Leuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
31e moet in theorie kunnen dacht ik.
+1.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:13 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook wel op de misschien lijsttttt
You know me, this bird be proper fit matequote:
wat een pauperquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Protip van m'n date bier gerelateerd
'Als je slim bent koop je blikken jupiler. Die verkopen ze daar vanuit de koeling. Wij zetten goedkope blikken warm uit supermarkt in de koeling. En nemen koude weer mee en hoeven niet in de rij te staan'
Nee, dat lijkt me zeker niet verstandigquote:
Dat is nog erger dan mensen die het gehele weekend plastic bekertjes rapen tijdens een festival.quote:
komt wel bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mensen die het gehele weekend plastic bekertjes rapen tijdens een festival.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You know me, this bird be proper fit mate.
dat is dus precies mijn gedachten! we zijn er vooral om te genieten en het gezellig met zijn alle te hebben(-:quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar zit nog al een verschil in! De mensen waarvan ik weet dat ze meegaan zijn van 22 (ik) tot ergens 34 etc. zelf niet heel erg het idee dat je er veel van merkt, maar vorig jaar hadden we dan ook wel een erg makkelijke groep.![]()
Maar laat leeftijd niet een bepalende factor zijn! We zijn er allemaal om te genieten van de efteling en van het gezelschap
Nee, die mensen die plastic bekertjes op de grond gooien zijn van klassequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mensen die het gehele weekend plastic bekertjes rapen tijdens een festival.
Hadden die van 70 dan ook seks met de 18 jarigen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Leeftijd is toch nooit een issue geweest bij een meeting (wat dit gewoon is natuurlijk)?
Ik heb ze van 16 tot 70 gezien op meets, alles doorelkaar heen en nooit een wanklank.
Nee, verwacht jij enorm veel geneuk in de efteling?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Hadden die van 70 dan ook seks met de 18 jarigen?
Ik dacht dat meets synoniem stonden aan veel seks?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, verwacht jij enorm veel geneuk in de efteling?
Dan nog niet op die manier natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat meets synoniem stonden aan veel seks?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |