SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Half dagje maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:06 schreef just me het volgende:
Melting, lekker rustig dagje voor je zonder collega's
Geniet ervan en af en toe ook wat werkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Half dagje maar.
Maar dat is al fijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Geniet ervan en af en toe ook wat werken
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfenquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfen
Even een balletje slaan...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het is lekker afgekoeld, goed weer om te golfen
Dat laatste. Overigens is het geen stelen; het mag gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 05:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Je was toch op anoniem gegaan als Elfletterig?
Of heeft iemand je vrijgekomen account willen stelen?
Dankzij Radio 49 ben ik er nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je jezelf opgedoekt ?
goedemorgen
Be my guest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:27 schreef DJ11 het volgende:
Heeft er vanavond al iemand draaiplannen? Zo niet,dan zou ik graag rond 19:30 uur een show doen.
Wat doet het niet dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas niet. Het roosterprogramma ook niet.
Lastig uitleggen: het roosterprogramma voert niet meer uit wat je invoert. Dus als jij je naam erop zet, dan komt er niet daadwerkelijk een verbinding tot stand om uit te zenden.quote:
Ik zal melting Pm sturenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig uitleggen: het roosterprogramma voert niet meer uit wat je invoert. Dus als jij je naam erop zet, dan komt er niet daadwerkelijk een verbinding tot stand om uit te zenden.
We moeten over op een ander systeem. Als je daar ideeën over hebt, PM Melting dan even. Ik kan niet zo gek veel doen (behalve aanmoedigen)
Ik zal straks als ik thuis ben even kijken.quote:
Ik heb even als test een server aangeslingertquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik thuis ben even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |