SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Half dagje maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:06 schreef just me het volgende:
Melting, lekker rustig dagje voor je zonder collega's
Geniet ervan en af en toe ook wat werkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Half dagje maar.
Maar dat is al fijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Geniet ervan en af en toe ook wat werken
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfenquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfen
Even een balletje slaan...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfen
Dat laatste. Overigens is het geen stelen; het mag gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 05:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Je was toch op anoniem gegaan als Elfletterig?
Of heeft iemand je vrijgekomen account willen stelen?
Dankzij Radio 49 ben ik er nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je jezelf opgedoekt ?
goedemorgen
Be my guest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:27 schreef DJ11 het volgende:
Heeft er vanavond al iemand draaiplannen? Zo niet,dan zou ik graag rond 19:30 uur een show doen.
Wat doet het niet dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas niet. Het roosterprogramma ook niet.
Lastig uitleggen: het roosterprogramma voert niet meer uit wat je invoert. Dus als jij je naam erop zet, dan komt er niet daadwerkelijk een verbinding tot stand om uit te zenden.quote:
Ik zal melting Pm sturenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig uitleggen: het roosterprogramma voert niet meer uit wat je invoert. Dus als jij je naam erop zet, dan komt er niet daadwerkelijk een verbinding tot stand om uit te zenden.
We moeten over op een ander systeem. Als je daar ideeën over hebt, PM Melting dan even. Ik kan niet zo gek veel doen (behalve aanmoedigen)
Ik zal straks als ik thuis ben even kijken.quote:
Ik heb even als test een server aangeslingertquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik thuis ben even kijken.
Lekker!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf een zonnig Ameland, ook goedemiddag...
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Hier is het ook zonnig.![]()
We gaan over 2 uur met een boot de zee op en hopelijk dolfijnen en walvissen zien.
Nice.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
We gaan over 2 uur met een boot de zee op en hopelijk dolfijnen en walvissen zien.
Veel plezier Diaan en peacemanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
En ook veel plezier daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf een zonnig Ameland, ook goedemiddag...
Dank, maar ik ben nu op de terugweg en zit te eten in de pannenkoekentrein...quote:
Wat is het nu dan geworden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben nu op de terugweg en zit te eten in de pannenkoekentrein...
Helaas hebben ze geen koude pannekoeken met appelmoes...
Wel walvissen gezien (meer dan 15), helaas geen dolfijnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Wij hebben ze altijd wel gezien daar...
Mmmmm vreemde combinatie maar ik kan me wel voorstellen dat het lekker is, snuifje kaneel erover en smullen maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben nu op de terugweg en zit te eten in de pannenkoekentrein...
Helaas hebben ze geen koude pannekoeken met appelmoes...
Maar walvissen zien is toch ook dol fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel walvissen gezien (meer dan 15), helaas geen dolfijnen.
Zo is het maar net. Zaten heel wat baby walvissen bij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmmm vreemde combinatie maar ik kan me wel voorstellen dat het lekker is, snuifje kaneel erover en smullen maar
[..]
Maar walvissen zien is toch ook dol fijn
Dat vond ik ook, zei ik van de week.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maar walvissen zien is toch ook dol fijn
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Zaten heel wat baby walvissen bij.
Zijn we toch een beetje mee op vakantiequote:
Diaan heeft heel veel fotos gemaakt.quote:
Fijne show gewenst. Kan helaas niet luisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Nog een kleine 40 minuten en dan begin ik met draaien
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijne show gewenst. Kan helaas niet luisteren.
Ja klopt, ik ga later vanavond even kijken hoe ze zijn geworden en welke goed zichtbaar zijn. Zo eerst shoppen met Twan en zijn vriendin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan heeft heel veel fotos gemaakt.
Nummer 46?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Wie inschakelt, hoort alvast een testnummer.
45 denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BijnaDe tweede track show bevat een nummer dat erg in de buurt zit
Ik snap de UI niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:29 schreef DJ11 het volgende:
De show begint zo met een track van het album waar mijn UI op is gebaseerd. Dit is overigens de UI van mijn eerste FOK!-account.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens heeft Fylax (zonder het te weten) een UI waarin het lettertype uit deze hoes is gebruikt.
Bedenk goed, wat je met je laatste Rolo doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is trouwens geproduceerd door Rollo (van Faithless)
Ah..... dat kon ook nog natuurlijk.quote:
Bepaald thema of richting?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Er staat een bomvolle show aan muziek klaar. Voor mijn doen vrij weinig nieuwe muziek
Er is en blijft altijd ruimte voor suggesties en verzoekjes.
'quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben wat later, want ik was in een ernstig gesprek met mijn dochter over reanimeren, donorregistratie en euthanasie.
Het werken in een verzorgingstehuis heeft haar bewust gemaakt van wat zaken en wat ze niet wil.
Dat is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben wat later, want ik was in een ernstig gesprek met mijn dochter over reanimeren, donorregistratie en euthanasie.
Het werken in een verzorgingstehuis heeft haar bewust gemaakt van wat zaken en wat ze niet wil.
Goedenavondquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Hoi BasEnAadquote:
#metoo (behalve dan dat ik geen top 200 (of meer) heb)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef DJ11 het volgende:
The Motors - Airport
Leren (her)waarderen dankzij de Top 2000-shows hier. Nu op weg naar een notering in mijn volgende Top 200 (of meer) aller tijden.
Haha nee hoor, ik ben maar gewoon 1 bescheiden persoonquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi BasEnAad![]()
Ik heb altijd het idee dat ik met een siamese tweeling communiceer bij jou
Ik heb nu vakantie en wil me ertoe zetten om de lijst te actualiseren. Ben er al tijden mee bezig. Zou maar zo eens een Top 500 kunnen gaan wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
#metoo (behalve dan dat ik geen top 200 (of meer) heb)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie en wil me ertoe zetten om de lijst te actualiseren. Ben er al tijden mee bezig. Zou maar zo eens een Top 500 kunnen gaan worden
Nee hoor, ik probeer hooguit om nummers soepel over te laten lopen.quote:
Mmm, Brazilië zou niet mijn eerste keus zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Vanaf de airport zijn we vertrokken. We zitten nu in de sky en we landen zo in Brazilië
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, Brazilië zou niet mijn eerste keus zijn.
Noordelijkquote:
Klinkt mij ook beter in de oren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Noordelijk
Scandinavie, IJsland, Canada, Noord-Amerika.
Mijne ook hoor, zonder meer. Met Noorwegen met stip op #1. Maar toevallig had ik deze vakantie-herinnering uit 2002/2003 klaarstaan:quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Noordelijk
Scandinavie, IJsland, Canada, Noord-Amerika.
Goh.... wat verrassend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, zonder meer. Met Noorwegen met stip op #1.
Het wil bij mij deze zomer maar niet komen. Normaal heb ik wel een vakantiegevoel als de kinderen vrij zijn, maar dit jaar niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wil bij mij deze zomer maar niet komen. Normaal heb ik wel een vakantiegevoel als de kinderen vrij zijn, maar dit jaar niet.
Nee hoor, niets in de planning staanquote:
# gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik ga zo nog crème brûlée oppeuzelen
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik ga zo nog crème brûlée oppeuzelen
Hahaha nee hoor dat kan ik niet, maar ik ontdekte vlakbij Concordia een toko met heerlijke dingenquote:
Welke kleur? De groene vind ik het lekkerst, dan de bruine en daarna de gele pas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor dat kan ik niet, maar ik ontdekte vlakbij Concordia een toko met heerlijke dingen
Nee, zo handig ben ik niet. Gewoon zo'n setje uit de supermarkt waar je zelf de gecaramelliseerde suiker overheen strooit.quote:
De gewone spekkoek, bruin met witte laagjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke kleur? De groene vind ik het lekkerst, dan de bruine en daarna de gele pas.
Volgens mij is het niet eens zo moeilijk, maar vooral ontzettend arbeidsintensief. Een vriendin van mij kon er rustig een hele dag mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor dat kan ik niet, maar ik ontdekte vlakbij Concordia een toko met heerlijke dingen
Deels zelf gemaakt dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, zo handig ben ik niet. Gewoon zo'n setje uit de supermarkt waar je zelf de gecaramelliseerde suiker overheen strooit.
Toen ik ging trouwen vroeg een collegaatje wat ik wilde hebben en toen heb ik spekkoek gevraagdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo moeilijk, maar vooral ontzettend arbeidsintensief. Een vriendin van mij kon er rustig een hele dag mee bezig zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen vroeg een collegaatje wat ik wilde hebben en toen heb ik spekkoek gevraagd
Dat is ook een remix. Het origineel is zelfs nog iets trager dan de remix die je nu hoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
De bekende versie hiervan is echt een van mijn favoriete nummers
Wat een leuk idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen vroeg een collegaatje wat ik wilde hebben en toen heb ik spekkoek gevraagd
Omdat het de DJ11 edit is toevallig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Chlöe Howl - Millionaire (Eric Kupper remix DJ11 edit)
Wat mij betreft de fijnste remix van 2019
Nee, maar deze remix verdiende gewoon een airplay-vriendelijke versie. Daarom ingekort van 6:52 naar 4:21 minuten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat het de DJ11 edit is toevallig?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar deze remix verdiende gewoon een airplay-vriendelijke versie. Daarom ingekort van 6:52 naar 4:21 minuten.
Ik had toch het idee dat ik zo'n 2,5 minuut mistequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar deze remix verdiende gewoon een airplay-vriendelijke versie. Daarom ingekort van 6:52 naar 4:21 minuten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat ik zo'n 2,5 minuut miste
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat ik zo'n 2,5 minuut miste
Konden we maar vaker rappers wegknippen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb wel vaker edits gemaakt hoor. Ook van een remix van een Leonard Cohen-nummer. En ik heb ooit een rapper weggeknipt uit een nummer van James Arthur.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Konden we maar vaker rappers wegknippen.
Met de laarzen in de klei van de polder. We zijn weer thuis dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
Maar waar zitten we inmiddels met onze reis, Elf?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de laarzen in de klei van de polder. We zijn weer thuis dus.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
Maar waar zitten we inmiddels met onze reis, Elf?
Toch niet de 3J's of Nick & Simon hè?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee
Volgens mij gaan we zo naar Noord-Holland
Harlem?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee
Volgens mij gaan we zo naar Noord-Holland
Het nummer werd er veel beter opquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Konden we maar vaker rappers wegknippen.
Nee. Dingetjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet de 3J's of Nick & Simon hè?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:24 schreef DJ11 het volgende:
De gitarist in mijn band praat bijna net zo als deze man. Als er ooit nog een cover van dit nummer moet komen, kan hij de vocals verzorgen.
eet smakelijkquote:
Ik mag niet meer eten tot 8 uur morgenvroeg.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:24 schreef DJ11 het volgende:
De gitarist in mijn band praat bijna net zo als deze man. Als er ooit nog een cover van dit nummer moet komen, kan hij de vocals verzorgen.
je mag niet smokkelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mag niet meer eten tot 8 uur morgenvroeg.
En ik heb nog wel wat honger.
Een eigenverzonnen regel of moet je nuchter zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.quote:
Morgen nuchter bloed laten prikken.quote:
tijdsverschilquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Nuchter bloedprikken is toch vanaf 22:00?
Hier wel iig.
Dan is het inderdaad beter om niet meer te eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen nuchter bloed laten prikken.
Deze versie ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Minty - Useless Man (The Grid radio edit)
Hangt er van af hoe laat je moet prikken natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Nuchter bloedprikken is toch vanaf 22:00?
Hier wel iig.
Echt? Dus ik ken een andere versie dan de hitversie?quote:
Geen idee welke versie jij kent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ken een andere versie dan de hitversie?
Ik denk dat Melting volgnummer 001 heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe laat je moet prikken natuurlijk
Daar ga ik wel voor inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Melting volgnummer 001 heeft
Ik vind het alleen al schokkend dat er meer versies van dat nummer zijn. Ik word er altijd een beetje misselijk van.quote:
Ja, dan moet je morgen maar om 05.00 opstaan voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voor inderdaad.
Probleem is alleen dat ik mijn bloedprik formulier niet meer heb.
Dus moet ik eerst een nieuwe halen in het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al schokkend dat er meer versies van dat nummer zijn. Ik word er altijd een beetje misselijk van.
Nummertje trekken en snel een nieuw formulier halenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voor inderdaad.
Probleem is alleen dat ik mijn bloedprik formulier niet meer heb.
Dus moet ik eerst een nieuwe halen in het ziekenhuis.
* DJ11 schrijft op: extended mix nooit draaien als livelink luistert...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al schokkend dat er meer versies van dat nummer zijn. Ik word er altijd een beetje misselijk van.
Formulier halen kan pas vanaf 8.00 uur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nummertje trekken en snel een nieuw formulier halen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 schrijft op: extended mix nooit draaien als livelink luistert...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 schrijft op: extended mix nooit draaien als livelink luistert...
Ik heb wel een formulier in huis voor over 3 maanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Zo staat het op mijn bloedprik formulier, heb er bijna wel 1 of 2 in huis![]()
MRI enzo hebben weer andere regels .
Fijne stemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: ik moet nodig weer eens iets van Seinabo Sey draaien. En toen kwam ik de ballad Sorry tegen. Te lang niet gehoord.
Seinabo Sey - Sorry
dan gebruik je dat tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel een formulier in huis voor over 3 maanden.
Nee, dan moet er veel meer onderzocht worden.quote:
Dat inderdaad. Ik ken deze ook helemaal niet.quote:
Kan ook wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dan moet er veel meer onderzocht worden.
Dat vind ik dus ook. Het is een vrij lang en stemmig nummer, maar het sprong er wel uit in het aanbod van deze week.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
En een tijdje geleden was het zo druk dat ook de kinderprikkamer gebruikt werd, was wel sad panda daarna, want ik kreeg geen vrolijk gekleurde pleister
Heb daarna ook even het toilet opgezocht om stilletjes te wenen.quote:
Een regelrechte schandequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
En een tijdje geleden was het zo druk dat ook de kinderprikkamer gebruikt werd, was wel sad panda daarna, want ik kreeg geen vrolijk gekleurde pleister
Waarom geloof ik je nou niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb daarna ook even het toilet opgezocht om stilletjes te wenen.
Ik heb je even geholpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
Imgur, iPhone, Fok en ik worden geen vriendjes...
Thnx! Dit zijn er nog maar 2, ik heb er nog veel meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's, Diaan.
Dolfijnen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's, Diaan.
Allemaal walvissenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Zit daar nou ook een dolfijnenkalf bij?
Als je me had gezegd dat het krokodillen waren, had ik het ook geloofdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx! Dit zijn er nog maar 2, ik heb er nog veel meer.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik schuif dit nummer steeds weer door, maar nu even niet. Want ik vind het te goed.Adam French - Slow Dancing
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je me had gezegd dat het krokodillen waren, had ik het ook geloofd![]()
Nee dit zijn de groten met kleintjes. Er zijn meerdere soorten walvissen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je me had gezegd dat het krokodillen waren, had ik het ook geloofd![]()
Maar dit waren de baby's begrijp ik?
Bij Tenerife hebben ze geen humpback whales, maar een kleine variant...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de groten met kleintjes. Er zijn meerdere soorten walvissen.
Heb je deze band laatst ook al niet gedraaid?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Miles - Perfect World
Duitse band met een fijn, catchy nummer uit 1998 of zo.
Ai, ik val nu vreselijk door de mand met mijn zoogdierenkennisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de groten met kleintjes. Er zijn meerdere soorten walvissen.
Ik heb dit nummer geheid vaker gedraaidquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je deze band laatst ook al niet gedraaid?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ik val nu vreselijk door de mand met mijn zoogdierenkennis
Weet niet of het dit nummer was. Maar wel dezelfde band volgens mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer geheid vaker gedraaid
Koop ook wat voor jezelf. Veel plezier!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Koop ook wat voor jezelf. Veel plezier!
Is mij ook wel eens gebeurd. Gelukkig niet vaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Kennen jullie dit? Dat je ineens een nummer hoort dat je al decennia kent, maar nooit bijzondere aandacht hebt gegeven, om dan te ontdekken dat je het eigenlijk super-, super-goed vindt.
Ik had dat onlangs bij het nummer dat ik hierna draai.
Nee, dat herken ik niet helemaal. Wel dat ik bij sommige bands een vooroordeel had vanuit het verleden en dat ik later zag dat dat vooroordeel onterecht is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Kennen jullie dit? Dat je ineens een nummer hoort dat je al decennia kent, maar nooit bijzondere aandacht hebt gegeven, om dan te ontdekken dat je het eigenlijk super-, super-goed vindt.
Ik had dat onlangs bij het nummer dat ik hierna draai.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, aangezien het Simply Red is.
Probeer je nou voorzichtig te zeggen dat je Bløf eigenlijk best goed vindt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
Nee, dat herken ik niet helemaal. Wel dat ik bij sommige bands een vooroordeel had vanuit het verleden en dat ik later zag dat dat vooroordeel onterecht is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer je nou voorzichtig te zeggen dat je Bløf eigenlijk best goed vindt?
Goeienavond
Zie je, ik kan best wel eens iets raden. 0 punten voor mij en dan laat ik het feit dat je het al verklapt had maar buiten beschouwingquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, aangezien het Simply Red is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer je nou voorzichtig te zeggen dat je Bløf eigenlijk best goed vindt?
Goeienavond
94?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
neue jingles auf Radio vierundneunzig
Ganz altquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
neue jingles auf Radio vierundneunzig
Volgens Wiki niet alleen komiek, maar ook fun-punkmuzikant, auteur, film- en theateracteur en politicus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Eén garantie: in een DJ11-show hoor je nieuwe muziek die je geheid nergens anders hoort. Het volgende nummer is geen uitzondering, alleen al omdat het Duitstalig is. Gemaakt door iemand die kennelijk komiek is. Maar het liedje is gewoon prettig.
gaat weer die koelkast je neus voorbijquote:
Ik en iets zinnigs zeggen?quote:
Dan heb ik de wiki duidelijk niet aandachtig genoeg gelezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens Wiki niet alleen komiek, maar ook fun-punkmuzikant, auteur, film- en theateracteur en politicus.
quote:
Die Deutsche Wikiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heb ik de wiki duidelijk niet aandachtig genoeg gelezen
Geen idee of ie defect is. Hij heeft alleen ruzie met de aardlekschakelaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]Zoals het feit dat je waterkoker defect is.
Je kan er in ieder geval geen water meer mee koken dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee of ie defect is. Hij heeft alleen ruzie met de aardlekschakelaar.
Nee dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval geen water meer mee koken dan.
je weet zeker dat het een hij is en geen zij ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee of ie defect is. Hij heeft alleen ruzie met de aardlekschakelaar.
Je verklaart livelink nu je liefde?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer draag ik op aan LivelinkRoute 94 feat. Jess Glynne - My Love
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer draag ik op aan LivelinkRoute 94 feat. Jess Glynne - My Love
Ehhh...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je verklaart livelink nu je liefde?
Aangezien de waterkoker (te) veel energie zuigt, zal het idd een meisje zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
je weet zeker dat het een hij is en geen zij ?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien de waterkoker (te) veel energie zuigt, zal het idd een meisje zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien de waterkoker (te) veel energie zuigt, zal het idd een meisje zijn.
quote:
Te makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |