Wat een mazzel heb ik weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik alleen bipolair ben dan
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, doen we niet meer aan sluiten = starten?
Precies, random pannenkoekenfoto's posten, wetende dat het op Dino hetzelfde effect heeft als rechtstreeks in de zon kijken.quote:
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedankenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regelsquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dat gebied weer een wetteloze bende hier.
Zet TR danquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee sorry. Daar mag je Lola voor bedanken
Rebels without a cluequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ook zo z'n charmes, Nederland zit al vol genoeg met regels
Zij is niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als Lola het heeft gefixt dan leg ik me daar zeker bij neer
Je kan me gewoon toevoegen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, met je selectieve Korsakov
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maaktquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan me gewoon toevoegen hoor.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?quote:
Waar maak ik die belachelijk dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Niemand weet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
mocht je willenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verleden week was ze nogquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen alleen op dit forum niet meer?
Deze onderlinge nijd is wel vermakelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom zou ik je toevoegen aan een groepsapp die je net belachelijk maakt
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ze leeft nog want ik heb haar nog op instagram.
RTquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze onderlinge nijd is wel vermakelijk.
Ik weet niet wat jij praat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Allures het volgende:
[..]
mocht je willen
Owja #true #sad
Hou dan ook ff op met die hypocriete bui die je vandaag hebt
Lola? Owwwww ik dacht dat het om die andere ging.quote:
Meteen het topic dood. Rot op met je positiviteit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik doe niet aan haat, heb ik helemaal geen tijd voor.
Anders hou je zelf je fucking gezicht met je krullen enzo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen het topic dood. Rot op met je positiviteit.
Ja nou, ik ga hem niet weggeven in ieder geval. [/basisschoolruzie]quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders hou je zelf je fucking gezicht met je krullen enzo.
Si!quote:
Die andere wie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lola? Owwwww ik dacht dat het om die andere ging.
Ik heb ondertussen ook meer scheutjes dan plant, alleen de aardbeien hangen aan die scheuten dus die haal ik nu liever ook niet weg. Ze hadden zich al in de hortensia geworteld dus dat gaat prima. gewoon in de aarde drukken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de scheutjes van de aardbeienplant een eigen potje gegeven, maar dat heb ik nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd of ze het gaan doen.
Ja, bij ons waren ze ook al in de grond vast gaan zitten. Wist alleen niet of ze de moederplant nodig hebben voor voeding ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook meer scheutjes dan plant, alleen de aardbeien hangen aan die scheuten dus die haal ik nu liever ook niet weg. Ze hadden zich al in de hortensia geworteld dus dat gaat prima. gewoon in de aarde drukken.
Je bent zelf een trieste bedoeling.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het is bedoeNing, niet bedoeLing als je het hebt over een ...... bedoening.
Een trieste bedoening.
Nee, er zit vaak zo'n kluitje met worteltjes aan en daarmee wortelen ze zich overal in vast. Ik heb ze ook al uit de planken van m'n balkon kunnen halen en ze zaten in een randje onder de balkonrand.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij ons waren ze ook al in de grond vast gaan zitten. Wist alleen niet of ze de moederplant nodig hebben voor voeding ofzo![]()
Maar ze moesten eraf.
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Si!
Lieve mensen! Zo maar eens naar huisje toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |