Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende: [..] We hopen het allemaal voor je..hang in there GCJoel!!
![]()
Nu je het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef Chia het volgende:
Al een tijdje niks gelezen over PJR en zijn Virgien
Het zegt me niet zoveel, maar ik was ook als kind al niet zo van de nederlandse meukquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geef nooit op, ben je daar te oud voor?
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.
Ja is goed.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik en mijn relatie problemen ook weer.
Ik voel me hier gelijk thuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Bier
o Slapen
[ afbeelding ]
Ah net als jullie vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:52 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk de docu Enter the Anime en ik dacht dat het goed zou zijn maar ik ben nu 5 minuten verder en deze mensen zijn stront vervelend.
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?
Je weet nu waar hij woont.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen vandaag, dat is nog complimenteus
Kun je meteen zijn warmtepomp *hue hue* bewonderen.quote:
Selectief geheugen, maar vooruit I'll take itquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.
Jij bent altijd wel te pruimen zo lijkt het.
Oh dus je hebt gewoon zelf de tr's gezetquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.
duhquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus je hebt gewoon zelf de tr's gezet
Nee. Tuurlijk niet. Maar ff ongestraft roddelen gaat niet natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aan z'n gemekker momenteel te zien nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?
Is het ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?
Heb deze in mijn hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus, heeft iemand nog leuke muziek gehoord de laatste tijd? Benieuwd naar een album dat binnenkort uitkomt ofzo?
SPOILER: Stranger Things s3, maar wel muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe album van Tool natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus, heeft iemand nog leuke muziek gehoord de laatste tijd? Benieuwd naar een album dat binnenkort uitkomt ofzo?
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat voor genre?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik had je wel wat competiever ingeschat eigenlijk..quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Bedoel Elvi had mot met Hosti. CL is boos op GC en Allures op GC, samen kraken ze CE af. Daarna werd gc/gl weer afkrakerig naar Allures.. enz.. poepvervelend gewoon.
Kutnijdquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Bedoel Elvi had mot met Hosti. CL is boos op GC en Allures op GC, samen kraken ze CE af. Daarna werd gc/gl weer afkrakerig naar Allures.. enz.. poepvervelend gewoon.
Heftig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Je bent altijd welkom. Thee staat klaar.quote:
Beetje jaloers nuquote:
Met wie heb ik allemaal ruzie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Komt wel erg angstig over nu he?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had je wel wat competiever ingeschat eigenlijk..
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb deze in mijn hoofdOh dat seizoen moet ik nog zien, dus ik durf 'm niet te luisteren. Maar als we toch in die '80's gesausde hoek zitten, Carpenter Brut en Pertubator dig ik welSPOILER: Stranger Things s3, maar wel muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme waarom praat je nog tegen me.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij gc bent: babe we hebben ruzie
Is een variant op dezequote:Op maandag 5 augustus 2019 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat seizoen moet ik nog zien, dus ik durf 'm niet te luisteren. Maar als we toch in die '80's gesausde hoek zitten, Carpenter Brut en Pertubator dig ik wel
het is dat we er niks meer over mogen zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom. Thee staat klaar.
Hoop dat je niet te lekker bent is mijn vriendin weer jaloers.
Ik had niet door gelezen, ik dacht dat het weer goed wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godverdomme waarom praat je nog tegen me.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:06 schreef Allures het volgende:
[..]
iedereen biatch
Wat een kutmeet was dat man
Wees niet bang man. Heb gewoon je foto's zitten gluren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom. Thee staat klaar.
Hoop dat je niet te lekker bent is mijn vriendin weer jaloers.
Ik zeg al niks meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat spreekt zo voor zich, ik hoopte op iets anders qua suggesties
Weinig, beetje te druk geweest. Wel nieuw nummer van Opeth gehoord, maar hun '70's inspo doet het niet zo voor mequote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wees niet bang man. Heb gewoon je foto's zitten gluren.
Weet niet of het echt angst is, maar snap wel dat het stoort als je er echt niet meer omheen kan..quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt wel erg angstig over nu he?
Zegt me niks.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weinig, beetje te druk geweest. Wel nieuw nummer van Opeth gehoord, maar hun '70's inspo doet het niet zo voor me
Oh ja, die ken ik wel! Het nummer dan, de film nooit gezien geloof ik.quote:
Niks voor mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zowel Zweedse als Engelse versie
Eeh. Ik heb niks negatiefs gezegd. Of het was in ieder geval niet zo bedoeld. Maar vooruit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.
Zoiets?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Ben meer van de klassiek/techno/chansons etc etc.
Niet zo gek van gitaren.
Thom Yorke - Anima, maar dan moet je wel van Thom Yorke/Radiohead houden anders is het niet zoveel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben geen echte genresnobist, dus roep maar gewoon wat jij leuk vindt!
Hmm ja, soms wel wat leuks, maar langs niet alles. Lang niet geluisterd, wel leuk om weer eens te proberenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thom Yorke - Anima, maar dan moet je wel van Thom Yorke/Radiohead houden anders is het niet zoveel.
Daar zijn ze echt al 20 jaar mee bezig zo ongeveerquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die R.Kelly heeft een echte voorliefde voor 16-18 jarigen. Die draait nog wel ff een paar jaar de bak in.
https://www.google.nl/amp(...)met-minderjarige.amp
Ah nicequote:
Schenk maar inquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah niceAl ben ik wat minder fan van de harpsichord en de epilepsieclip van de techno
Frida Boccara ook in geen eeuwen meer gehoord. Oh ik raak in een sentimentele bui nu. Drankje anyone?
Ik kom er aanquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah niceAl ben ik wat minder fan van de harpsichord en de epilepsieclip van de techno
Frida Boccara ook in geen eeuwen meer gehoord. Oh ik raak in een sentimentele bui nu. Drankje anyone?
Een mix van Elvi/CL zoals je kon lezenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:35 schreef Faxie het volgende:
Ben wel benieuwd naar het vrouwtje van Los eigenlijk
De ware CLvi.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Een mix van Elvi/CL zoals je kon lezen
Bevalt hem kennelijk goed als hij hier nog meer komt halen danquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Een mix van Elvi/CL zoals je kon lezen
Yaaayquote:
Welk biertje?quote:
Ik hou wel van gin op zijn tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk biertje?
Napua gin is wel een aanradertje btw
Ken ik niet, eens opzoeken. En ik was nooit zo'n gin liefhebber, maar deze gin met een beetje bosfruit er in is echt goddelijk. Maar dat kan ook door m'n recente vakantie komen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou wel van gin op zijn tijd.
Had een Doom Bar amber ale, biertje uit de UK.
Hoe komt het?quote:
Ai dat is ook niet verstandig. Vanavond maar inhalen.quote:
Je hebt weer een UIquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:51 schreef rival het volgende:
Oh hier moet ik gepost hebben! :&
Lekker halve dag vandaag dus mag al bijna weer
Je maakt er echt flink gebruik van zie ik alquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is die opleiding toch niet voor niets geweest.
Elvi en Allures zijn er niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je weer aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen kutjes.
Jullie favoriete hypocriete, schijnheilige rotzak in het huis
Ah ik denk doe maar even alvast een mea culpa. Kan vast geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Elvi en Allures zijn er niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je weer aangevallen wordt.
Doet niet zo hypocriet gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen kutjes.
Jullie favoriete hypocriete, schijnheilige rotzak in het huis
Surprise motherfucker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Elvi en Allures zijn er niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je weer aangevallen wordt.
Eerste post van de dag en meteen met mijn dikke poten in mijn eigen hypocriete keutel gestapt. Shit.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah ik denk doe maar even alvast een mea culpa. Kan vast geen kwaad.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon hard aan het werk
Sowieso, altijd om 12:30 beginnen. Dan is het niet te ver. Enkele uitzonderingen daargelaten overigens.quote:
ik kan me niet voorstellen dat hij niet snurktquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, als je maar niet snurkt.
Ik doe mijn bitje wel inquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, als je maar niet snurkt.
Noem je me nou dik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij niet snurkt
Chubbubbyquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dikke man = rijke tattaquote:
Echt hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent niet dik genoegquote:
Goed! Allemaal aardige mensen! Spanning om nietsquote:
Ah dat is wel lekker. Voelt goed dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed! Allemaal aardige mensen! Spanning om niets
Roken en drinken helpt ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dik voor te zijn
Ja! Even wennen. Weet geen flikker te vinden maar iedereen is behulpzaamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah dat is wel lekker. Voelt goed dus?
Fijn!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed! Allemaal aardige mensen! Spanning om niets
Ook zonder dat (of in beperkte mate) schijn ik bij vlagen te snurken als edn mallequote:
Ja, logisch, eerste dag dit dat. Maar dat went natuurlijk ook wel. Goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Even wennen. Weet geen flikker te vinden maar iedereen is behulpzaam
Joh, gewoon te laf om van een brug te springen, dus dan maar zo.quote:
Sportieve mensen schijnen er minder last van te hebben maar volgens mij helpt minder op je rug slapen net zo goed hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, gewoon te laf om van een brug te springen, dus dan maar zo.
Zo lang je mij niet wakker houdt boeit het me niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, gewoon te laf om van een brug te springen, dus dan maar zo.
Afvallen ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sportieve mensen schijnen er minder last van te hebben maar volgens mij helpt minder op je rug slapen net zo goed hoor.
Zo hard snurk ik nou ook weer niet. Buuf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo lang je mij niet wakker houdt boeit het me niet.
misschien als we beide een raam open doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo hard snurk ik nou ook weer niet. Buuf.
Siquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, logisch, eerste dag dit dat. Maar dat went natuurlijk ook wel. Goed nieuws
Nouuuuuuuuquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo hard snurk ik nou ook weer niet. Buuf.
Jij rebel jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat is al m'n tiende note in twee dagen.
Alles is mijn schuld!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Weer om iets waar gcjoel over begon. De stoker.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat is al m'n tiende note in twee dagen.
Al issie twee meter, met mijn fysique knap ik uit elkaar als een rijpe watermeloen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er staat nergens hoe hoog die brug is he
Scheer jij je hier mee ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:47 schreef Allures het volgende:
'Je moet gewoon even je benen scheren als je toch onder de douche staat. Zo gedaan'
Dus ik vanmorgen ff snel snel
Laat ik dat scheermes op mijn voet vallen. Echt bijna mijn voet er af nu hoor![]()
Iewwwwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:47 schreef Allures het volgende:
'Je moet gewoon even je benen scheren als je toch onder de douche staat. Zo gedaan'
Laat ik dat scheermes op mijn voet vallen. Echt bijna mijn voet er af nu hoor![]()
Je benen mooi glad?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:47 schreef Allures het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheer jij je hier mee ofzo?
[ afbeelding ]
Daar ben je absoluut niet alleen in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
nee ik vergeet altijd wel een strookje
Ik ken het, vaak een hele vluchtstrook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
nee ik vergeet altijd wel een strookje
Sizequeen.quote:
O ja. De hele tijd UIT is prima, maar ik hoef maar 1x IN voor te stellen en meneer is in paniek!quote:
Zal eens wat in je plasbuis schuiven dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. De hele tijd UIT is prima, maar ik hoef maar 1x IN voor te stellen en meneer is in paniek!
Jij bent toch geen gever.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. De hele tijd UIT is prima, maar ik hoef maar 1x IN voor te stellen en meneer is in paniek!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zal eens wat in je plasbuis schuiven dan.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Ekte liefde.quote:
Dan verdien je het ook wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)gen-geen-gordel.html
In acht nemende dat 97% wel een gordel draagt is dat echt veel idd.
Begrijp ook niet waarom mensen de gordel niet omdoenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)gen-geen-gordel.html
In acht nemende dat 97% wel een gordel draagt is dat echt veel idd.
"Het zit niet lekker"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom mensen de gordel niet omdoen
Ze nemen wel de moeite om de gordel achterlangs vast te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom mensen de gordel niet omdoen
Ja anders gaat de auto piepen. En notoire niet-dragers laten de gordel waarschijnlijk standaard zo zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze nemen wel de moeite om de gordel achterlangs vast te maken
Je hebt ook volk dat losse 'klikkers' heeft zodat ze zelfs dat niet hoeven te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja anders gaat de auto piepen. En notoire niet-dragers laten de gordel waarschijnlijk standaard zo zitten.
Ja, die gordel in je rug is erg vervelendquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt ook volk dat losse 'klikkers' heeft zodat ze zelfs dat niet hoeven te doen.
Maar:quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die gordel in je rug is erg vervelend
Gewenning kan rare dingen met je doen. Blijkbaar is voor die mensen een gordel in hun rug oncomfortabeler dan gewoon een gordel dragen.quote:Veel slachtoffers die geen gordel droegen, hadden de gordel achter het lichaam vastgeklikt om de gordelverklikker uit te schakelen.
Paar keer met een Thais meisje gedate, moest ook elke keer vragen of ze haar gordel om wilde doen. Was ze dus ook gewend vanuit Thailand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar:
[..]
Gewenning kan rare dingen met je doen. Blijkbaar is voor die mensen een gordel in hun rug oncomfortabeler dan gewoon een gordel dragen.
"meisje"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar keer met een Thais meisje gedate, moest ook elke keer vragen of ze haar gordel om wilde doen. Was ze dus ook gewend vanuit Thailand.
Dat vind ik iets anders, gordels die er simpelweg niet zijn of niet gaan piepen zitten ook niet in je rug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar keer met een Thais meisje gedate, moest ook elke keer vragen of ze haar gordel om wilde doen. Was ze dus ook gewend vanuit Thailand.
Was geen ladyboy hoorquote:
Hoe is gordels die niet piepen anders? Dan doe je 'm nog steeds niet om.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat vind ik iets anders, gordels die er simpelweg niet zijn of niet gaan piepen zitten ook niet in je rug.
In een hoop landen is verkeersveiligheid / voorlichting niet van hetzelfde niveau als in NL. Daar weten ze niet beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was geen ladyboy hoor
[..]
Hoe is gordels die niet piepen anders? Dan doe je 'm nog steeds niet om.
Maar dan wen je niet aan een gordel in je rug, want dat is dan niet nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is gordels die niet piepen anders? Dan doe je 'm nog steeds niet om.
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een hoop landen is verkeersveiligheid / voorlichting niet van hetzelfde niveau als in NL. Daar weten ze niet beter.
O zo, ja klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dan wen je niet aan een gordel in je rug, want dat is dan niet nodig.
Vond het gewoon frappant dat:quote:
Maar da's niet stoerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Vond het gewoon frappant dat:
1. Pauper vindt gordel dragen oncomfortabel
2. Pauper begint gordel achter zich langs te dragen vanwege piep in de nieuwe auto en maakt zichzelf wijs dat dat fijner is dan dragen
3. Pauper went aan die gordel achter zich en merkt het eigenlijk niet eens meer.
Pauper had dus ook gewoon kunnen wennen aan het dragen van die gordel.
En je bent anderhalve seconde langer bezig bij het stoplicht om uit stappen als iemand je onrecht heeft aangedaan en je hem op zijn smoel wil stompen.quote:
Nou precies!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En je bent anderhalve seconde langer bezig bij het stoplicht om uit stappen als iemand je onrecht heeft aangedaan en je hem op zijn smoel wil stompen.
Al die filmpjes van uitgesmeerde filet american op straat komen uit Zuidoost-Azië of Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een hoop landen is verkeersveiligheid / voorlichting niet van hetzelfde niveau als in NL. Daar weten ze niet beter.
Mijn Limburgse hart bloed nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
https://www.multivlaai.nl/gehaktballen-pindasausvlaai
misselijkmakendquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Hongerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Omdat je hem niet nu hebt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Dat zal je leren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Limburgse hart bloed nu
Van andere Multivlaaien gaat je hart wel sneller kloppen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Limburgse hart bloed nu
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Van andere Multivlaaien gaat je hart wel sneller kloppen?
Yayquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Mag op tweede gesprek van het gesprek gister!
Jazeker, alleen wel in Utrecht dus goed over nadenken want best een eindje rijden. Wel veel thuiswerk mogelijkheden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yay! Ook een functie waar je zelf positief over bent?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Job hopping, across the universequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Daarom nu veel gesprekken en daarmee hopelijk een goede keus maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Job hopping, across the universe.
Huisvrouw en moeder, klaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom nu veel gesprekken en daarmee hopelijk een goede keus maken.
Tuurlijk wel, mijn leef, beste leefquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat jij je roeping daarin hebt gevonden, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt
Gewoon ouderwetsch zoals het heurtquote:
Doe nou niet verklappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet die transgender van Victoria's Secret?
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Maar dit is al een lastigere keuze :
[ afbeelding ].
Meh, ik weet nu ook dat het een trans is, maar was deze foto willekeurig gepost had ik het echt niet 123 gezienquote:
Maakt me niet uit of iemand trans is hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, ik weet nu ook dat het een trans is, maar was deze foto willekeurig gepost had ik het echt niet 123 gezien.
Op die eerste foto is het me ook te nep, maar op die ik postte ziet ze er echt niet slecht uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of iemand trans is hoor.
Vind haar gewoon geen aantrekkelijk gezicht hebben.
True, maar ik denk dat ik dan gewoon te bekrompen ben hiervoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Een lekker wijf is een lekker wijf.
Trans vind ik altijd klinken alsof iemand nog in transitie is, maar dit is gewoon een een vrouw met een transgenderverleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of iemand trans is hoor.
Vind haar gewoon geen aantrekkelijk gezicht hebben.
Maar als je het niet weet merk je het waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat ik dan gewoon te bekrompen ben hiervoor.
Ik zie dat ze er goed uitziet, misschien is het ook nog een schatje ook, maar het idee kan mijn brein niet verwerken.
True, als ik het niet zou weten "trap" ik er vast in. Geen idee hoe ik me zou voelen als ik het achteraf te horen krijg, maar als het verder leuk was kan ik het vast handelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je het niet weet merk je het waarschijnlijk ook niet.
Tenzij jij uitgebreid inwendig onderzoek doet met een eendenbek of zo.
Samen op niveau voetbal kunnen kijken is wel fijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat ik dan gewoon te bekrompen ben hiervoor.
Ik zie dat ze er goed uitziet, misschien is het ook nog een schatje ook, maar het idee kan mijn brein niet verwerken.
Mwah, als dat een harde voorwaarde was was ik nog maagd denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen op niveau voetbal kunnen kijken is wel fijn.
Scheelt dat de meeste vrouwen die ik ken meer van voetbal weten dan ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen op niveau voetbal kunnen kijken is wel fijn.
Ehh, ik weet het allemaal zo niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Trans vind ik altijd klinken alsof iemand nog in transitie is, maar dit is gewoon een een vrouw met een transgenderverleden.
In het enkele geval dat ik een transgender heb gehoord, had ik juist steeds de indruk dat je het aan de stem kon horen. En dat zou het voor mij waarschijnlijk een 'nee' maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je het niet weet merk je het waarschijnlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |