Geen idee, dat is wel een goeie vraagquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze waar de tuin ophoudt
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat doen honden, katten begraven hun dump, altijd.
Sterker nog, honden vreten het zelfs, zal je een kat nooit zien doen.
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort satéquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat geef je dat beest te eten en te drinken, da's niet gezond.
Denk dat ze dat bij het kadaster navragen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, dat is wel een goeie vraag
De hond van Soul had dat ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort saté
Ze horen ook niet in iemand anders zijn tuin. Het is een beetje lullig om ze dat te vertellen. Ze snappen het nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.
Ik vind het uiterst onhygiënische beesten, al beweren ze dat katten schoon zijn.
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staatquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, dat is wel een goeie vraag
Je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien omdat je een balkon hebt, maar in de praktijk is het zo dat veel katten hun drol halfbakken begraven, of in sommige gevallen helemaal niet, omdat ze er een beetje naast lopen te peddelen.
Ik vind het uiterst onhygiënische beesten, al beweren ze dat katten schoon zijn.
Johquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Mijn beesten zijn superclean, en alle honden die ik tref stinken een uur in de wind, zijn ook niet lenig genoeg om zich fatsoenlijk te wassen.
Mijn haar is 40 cm lang, en heb het nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lang haar heeft kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn katten kregen ook wel eens per ongeluk een haar binnen van mij. Dat heb je een soort saté
Als je ze wegjaagt krijg je er hier 342 voor terug.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze horen ook niet in iemand anders zijn tuin. Het is een beetje lullig om ze dat te vertellen. Ze snappen het niet
In a nutshell.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staat
Het schijnt hip te zijn een tijger hebben. Zwaar verdoofd en met je vrienden pronken met dat beestquote:
Ja hoor, je hebt gelijk. Ze zijn lekker fris, net als jij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je hebt er duidelijk geen verstand van.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun idee van territorium is niet gelijk aan wat er bij het kadaster geregistreerd staat
Dan ben je stiekem kaalquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is 40 cm lang, en heb het nog nooit gezien.
Ze vinden zichzelf waarschijnlijk heel stoer.quote:
Zulke gasten mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.quote:
Que?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
mijn katz drinkt niet
Huh?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
mijn katz drinkt niet
Die van mij hebben hier drie bakken met vers water staan.quote:
Dit soort gasten he? Ik hoop echt dat het goed fout gaat en dat dier flink uithaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zulke gasten mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.
Ga eens langs een dierenarts, da's niet gezond en niet normaal.quote:
Ach, katten zijn lekker schoon op zichzelf, dus dat likt ie weer helemaal fris.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn katz drinkt niet
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is er iemand hier op de hoogte van de houdbaarheid van maismeel?
Dacht bolletjes te gaan maken van 50 % maismeel en de andere helft patentbloem, maar erg aangenaam ruikt het niet.
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegt
Als het beweegt ben je een stadium verder, dan als de weerlicht weg ermee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegt
LOLquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.![]()
Dan tief ik het weg, dank.
Wil ik nog weten hoe het rook?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.![]()
Dan tief ik het weg, dank.
Dat kan best snel gaan in meel/bloem zakken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het beweegt ben je een stadium verder, dan als de weerlicht weg ermee.
quote:
WTFquote:
van wat heb ik last?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heeft Mario last van schijnt het.
Droge poesquote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
me werd heet,carmen electra bij baywatch nu![]()
![]()
Pruimenquote:
quote:
Kssssssssssssstttttttttttquote:
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze?preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minkiquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Molly leuke naam wel voor een poes
Kinki minkiquote:
Dat weet ik, maar ik zei ook dat ik Molly wel een leuke naam voor een poes vindquote:
Black Molly.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zei ook dat ik Molly wel een leuke naam voor een poes vind
Klinkt als een wratquote:
Ja en die tante die prikt en je wil zoenenquote:
Nog erger als degene die in je wangen knijptquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die tante die prikt en je wil zoenen
No fucking wayquote:
Zo heet een kat van mij moederquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Molly leuke naam wel voor een poes
'wat ben je groot geworden!'quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog erger als degene die in je wangen knijpt
Het is niet eens foutquote:
Vast een lieve kat met zo'n naamquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heet een kat van mij moeder
Met 'ie', dat wel, maar daar hoor je niets van
Dat inderdaad..quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'wat ben je groot geworden!'
Vastquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast een lieve kat met zo'n naam
Kjoediepoediepoediequote:Op maandag 5 augustus 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'wat ben je groot geworden!'
Als het zo was, dan heb ik het verdrongenquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hadden jullie wel van die tantes die dat deden?
Nja dat is wel beter eigenlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Als het zo was, dan heb ik het verdrongen
Ik had een tante waar ik wel eens logeerde en ik werd gewassen met een schuursponsquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Auquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een tante waar ik wel eens logeerde en ik werd gewassen met een schuurspons
Ze vond jou waarschijnlijk een heel vies kindquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een tante waar ik wel eens logeerde en ik werd gewassen met een schuurspons
Ik moet even zeggen dat het zo voelde. Echt mijn huid was roodquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
AuRaar idee ook om een kind te wassen met een schuurspons
Ben ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond jou waarschijnlijk een heel vies kind
Ik ben echt smerigquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent geen kind meer, maar nog wel vies dus
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker recalcitrant in de pas verzorgde tuin gaan zitten bouten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat ie zich weer wat gedraagt
Borsten over mijn schouder is wel de troela die me inwerkte. Echt ik heb een soort van persoonlijke space maar die dingen hingen over me heen. Ja zit je daar net een weekquote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Borsten over mijn schouder is wel de troela die me inwerkte. Echt ik heb een soort van persoonlijke space maar die dingen hingen over me heen. Ja zit je daar net een week
Ach binnen no time was ik verder dan haar. Dat was een dingetje, die tetten maakte niet veel meer uitquote:
Wel je draait ook een lp andersom volgens mijquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel je draait ook een lp andersom volgens mij
Geintjequote:
Ben je van dat andere forum ofzo? Vol weet ik veel. Zuur en racuneusquote:
Neequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je van dat andere forum ofzo? Vol weet ik veel. Zuur en racuneus
Nou beterquote:
Ik douche elke dag smeerpijpquote:
Mario is links dragendquote:
Uhhh niksquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhmm wat moet ik met die info
Steek maar in je zak.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhmm wat moet ik met die info
Links of rechts ...quote:
Wat?quote:
wiequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mario, da's die man met die bobbel links in zijn lederhose.
Kijk even naar links.quote:
Je kat wat af maar niet de mannenquote:
Je kat mij af maar de mquote:
Ik kat niemand af hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kat mij af maar de m
[..]
Je kat wat af maar niet de mannen
Mieauuuwwwwwwwwwwwquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk even naar links.
Dan zie je rechts niets.![]()
Kut kattenquote:
Waar?quote:
En dat is belangrijk?quote:
Wat lul je dan ?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
Oh wacht je zit je in te kwijlen bij de nieuwe mod
Zeker werenquote:
Alle dooie katten in de opquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:37 schreef D. het volgende:
Heb al een idee voor het volgende kattendeel
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:37 schreef D. het volgende:
Heb al een idee voor het volgende kattendeel
Dat ziet er wel schurftig uitquote:
Ja dat wens ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat idee schuift een deeltje op, Soury wenst een In Memoriam topic voor overleden katten
Is echt een kutbeest joh.quote:
Ik wist hetquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is echt een kutbeest joh.
Stinkt ook.
Doe ik met liefde.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
En zoals altijd houden wij rekening met jou
Nog even en je hebt een banquote:
Weet ik veel het kan zomaar.quote:
Waar wel dan ? UTOquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb hier nog nooit een ban gehad
Ik wel en nog iemandquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb hier nog nooit een ban gehad
Heb je de knoppen eindelijk onder controle?quote:
Als je maar niet gaat vegen.quote:
Ik ben een controlfreak, dat weet je toch.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je de knoppen eindelijk onder controle?
Nee hoor hier nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij best vaak, maar waarom geen idee
Het was één keer door die HK en de ban was niet terechtquote:
Kortzichtige mensen met lange tenen zullen altijd weleen blok aan ons been blijven.quote:
Ik had eigenlijk geen flauw idee. Maar nu volg je het niet meer?quote:
Ja een keer of 20quote:
Heeft ie zijn excuses nog niet aangeboden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was één keer door die HK en de ban was niet terecht
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft ie zijn excuses nog niet aangeboden?
Nee, maar het zou hem wel netjes staan.quote:
Heel af en toe, vind er niet veel meer aan..quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:55
[b]Op maandag 5 augustus 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen flauw idee. Maar nu volg je het niet meer?
Sorry ?quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
Oh wacht je zit je in te kwijlen bij de nieuwe mod
Ik heb het een paar weken gevolgd, maar was het eindelijk al snel beu.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel af en toe, vind er niet veel meer aan..
Ik kon nog niet 1 aflevering uitzitten, een stel tokkies op een soort vakantiekamp.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken gevolgd, maar was het eindelijk al snel beu.
Begin veel gevolgd, toen ook een poos niet en twee was eerste maanden leuk daarna werd het minderquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken gevolgd, maar was het eindelijk al snel beu.
Ik keek het niet op tv, maar op de streams en inderdaad het had een nogal hoog tokkiegehalte.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kon nog niet 1 aflevering uitzitten, een stel tokkies op een soort vakantiekamp.
Ik ben ook bij aflevering 1 afgehaaktquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kon nog niet 1 aflevering uitzitten, een stel tokkies op een soort vakantiekamp.
Ja hard rijden en doegjesquote:
Zo'n gek kan jou ook aanrijden, en dan ben je 1 van de 4.quote:
Latersquote:
Ik ga met het OVquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n gek kan jou ook aanrijden, en dan ben je 1 van de 4.
En nippeltjesquote:
Nee die nietquote:
Soury voelde zich deze keer geroepen.quote:
Er was weinig andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef FANN het volgende:
Snip en Snap![]()
vonden mijn ouders héél grappig.........
Ja, maar voor de rest viel er toentertijd ook weinig te lachen. Er was van alles net niks. Dorus en de Mounties.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef FANN het volgende:
Snip en Snap![]()
vonden mijn ouders héél grappig.........
quote:Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Waar Snap snapt niet wat Snip snapt
En Snip snapt niet wat Snap snapt
Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap
Doen Snip en Snap geen klap
ja... preciesquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar voor de rest viel er toentertijd ook weinig te lachen. Er was van alles net niks. Dorus en de Mounties.
Weekban.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De eerste die het onderstaande behoorlijk via een Vocaroo laat horen krijgt van mij een verrassing!
[..]
Oeh, een verrassingquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De eerste die het onderstaande behoorlijk via een Vocaroo laat horen krijgt van mij een verrassing!
[..]
Al die zelfingenomen zogenaamde 'groten'.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was allemaal veel te braaf. Uit de tijd dat Balkenende's normen en waarden nog bestonden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al die zelfingenomen zogenaamde 'groten'.
Doe je dat ook vanaf je bed, net als posten als je gaat slapen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:20 schreef Voxs het volgende:
hmm dan moet ik even naar boven om op te nemen
*brievenbus verplaatst*quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet wel in de SC gepost worden
Met zijn uitgestreken smoelwerkquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Seth Gaaikema of hoe je het ook schrijft, spande de kroon. Wát een uberzemel.
Ok ik heb het https://vocaroo.com/i/s1JxpAUmHAS5quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Waar Snap snapt niet wat Snip snapt
En Snip snapt niet wat Snap snapt
Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap
Doen Snip en Snap geen klap
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die!
Dat was zijn vrouw toch of niet?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik heb het https://vocaroo.com/i/s1JxpAUmHAS5
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik heb het https://vocaroo.com/i/s1JxpAUmHAS5
Ja en deed ook iets in dat wereldje .. toneel of zoquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die!
Ah ja!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die!
Krijg je brand van!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:
waarom spelen ze earth & fire niet in radio?
Waroom welquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:
Bel ze anders even!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:
ja maar niet echt, Wim was van de mannen, Corry van de vrouwenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |