Buren aan wie ik het niet verteld heb weten niet eens dat ik katten heb.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Dat doen de meesten niet helaasquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Nee, dat doen honden, katten begraven hun dump, altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan ze net zo makkelijk vlak naast hun eigen hoop stront liggen relaxen.
Maar hoe weten ze waar de tuin ophoudtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Katten en poesen poepen nooit in hun eigen tuin zo slim zijn die beesten wel weer
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
Ja weet ik veel daar hebben ze een hekel aan. Ik kan me er iets bij voorstellen. Je kan ook een tijger in je tuin zetten. Dat helpt denk ik ook welquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een hoop stront in je tuin liggen, dus het voordeel ontgaat me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |