Wat een mazzel heb ik weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik alleen bipolair ben dan
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, doen we niet meer aan sluiten = starten?
Precies, random pannenkoekenfoto's posten, wetende dat het op Dino hetzelfde effect heeft als rechtstreeks in de zon kijken.quote:
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedankenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regelsquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hier.
Zet TR danquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedanken
Rebels without a cluequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regels
Zij is niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neer
Je kan me gewoon toevoegen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, met je selectieve Korsakov
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maaktquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan me gewoon toevoegen hoor.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?quote:
Waar maak ik die belachelijk dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Niemand weet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
mocht je willenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verleden week was ze nogquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
Deze onderlinge nijd is wel vermakelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ze leeft nog want ik heb haar nog op instagram.
RTquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze onderlinge nijd is wel vermakelijk.
Ik weet niet wat jij praat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Allures het volgende:
[..]
mocht je willen
Owja #true #sad
Hou dan ook ff op met die hypocriete bui die je vandaag hebt
Lola? Owwwww ik dacht dat het om die andere ging.quote:
Meteen het topic dood. Rot op met je positiviteit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik doe niet aan haat, heb ik helemaal geen tijd voor.
Anders hou je zelf je fucking gezicht met je krullen enzo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen het topic dood. Rot op met je positiviteit.
Ja nou, ik ga hem niet weggeven in ieder geval. [/basisschoolruzie]quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders hou je zelf je fucking gezicht met je krullen enzo.
Si!quote:
Die andere wie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lola? Owwwww ik dacht dat het om die andere ging.
Ik heb ondertussen ook meer scheutjes dan plant, alleen de aardbeien hangen aan die scheuten dus die haal ik nu liever ook niet weg. Ze hadden zich al in de hortensia geworteld dus dat gaat prima. gewoon in de aarde drukken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de scheutjes van de aardbeienplant een eigen potje gegeven, maar dat heb ik nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd of ze het gaan doen.
Ja, bij ons waren ze ook al in de grond vast gaan zitten. Wist alleen niet of ze de moederplant nodig hebben voor voeding ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook meer scheutjes dan plant, alleen de aardbeien hangen aan die scheuten dus die haal ik nu liever ook niet weg. Ze hadden zich al in de hortensia geworteld dus dat gaat prima. gewoon in de aarde drukken.
Je bent zelf een trieste bedoeling.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het is bedoeNing, niet bedoeLing als je het hebt over een ...... bedoening.
Een trieste bedoening.
Nee, er zit vaak zo'n kluitje met worteltjes aan en daarmee wortelen ze zich overal in vast. Ik heb ze ook al uit de planken van m'n balkon kunnen halen en ze zaten in een randje onder de balkonrand.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij ons waren ze ook al in de grond vast gaan zitten. Wist alleen niet of ze de moederplant nodig hebben voor voeding ofzo![]()
Maar ze moesten eraf.
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Si!
Lieve mensen! Zo maar eens naar huisje toe.
’Een saaie bedoening is juist. Bedoening betekent 'gang van zaken, toestand, gedoe, aangelegenheid'. Je kunt bijvoorbeeld spreken van een commerciële, drukke, gezellige, koude, natte, rare, saaie, stijve, trieste, vreemde, vrolijke bedoening. Ook een hele bedoening ('een heel gedoe') is mogelijk.’quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een trieste bedoeling.
Ja, alles wat maar n beetje wortels had, heb ik in de grond geduwdquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er zit vaak zo'n kluitje met worteltjes aan en daarmee wortelen ze zich overal in vast. Ik heb ze ook al uit de planken van m'n balkon kunnen halen en ze zaten in een randje onder de balkonrand.
Dat weet ik, en dat doe ik al jaren. En ik geef geen fuck.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
’Een saaie bedoening is juist. Bedoening betekent 'gang van zaken, toestand, gedoe, aangelegenheid'. Je kunt bijvoorbeeld spreken van een commerciële, drukke, gezellige, koude, natte, rare, saaie, stijve, trieste, vreemde, vrolijke bedoening. Ook een hele bedoening ('een heel gedoe') is mogelijk.’
Ik zeg er meestal niets van, maar nu kon ik het niet aanzien
Daarom zeg ik t normaal ook nooit, niemand geeft een fuckquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat doe ik al jaren. En ik geef geen fuck.
Iedereen is labiel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
mequote:Op maandag 5 augustus 2019 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik t normaal ook nooit, niemand geeft een fuck![]()
Ik zal me mond maar houden verder.
Ik heb niet gekeken, maar dat had gekund!quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Kijk en nu hebben we het meer over dat hyperactieve opruimen dan over die linkjes van Losdop die volgens mij maar een paar mensen hebben gezien.
Die is weggevlucht toen ze erachter kwam dat jij hier ook zou blijven hangenquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
LovelyLady zag je hier vroeger ook wel eens.
Kan iemand daar nog iets over kwijt?
Wij vinden elkaar lief, weet je nog.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is weggevlucht toen ze erachter kwam dat jij hier ook zou blijven hangen
Ja, maar mensen die elkaar lief vinden moeten toch júist eerlijk zijn tegen elkaar?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij vinden elkaar lief, weet je nog.
Stabielo nu?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zó fucking blij dat ik mezelf daar niet meer onder schaar
Ik had een heel mooie planning gemaakt om de week mee te starten. Daar is niets van terecht gekomenquote:
Wat een kut baan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een heel mooie planning gemaakt om de week mee te starten. Daar is niets van terecht gekomen![]()
Mag dus vanavond nog aan de slag terwijl ik me voorgenomen had om te gaan lamballen. Morgen en overmorgen ook weer in het buitenland.
Oh gatver dat is kut.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een heel mooie planning gemaakt om de week mee te starten. Daar is niets van terecht gekomen![]()
Mag dus vanavond nog aan de slag terwijl ik me voorgenomen had om te gaan lamballen. Morgen en overmorgen ook weer in het buitenland.
Yep. Had ook zelf nog wat privédingen op de planning morgenavond maar die kunnen even in de ijskast.quote:
Duitsland buitenlandquote:
Had ik maar een vak moeten leren.quote:
Niet meer jaloers op jouw werk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Had ook zelf nog wat privédingen op de planning morgenavond maar die kunnen even in de ijskast.
[..]
Duitsland buitenland
[..]
Had ik maar een vak moeten leren.
Ook dan had je nog een kut baan kunnen hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Had ook zelf nog wat privédingen op de planning morgenavond maar die kunnen even in de ijskast.
[..]
Duitsland buitenland
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
Nieuwe collega's zijn lief
Wel iets te veel oestrogeen dus hopelijk niet teveel geneuzel op lange termijn. Hou ik niet van.
Nu wel helemaal stuk. Maar alles met contract is goedgekomen enzo
Gelukkig!
Nu eff nog wat shit regelen en dan om een uur of 10 naar bed want kapot!
oh dat is ook nog best stom buitenlandquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Duitsland buitenland
[..]
Uhuhquote:
Ja, prio 2, misschien opgeschaald naar 1quote:
Doei jij zat in de weg met je werk eerder dit jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
[..]
met jullie plannen duurde anders echt een half jaar
Ja en wiens schuld is dat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef Allures het volgende:
[..]
met jullie plannen duurde anders echt een half jaar
Owjaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doei jij zat in de weg met je werk eerder dit jaar.
Ja zie boven hahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde ook met jou afspreken, maar jij wil niet
Graag. Ik ga ook minder werken en dichterbij je wonen. Mag best van 2 kanten komen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Owja
Ik zal bij mijn volgende contract onderhandelingen zeggen dat ik minder moet gaan werken ivm jullie
Minder werken als voorbereiding op de baby?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Graag. Ik ga ook minder werken en dichterbij je wonen. Mag best van 2 kanten komen hoor.
Ja maar wie betaald die dan? En alle outfitjes die ik er voor nodig heb?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef Elvi het volgende:
Gewoon allemaal 3 dagen werken en dan 4 dagen kaaskroketten, bitterballen, en cocktails.
Sugardaddy, duhquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar wie betaald die dan? En alle outfitjes die ik er voor nodig heb?
Hallo zo rijk ben ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef Elvi het volgende:
Gewoon allemaal 3 dagen werken en dan 4 dagen kaaskroketten, bitterballen, en cocktails.
36 uurquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder werken als voorbereiding op de baby?
Ja maar jij bent te druk zeg je netquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of klein beginnen hier op FOK!
Spiekgaatjes om de rolletjes te inspecteren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
Over outfitjes gesproken. Ik voel mij aangetrokken tot dit topje maar hoe draag je dat? Ik bedoel, hoe moet je het combineren? Ver uit mijn comfortzone dit
[ afbeelding ]
Hier kom je veel te snel meequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.suikerarrangement.nl
www.suikermaatje.nl
Doe er je voordeel mee!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spiekgaatjes om de rolletjes te inspecteren.
Whahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat jullie de rekening wilden delen.
36 uurquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder werken als voorbereiding op de baby?
lelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
Over outfitjes gesproken. Ik voel mij aangetrokken tot dit topje maar hoe draag je dat? Ik bedoel, hoe moet je het combineren? Ver uit mijn comfortzone dit
[ afbeelding ]
Vandaag nog gesprek gehad. Verder nog niet iets wat me echt aansprak.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je al aangenomen bij al je sollicitaties?
Hmmmm bietje mwoah. Gezellig gehad, camping was top, maar ik pas niet zo tussen typische pillenslikkers. Zoek toch een iets... meer cultureel festival.quote:
Volgende keer dus gewoon cocktails met ons.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmmm bietje mwoah. Gezellig gehad, camping was top, maar ik pas niet zo tussen typische pillenslikkers. Zoek toch een iets... meer cultureel festival.
omg zo cultureeeeeeelquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgende keer dus gewoon cocktails met ons.
Haha, goed plan!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgende keer dus gewoon cocktails met ons.
omg je disst mequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja als je de verhalen van elvi en cl meetelt.
Of ze kan vooraf met elvi mee naar het museum.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar daar ontkom je blijkbaar niet aan op een meerdaags festival.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmmm bietje mwoah. Gezellig gehad, camping was top, maar ik pas niet zo tussen typische pillenslikkers. Zoek toch een iets... meer cultureel festival.
Primark is toch geen museum?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meer een dierentuinquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Primark is toch geen museum?
Hij was verkeerd ingelicht, duh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/275294/(...)etpartijen-ohio.html
Trump
Ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Allures het volgende:
Telefoon maakte er venus de kilo van wat echt fucking hilarisch is trouwens
Ik was in m'n eentje (quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Primark is toch geen museum?
Om de dag een mass shooting, wel lastig jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook lastig om bij te houden allemaal.
Paste alles? Ik heb dat topje nog niet op mijn rokje/jurkjes geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was in m'n eentje () naar t museum en daarna met Allures naar de Primark.
Is dat leuk? Zag wel het voorstukjequote:Op maandag 5 augustus 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Wie kijkt er trouwens mee 'de diva in mij'?
weet niet. Heb de eerste aflevering gemist. Ga het nu proberenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat leuk? Zag wel het voorstukje
Ah okquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:28 schreef Allures het volgende:
[..]
weet niet. Heb de eerste aflevering gemist. Ga het nu proberen
Op Radio 1 hadden ze ook over hoe weinig er vast weer gaat veranderen. Trump die nu hint naar aanpassing van wapenwetten en over een paar dagen zal hij 's avonds vast wel weer wat anders op Twitter zetten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om de dag een mass shooting, wel lastig ja
Jezusquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
Wil sowieso die latex jurk van die ene Queen
CE de vrouwen hebben mij vandaag gepest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Radio 1 hadden ze ook over hoe weinig er vast weer gaat veranderen. Trump die nu hint naar aanpassing van wapenwetten en over een paar dagen zal hij 's avonds vast wel weer wat anders op Twitter zetten.
Nee het is echt te.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is toch een dotje met dat uitstaande rokje!
We hebben je geholpen. Anders lag je privé nu nog op straat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
CE de vrouwen hebben mij vandaag gepest.
Ja voor gewoonquote:
Ja jij wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben je geholpen. Anders lag je privé nu nog op straat.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Paste alles? Ik heb dat topje nog niet op mijn rokje/jurkjes geprobeerd
Hoe denk je dat ik me voel na een hele avond doorgezaagd te zijn over allerlei lastige onderwerpen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben je geholpen. Anders lag je privé nu nog op straat.
Die opgespoten lip van die gozerquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja voor gewoon
Maar van binnen ben ik ook een drag queen
Maar ik snap nog steeds niet of dar kan/mag als vrouw
Ik heb niet eens tegen je gepraat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel na een hele avond doorgezaagd te zijn over allerlei lastige onderwerpen.
Kort is goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs de jurk! Maar die is wel erg kort hoor
We waren echt alleen maar zo liefquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel na een hele avond doorgezaagd te zijn over allerlei lastige onderwerpen.
Ontspannen? Heerlijk relaxed?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel daardoor
Heb je nu nog je ananas gegeten?! En hoe voelde je mond toen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de avond vragen of ik eigenlijk wel Nederlands kan pratenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat je hem niet kon verstaan.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat je hem niet kon verstaan.
Ja sorry, maar ik wilde je niet verliefd op mij maken. Ik gaf allures en elvi de kans.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel daardoor
Dat was ik niet!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de avond vragen of ik eigenlijk wel Nederlands kan praten
Geen verse ananas. Heb er gisteren wel nog over gelezen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je nu nog je ananas gegeten?! En hoe voelde je mond toen?
Je weet dat ze dat vragen omdat je sperma dan uitzonderlijk goed smaakt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen verse ananas. Heb er gisteren wel nog over gelezen.
Na 2 cocktails ben je los. Laat staan na 4quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:47 schreef Allures het volgende:
[..]niet!
Echt?ik ben de liefst van het stel. Ik zou nooit!
lief losquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na 2 cocktails ben je los. Laat staan na 4
Look who's talkingquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na 2 cocktails ben je los. Laat staan na 4
Ik neem het van je aan danquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Serieus. Ik ben zo nuchter in vergelijking met allures
Nee, dat klinkt niet geloofwaardig iddquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En inmiddels doorgewinterd drinker natuurlijk
Nee. Dat zal nooit
Waaromquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:56 schreef Elvi het volgende:
Ik ben vaak gewoon de weg kwijt na wat cocktailszo vond ik bij aankomst in het hotel dat ik meteen mn tas alvast moest inpakken. Dus heb eerst de kamer opgeruimd en het meeste in tassen gedaan voordat ik ging slapen
Nee is ook niet. Drink nog steeds bijna nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet geloofwaardig idd.
Verstandig meisje ben je toch ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee is ook niet. Drink nog steeds bijna nooit.
Ik weet het niet.... omdat ik moest uitchecken om 11 uur en het ontbijt was ook maar tot 11 uur en ik dacht dat ik me zou verslapen omdat het al tegen 1 uur was dus kon ik maar beter vast inpakken ofzoquote:
Ja heel gezond ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verstandig meisje ben je toch ook.
Toen ik laatst echt dronken was ben ik zo ongeveer in mijn kleding gaan slapen. Dan doe ik niks meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... omdat ik moest uitchecken om 11 uur en het ontbijt was ook maar tot 11 uur en ik dacht dat ik me zou verslapen omdat het al tegen 1 uur was dus kon ik maar beter vast inpakken ofzo
Dat weet ik niet hoor, ik heb geen idee hoe je tegenwoordig leeftquote:
Je zou je ontbijt missen...The horror.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... omdat ik moest uitchecken om 11 uur en het ontbijt was ook maar tot 11 uur en ik dacht dat ik me zou verslapen omdat het al tegen 1 uur was dus kon ik maar beter vast inpakken ofzo
Ik heb echt nog nooit het ontbijt gehaald in een hotelquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou je ontbijt missen...The horror.
Jammerquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
Ik geloof dat ik met alcohol op zelfbewuster en meer verlegen worden dan zonder. Heel stom
100 kilo zwaarderquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik heb geen idee hoe je tegenwoordig leeft.
Je bent je vooral heel bewust van het traplopen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
Ik geloof dat ik met alcohol op zelfbewuster en meer verlegen worden dan zonder. Heel stom
Ik vind dat leuk, kijken wat ze allemaal hebben en vanalles proberenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit het ontbijt gehaald in een hotel.
Elvi, hoe was Castlefest?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent je vooral heel bewust van het traplopen.
Ja dat ging even minder bewustquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent je vooral heel bewust van het traplopen.
Ik wil ook wel vaak, maar ik ga niet op tijd naar bed als ik ergens in een hotel slaap natuurlijk, dus elke seconde is meegenomen voor check outquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, kijken wat ze allemaal hebben en vanalles proberen![]()
Laatst hadden ze een wafelijzer dat je zelf wafels kon maken
Ga dansen met me. In ehv. Blijven we bij mn zusje slapenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik gewoon niet drinken
Behalve thuis
Geen last van.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vaak, maar ik ga niet op tijd naar bed als ik ergens in een hotel slaap natuurlijk, dus elke seconde is meegenomen voor check out.
Ja ik was eens in een hotel waar ze alleen vieze broodjes hadden en verder niks. hele hotel experience verpest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat ging even minder bewust
En hotelontbijt beste ontbijt hoor
Sindsdien last van je kontje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Echt dronken is ook wel een uitzondering hoor, al ging er met de pride wel erg veel drank doorheen.
Wat een avond.
Met zoveel ervaring word je ook niet meer echt dronkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Echt dronken is ook wel een uitzondering hoor, al ging er met de pride wel erg veel drank doorheen.
Wat een avond.
Neuh, maar er hing echt een enorme sekssfeer in de lucht, ik kreeg lapdances en motorboats van een barmeisje in mijn stamkroegquote:
Gezellig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar er hing echt een enorme sekssfeer in de lucht, ik kreeg lapdances en motorboats van een barmeisje in mijn stamkroeg.
Zal ook zeker meespelen, maar ik sla wel shots etc echt af tegenwoordigquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met zoveel ervaring word je ook niet meer echt dronken
Als ze maar legaal was dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar er hing echt een enorme sekssfeer in de lucht, ik kreeg lapdances en motorboats van een barmeisje in mijn stamkroeg.
Yep, zelfs al 7 jaar getrouwdquote:
Ik dacht even dat dit over dit weekend ging...quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ging over de pride, ik zou niet gaan, maar belandde toch in mijn stamkroeg, ruggengraat van een kwalquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over dit weekend ging...
Ik niet, dat meisjequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de eeuwige vrijgezel was
We zitten niet op 1 lijn vandaagquote:
Ja datquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zitten niet op 1 lijn vandaag.
Hahahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij mijn humor niet begrijpt.![]()
zoals btw verreweg de meeste mensen
Neuh, verder niets aan de hand, maar het was wel redelijk apartquote:
Zou best kunnen, maar ik weet het inmiddels echt niet meer, zoveel meets etcquote:
Ik weet t ook niet meer zeker.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik weet het inmiddels echt niet meer, zoveel meets etc.
Vorige week zondag ook weer een redelijk grote meer gehad, geen idee wie ik heb leren kennen.
Maar met Pien had gekund idd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet meer zeker.
Geil van al die zoenende halfnaakte mannen natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, verder niets aan de hand, maar het was wel redelijk apart.
En na het motorboaten kreeg ik het aanbod van een ander barmeisje om te vergelijken, want ze zou neppers hebben.
Echt geen IDEE wat iedereen had.
Ja shots sla ik ook over, bier en wijn ed kan ik wel verdragen. Maar shots, dan krijg ik de kater des doods tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ook zeker meespelen, maar ik sla wel shots etc echt af tegenwoordig.
Wie weet, maar goed, ik vermaakte me wel al was het ook wel weer een beetje frustrerendquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geil van al die zoenende halfnaakte mannen natuurlijk.
Dat dus, ik hou het op 1 drank de hele avond iig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja shots sla ik ook over, bier en wijn ed kan ik wel verdragen. Maar shots, dan krijg ik de kater des doods tegenwoordig.
(Al rook ik niet meer en dat scheelt zeker de helft)
Ja, het is idd alweer een hele lange tijd terug weer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou dan ook al 8 jaar geleden zijn ofzo? Miss nog langer?
God ik word oud
Awhquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar goed, ik vermaakte me wel al was het ook wel weer een beetje frustrerend.
Neem je er toch gewoon 1 mee naar huis.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar goed, ik vermaakte me wel al was het ook wel weer een beetje frustrerend.
Zo makkelijk gaat het nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neem je er toch gewoon 1 mee naar huis.
Ik dacht dat jij dat wel kon.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het nou ook weer niet hoor.
Nou ja, met haar niet iig, en ben daarna met ander barmeisje naar andere kroeg gegaan en daarna naar haar huis, maar dat is het huis van mijn oppaskinderenquote:
Moeilijk mannetjequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, met haar niet iig, en ben daarna met ander barmeisje naar andere kroeg gegaan en daarna naar haar huis, maar dat is het huis van mijn oppaskinderen.
True, ik wacht nog steeds op jouquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moeilijk mannetje
Je wil gewoon niet.
Begrijpelijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik wacht nog steeds op jou.
Noh arme jij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik wacht nog steeds op jou.
OK, donequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noh arme jij.
Ik woon binnenkort niet eens meer in de buurt. Het is tijd om me los te laten. Je kan het!
Wat ben jij hardquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noh arme jij.
Ik woon binnenkort niet eens meer in de buurt. Het is tijd om me los te laten. Je kan het!
Ik ben altijd overdressed/verkeerd gekleed voor de situatiequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgende keer dat ik uitga, ga ik me wel flink opmaken. Gewoon echt over the top en dan doe ik ook een over the top outfit aan.
Als dat me lukt iig
True, waar is cali?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu een lekker wijf versieren en het kan niet meer stuk.
Ik moet dat ook eens doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben altijd overdressed/verkeerd gekleed voor de situatie
Beetje arrogante uitspraak voor iemand wiens leven een beetje op losse schroeven staat. Niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik wilde je niet verliefd op mij maken. Ik gaf allures en elvi de kans.
Losse schroeven?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje arrogante uitspraak voor iemand wiens leven een beetje op losse schroeven staat. Niet?
Whaha beetje butthurt na vanmiddag popje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje arrogante uitspraak voor iemand wiens leven een beetje op losse schroeven staat. Niet?
Je bent wel een beetje gepikeerdquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerde uitspraak vadertjequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja een retestabiele basis, goed werk, koophuis, gelukkig..ik gun het je maar je bent er nog niet denk ik..quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Losse schroeven?![]()
Welke zitten er los dan?
Een bij hem sowiesoquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Losse schroeven?![]()
Welke zitten er los dan?
Ja, ik deed ook alsofquote:
Ja, butthurt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we retestabiele basis, goed werk, koophuis, gelukkig..ik gun het je maar je bent er nog niet denk ik..
Echt waar gaat dit over?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we retestabiele basis, goed werk, koophuis, gelukkig..ik gun het je maar je bent er nog niet denk ik..
Niet opgeven!quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik deed ook alsof.
Oh well, volgend weekend weer een kans, ofzo.
Ja als je oud en lelijk wordtquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mannen waren ook altijd verliefd op mij.
Gaat vanzelf over
Goed gezienquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is typisch zoiets waar je gewoon niet op in moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |