Wat een mazzel heb ik weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik alleen bipolair ben dan
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, doen we niet meer aan sluiten = starten?
Precies, random pannenkoekenfoto's posten, wetende dat het op Dino hetzelfde effect heeft als rechtstreeks in de zon kijken.quote:
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedankenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regelsquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hier.
Zet TR danquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedanken
Rebels without a cluequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regels
Zij is niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neer
Je kan me gewoon toevoegen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, met je selectieve Korsakov
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maaktquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan me gewoon toevoegen hoor.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?quote:
Waar maak ik die belachelijk dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Niemand weet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
mocht je willenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verleden week was ze nogquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
Deze onderlinge nijd is wel vermakelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ze leeft nog want ik heb haar nog op instagram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |