Die van mij hebben hier drie bakken met vers water staan.quote:
Dit soort gasten he? Ik hoop echt dat het goed fout gaat en dat dier flink uithaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zulke gasten mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.
Ga eens langs een dierenarts, da's niet gezond en niet normaal.quote:
Ach, katten zijn lekker schoon op zichzelf, dus dat likt ie weer helemaal fris.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
mijn katz drinkt niet
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is er iemand hier op de hoogte van de houdbaarheid van maismeel?
Dacht bolletjes te gaan maken van 50 % maismeel en de andere helft patentbloem, maar erg aangenaam ruikt het niet.
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegt
Als het beweegt ben je een stadium verder, dan als de weerlicht weg ermee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan pleur je het weg. Als iets niet goed ruikt weg ermee. Ook als het beweegt
LOLquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.![]()
Dan tief ik het weg, dank.
Wil ik nog weten hoe het rook?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hetzelfde gedaan met mijn ex. Die bewoog ook ineens.![]()
Dan tief ik het weg, dank.
Dat kan best snel gaan in meel/bloem zakken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het beweegt ben je een stadium verder, dan als de weerlicht weg ermee.
quote:
WTFquote:
van wat heb ik last?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heeft Mario last van schijnt het.
Droge poesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |