Ik neem aan dat poes niet zo graag meer in buurmans tuin ligtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die smelten dan weg? of de geur verdwijnt dan?
Dat is fijn om te horen, en graag gedaan hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat hier op het ogenblik uit de kunst, dank u.
Euhm lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor of tegen wat? Katten in je tuin schijten of een sopje
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jouquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die kat vind mij en de tuin vele malen toffer dan zijn baas en tuin. En terecht.
Ze ontzien de baas.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jou
Het zijn een stel duivels op poten.quote:
Het zijn mega egoīsten. Als ik 'm zou voeren gaat ie nooit meer naar huis.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jou
Heb nog nooit moeite met die beesten gehad.quote:
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Katten en poesen poepen nooit in hun eigen tuin zo slim zijn die beesten wel weer
Tijgermest schijnt te helpen, en ik maak geen grapjequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Katten en poesen poepen nooit in hun eigen tuin zo slim zijn die beesten wel weer
Aan de andere kant gaan ze net zo makkelijk vlak naast hun eigen hoop stront liggen relaxen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat zeg ik niet maar ze zijn redelijk eigenwijs en slim. Dom doen en slim denkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog nooit moeite met die beesten gehad.
Ze voelen heel veel haarscherp aan.
Dan heb je alsnog een hoop stront in je tuin liggen, dus het voordeel ontgaat me even.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijgermest schijnt te helpen, en ik maak geen grapje
Buren aan wie ik het niet verteld heb weten niet eens dat ik katten heb.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Dat doen de meesten niet helaasquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Nee, dat doen honden, katten begraven hun dump, altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan ze net zo makkelijk vlak naast hun eigen hoop stront liggen relaxen.
Maar hoe weten ze waar de tuin ophoudtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
Ja weet ik veel daar hebben ze een hekel aan. Ik kan me er iets bij voorstellen. Je kan ook een tijger in je tuin zetten. Dat helpt denk ik ook welquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een hoop stront in je tuin liggen, dus het voordeel ontgaat me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |