond, jong en charismatischquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, ik zie er niet echt een justin bieber in, maar ben daar slecht in altijd.
Wat een incompetentiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
WGR / Huren als deel van een tweeling en de AVG
Discriminatieclaim neerleggen om gelijke toegankelijkheid te eisen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
Je moet het geluid ook gewoon uitzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan blijft het karakter over en ik vind Kai zijn emotionele intelligentie niet zo hitsig gebruiken so that would still be a no
What has been seen.. Nee, dan zijn er leukere deelnemers vind ik. Morgen weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het geluid ook gewoon uitzetten.
Hij is inderdaad heel stom verder.
Wel leuker maar niet aantrekkelijk verder vink ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
What has been seen.. Nee, dan zijn er leukere deelnemers vind ik. Morgen weer
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel leuker maar niet aantrekkelijk verder vink ik.
ja ook zo, allemaal heel jong. Ach blijft mooie tvquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ik
Pulp-TV.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is KaiEn waar zou ik die van moeten kennen?
MTV Are you the one seizoen 8quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is KaiEn waar zou ik die van moeten kennen?
Volwassener dan de meesten uit de vorige seizoenen, dus dit vind ik wel weer mooiere tv ja Al heb ik ook gewoon een slechte smaak wat dit betreftquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ook zo, allemaal heel jong. Ach blijft mooie tv
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Aanrader als je van slechte TV houdt?
Harrie de hengstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzo
ik vind het gewoon interessant te zien hoe dat matchen onderling gaat en wie waarop valt als iedereen tot elkaar aangetrokken zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Volwassener dan de meesten uit de vorige seizoenen, dus dit vind ik wel weer mooiere tv ja Al heb ik ook gewoon een slechte smaak wat dit betreft
Ik wantrouw de matchmakers wel een beetje, maar vind het ook interessant om te zien hoe ze dat onderling oppakken enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind het gewoon interessant te zien hoe dat matchen onderling gaat en wie waarop valt als iedereen tot elkaar aangetrokken zou kunnen zijn.
ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Nooit eerder gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wantrouw de matchmakers wel een beetje, maar vind het ook interessant om te zien hoe ze dat onderling oppakken enzoExtra nieuwsgierig met dit seizoen nu. Hoop dat we een wat betere verdeling van screen time hebben, zodat bepaalde matches ook wat minder uit de lucht lijken te komen vallen..
Ik denk dat de producers gewoon beginnen bij cameragenieke mensen met een of ander verhaal en dan wat aanvullen voor de diversiteit enzo. En dan pik je er heel makkelijk twee dingetjes uit om zo een match te vergoeilijken natuurlijk. Paige wil monogamie en Jenna ook die weer gebaat is bij de stabieler lijkende Paige et voila!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Nooit eerder gekeken.
die blonde kari of kerry of zoietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje te jong en dat vind ik niet zo aantrekkelijk doorgaans, maar zo een Remy vind ik toch wel charmant eigenlijk. Die lijkt goed in zijn vel te zitten, te weten waar hij staat en principes ook uit te dragen enzo, dat triggert me nog het meest denk ik
Leuk enthousiasme, maar ik zou het er niet op kunnen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:11 schreef Allures het volgende:
[..]
die blonde kari of kerry of zoiets
Oh ik vind haar wel mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk enthousiasme, maar ik zou het er niet op kunnen..
Oh shit, meeting. Tot later
Ik kijk echt nooit MTV. Vanavond de Humax speler toch maar 'ns programmeren om wat opnames te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het kan slechter als je echt van slecht houdt, dan zou je beter voor Ex on the beach double dutch all stars kunnen gaan ofzo
Zou er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit MTV. Vanavond de Humax speler toch maar 'ns programmeren om wat opnames te maken.
Waaroverquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok in die andere mogen wij niet slowchatten, dus ga ik hier even heen. Vertel!!
Waarom niet? Ik heb op het werk een reputatie hoog te houden. Ik heb zo'n beetje alle reailityshows van Barbie, Roy Donders, Dave en Donny en andere figuren wel gezien.quote:
dit past wel prima in dat rijtje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb op het werk een reputatie hoog te houden. Ik heb zo'n beetje alle reailityshows van Barbie, Roy Donders, Dave en Donny en andere figuren wel gezien.
doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb weer iets om me voor op te geven: https://bluecirclecasting.nl/programma/5-guys-a-week
Vast ook een kwaliteitsprogramma
oeh ik ook! 5 mannen die voor me koken en mijn huis opruimen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb weer iets om me voor op te geven: https://bluecirclecasting.nl/programma/5-guys-a-week
Vast ook een kwaliteitsprogramma
Leuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja date dus , we kunnen 't goed met elkaar vinden
Arme jongen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef Allures het volgende:
Je moet alleen proberen niet te praten tot dag 5 CE... anders lig je er uit met dat accent
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef Allures het volgende:
Je moet alleen proberen niet te praten tot dag 5 CE... anders lig je er uit met dat accent
op tv is er gewoon ondertitelingquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
was maar een plaagje he
Of gewoon op dag 1 over je salaris beginnen natuurlijk
Kijk, dat mag ik graag lezen.quote:
Nu ja, First Dates en Temptation Island heb ik ook gevolgd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Allures het volgende:
neeeeee die zijn veel erger!
Dit gaat om liefde
Nu moet ik echt mee naar de efteling. Ik moet nodig met je bijpraten.quote:
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu moet ik echt mee naar de efteling. Ik moet nodig met je bijpraten.
Er is daar zeker geen cider?![]()
Misschien daarna nog even ergens wat drinken dan.
En 5 dicks die bij jou naar binnen willen in God wil niet weten waarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oeh ik ook! 5 mannen die voor me koken en mijn huis opruimen!
If it fits, we sticksquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef MCH het volgende:
[..]
En 5 dicks die bij jou naar binnen willen in God wil niet weten waar
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèchequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèche
Daar is geen bier, Henk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch bij de ingang van de Efteling afzetten in de crèche
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Appelsap of bier in je flesje, niemand ziet het verschil
Grote supersoaker vol vodka, klaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ga je al verkeerd. Een flesje.
first dates zou ik zo aan mee doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ik graag lezen.
[..]
Nu ja, First Dates en Temptation Island heb ik ook gevolgd.
Ik denk alleen dat het leuker is om dit soort programma's met meerdere personen te kijken. En dan lekker afgeven op wat voor idiote dingen iedereen zegt en doet. Alleen, ik blijf zelf, geloof ik, ook eeuwig single. Dus misschien kan ik beter hun lef bewonderen.
wil wel iets overdag doen, want zit dan in ijmuiden dus kan niet tot laat. vind het verder prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erna nog ergens drinken, waarom niet sowieso ergens gaan drinken en fuck de Efteling?
Met hun matching lijkt inderdaad weinig mis te zijn. Ik zou mij alleen nooit zo bloot durven geven op televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
first dates zou ik zo aan mee doendie matchen ook goed lijkt het
Slaapplek nodig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wil wel iets overdag doen, want zit dan in ijmuiden dus kan niet tot laat. vind het verder prima.
Nee, maar er gaan nog wel treinen heen na 19:30quote:
De UK-editie dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
first dates zou ik zo aan mee doendie matchen ook goed lijkt het
dat wel ja. Maar nu ben je weer je kansen aan het verspillen, focus je op cali en kom bij team Nijmegen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar er gaan nog wel treinen heen na 19:30.
Wijs advies welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat wel ja. Maar nu ben je weer je kansen aan het verspillen, focus je op cali en kom bij team Nijmegen!
Ja. Ik kom niet in de buurt van die gladde kerel die ze bij de ontvangst hebben in NLquote:
die is wel vies he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Ik kom niet in de buurt van die gladde kerel die ze bij de ontvangst hebben in NL
Ik zag op de Belg dat je daar nu op kunt geven voor een versie daar
Klinkt nu echt alsof ik 'n downie ben ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal trots op haar zijn.
Ik zelfs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal trots op haar zijn.
Wel een leuke downie, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klinkt nu echt alsof ik 'n downie ben ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok ik moet het anders zeggen, we zijn allemaal heel blij voor je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
AF! hij is van memo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef Allures het volgende:
Is het een knapperd? Met een baard en zo?
Oké dr Philquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok ik moet het anders zeggen, we zijn allemaal heel blij voor je.
Ik vind namelijk dat je heel veel liefde verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |