Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende: [..] We hopen het allemaal voor je..hang in there GCJoel!!
![]()
Nu je het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef Chia het volgende:
Al een tijdje niks gelezen over PJR en zijn Virgien
Het zegt me niet zoveel, maar ik was ook als kind al niet zo van de nederlandse meukquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geef nooit op, ben je daar te oud voor?
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.
Ja is goed.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik en mijn relatie problemen ook weer.
Ik voel me hier gelijk thuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Bier
o Slapen
[ afbeelding ]
Ah net als jullie vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:52 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk de docu Enter the Anime en ik dacht dat het goed zou zijn maar ik ben nu 5 minuten verder en deze mensen zijn stront vervelend.
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?
Je weet nu waar hij woont.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen vandaag, dat is nog complimenteus
Kun je meteen zijn warmtepomp *hue hue* bewonderen.quote:
Selectief geheugen, maar vooruit I'll take itquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.
Jij bent altijd wel te pruimen zo lijkt het.
Oh dus je hebt gewoon zelf de tr's gezetquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.
Jij bent altijd wel te pruimen zo lijkt het.
duhquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus je hebt gewoon zelf de tr's gezet
Nee. Tuurlijk niet. Maar ff ongestraft roddelen gaat niet natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aan z'n gemekker momenteel te zien nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?
Is het ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal geen probleem en zo zei hij vanmiddag?
Heb deze in mijn hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus, heeft iemand nog leuke muziek gehoord de laatste tijd? Benieuwd naar een album dat binnenkort uitkomt ofzo?
SPOILER: Stranger Things s3, maar wel muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe album van Tool natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus, heeft iemand nog leuke muziek gehoord de laatste tijd? Benieuwd naar een album dat binnenkort uitkomt ofzo?
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat voor genre?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik had je wel wat competiever ingeschat eigenlijk..quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Bedoel Elvi had mot met Hosti. CL is boos op GC en Allures op GC, samen kraken ze CE af. Daarna werd gc/gl weer afkrakerig naar Allures.. enz.. poepvervelend gewoon.
Kutnijdquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Bedoel Elvi had mot met Hosti. CL is boos op GC en Allures op GC, samen kraken ze CE af. Daarna werd gc/gl weer afkrakerig naar Allures.. enz.. poepvervelend gewoon.
Heftig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Je bent altijd welkom. Thee staat klaar.quote:
Beetje jaloers nuquote:
Met wie heb ik allemaal ruzie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Komt wel erg angstig over nu he?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had je wel wat competiever ingeschat eigenlijk..
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb deze in mijn hoofdOh dat seizoen moet ik nog zien, dus ik durf 'm niet te luisteren. Maar als we toch in die '80's gesausde hoek zitten, Carpenter Brut en Pertubator dig ik welSPOILER: Stranger Things s3, maar wel muziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme waarom praat je nog tegen me.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij gc bent: babe we hebben ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |