Whaaaha!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met een chick heb zitten tongen was toen die meid net d'r peuk weggooide en de rook uitblies en toen meteen HOPPA!Beetje mixed feelings meteen!
Welke?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit met een liedje uit de efteling in mijn hoofd. God wat irritant
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit met een liedje uit de efteling in mijn hoofd. God wat irritant
Palingrokers beste rokersquote:
Daar is de middagpauze toch voorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
[..]
Haha, t zou wat zijn, ff lekker jonko klappen op t werk
Of te fappenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
In de middagpauze wordt ik meestal even wakker om wat te eten
Ja is echt vies man.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral als mensen hun bek naar een asbak ruikt![]()
![]()
Ze was er trots op dat je de grootste strap-on kon hebbenquote:
😂quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze was er trots op dat je de grootste strap-on kon hebben
Hm even kijken of dat lukt ouwe dibbesquote:
Owquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik weleens met een wandelende asbak gezoend heb.
Ik ben voorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef Geerd het volgende:
Beter gewoon beetje bierklappen en bbqen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ziet er zelluf goed uit
quote:
Voor opa en oma die vanavond langskomenquote:
Die zou er toch niks van proeven?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb nog net mijn lul niet in dr gestoken.
Hoeveel broertjes zusjes h3b je ?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Voor opa en oma die vanavond langskomen
Weer een plaatsje hoger in het testament
Weet ik weet ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ziet er zelluf goed uit
3quote:
Haha slijmbal!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Voor opa en oma die vanavond langskomen
Weer een plaatsje hoger in het testament
Nopequote:
Zaterdag en gister veel pils en vlees deze week maar weer ff rustig an...quote:
Gewoon je muil houdenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tis.moeilijk bescheiden te blijven.
Zekerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke jonge
#viesdikquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke jonge
Vakantie hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zaterdag en gister veel pils en vlees deze week maar weer ff rustig an...
Was het niet eerst ff 2 vingers?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht eerder aan de 11e vinger like appel pie
WAAR GAAT DIT OVER???quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet eerst ff 2 vingers?
Ja ik heb de film zelf niet gezien.
120 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet omschrijven.
Ik had zo'n enorme drol in de plee gelegd. Kreeg het niet weggespoeldquote:
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zo'n enorme drol in de plee gelegd. Kreeg het niet weggespoeld
Zoals dat ene topic POEPHANDquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bentquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
Ook mensen die alcoholist zijn stinken (blijkbaar) beneden, zie topic in KLB![]()
![]()
![]()
Zoenen/knallen met een drankorgel en/of asbak_O-![]()
Gewoon ff een fles whisky bij het ontbijt opentrekken. Probleem opgelost.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Bende gek jongequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou schuif die poep daar dan mee naar beneden, man!
Hoe doe je het wasmiddel dan in de wasmachine als je geen handen hebt?quote:
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.
Een collega had ik betrapt met een vrouwelijke collega, ze zaten vanaf 10:00 uur samen een glaasje te doen. Totdat ik om 16:00 uur een mail kreeg van de mannelijke collega dat hij geen move kon maken omdat zij op vrouwen valt![]()
![]()
(terwijl iedereen dat weet, alleen hij blijkbaar niet)
[..]
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.
Een collega had ik betrapt met een vrouwelijke collega, ze zaten vanaf 10:00 uur samen een glaasje te doen. Totdat ik om 16:00 uur een mail kreeg van de mannelijke collega dat hij geen move kon maken omdat zij op vrouwen valt![]()
![]()
Met mijn tong.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe doe je het wasmiddel dan in de wasmachine als je geen handen hebt?
Of gebruik je een vloeibaar wasmiddel?
Hahaha mooi !!!10.00 aan de pils wel erg Vroeg 1200 magquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Je moet er maar van houden...quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel een lekker wijf.
Zet note dan !!!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje overmatig smiley gebruik.
Met een odol van hier tot Tokyo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EEN HELE GOEDE GEILE MORGEN
Nou het is serieus nu.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
HET IS HIER NIET VOOR NIETS BAGGER
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NACHTMERRIES
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Omdat je mij naar niet te pakken kon krijgen. Ik glipte net uit je grijpgrage handen steeds.quote:
Hahahahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat je mij naar niet te pakken kon krijgen. Ik glipte net uit je grijpgrage handen steeds.
Muaaahahahahaha
Ecto?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de helft en dan nog wat erbij
Lol? Jij bent 1.55 ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de helft en dan nog wat erbij
quote:
Nee ik ben niet zo groot, maar ook geen 1.55 ofzoquote:
Je vriendin is 12?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus das nog kleiner dan mijn vriendin.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn zusje is volwassen en 1,53
welk plaatje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je past wel in het plaatje hoor
goed om te horenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat zij in een toekomstige partner ziet
Ken je hem danquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat zij in een toekomstige partner ziet
Niet echt, geen idee wat zij allemaal ziet in een toekomstig partnerquote:
Jouquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet echt, geen idee wat zij allemaal ziet in een toekomstig partner
Is je zus bo the parkiet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij doet uni, dat is sowieso vereiste nummer 1
Anders ben je te min
Waaaat!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb ik foto's van, nee die hoef ik niet
Kieskeurig jijquote:
Dat iemand's zus een parkiet is of zo....quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat iemand's zus een parkiet is of zo....
En dat terwijl de fruittelers in de Randstad al gebukt gaan onder een ware parkietenplaag!
Eentje die intelligent is (staat los van opleidingsniveau, genoeg wereldvreemde domme mensen op de uni hier) en verder gewoon een leuke uitstraling en zoquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waaaat!![]()
Wat is het plaatje van jouw toekomstige partner dan
Ze is iig een stuk ouder dan jij,dus het kan sowieso niet je zusje zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, ja nee die ken ik niet.
Ze zit ook niet op FOK! zover ik weet lol
Eens wat betreft opleidingsniveau. Zegt echt helemaal niets idd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eentje die intelligent is (staat los van opleidingsniveau, genoeg wereldvreemde domme mensen op de uni hier) en verder gewoon een leuke uitstraling en zo
Uitstraling cup D, met een welgevormde uitstraling onder aan de achterkant ook zeker!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eentje die intelligent is (staat los van opleidingsniveau, genoeg wereldvreemde domme mensen op de uni hier) en verder gewoon een leuke uitstraling en zo
Zijn toch leuke diertjes?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/node/321466 Alle parkieten terug naar Marokko!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN ZEVEN DAGEN LANG
cup D minimaal hequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitstraling cup D, met een welgevormde uitstraling onder aan de achterkant ook zeker!
Mannen zijn zo oppervlakkig weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitstraling cup D, met een welgevormde uitstraling onder aan de achterkant ook zeker!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat je mij naar niet te pakken kon krijgen. Ik glipte net uit je grijpgrage handen steeds.
Muaaahahahahaha
30 ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze is iig een stuk ouder dan jij,dus het kan sowieso niet je zusje zijn
Met alle liefde 😍quote:
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor jou is alles mooi he ouwe geile kikker
Oh, hier moet het wel echt uni zijn, best eng gedachtegoed vind ik dat soms wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En lelijk blijkbaarquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze is iig een stuk ouder dan jij,dus het kan sowieso niet je zusje zijn
Niet superlelijk, maar hoe ze zich presenteert hier maakt haar wel lelijk. Gewoon middelmatig en klein en dikquote:
Oh, dat is ook niet echt mijn smaak nee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet superlelijk, maar hoe ze zich presenteert hier maakt haar wel lelijk. Gewoon middelmatig en klein en dik
1 kuzu is al meer dan genoegquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
+1 voor degene die dat kent.
Status is dus belangrijk voor haar. Want serieus, uni zegt niets. Die kan misschien goed zijn in zijn vak, maar zijn denkwijze kan ook 0,0 zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, hier moet het wel echt uni zijn, best eng gedachtegoed vind ik dat soms wel.
Ook regelmatig uitspraken waar ik wel bang van word lol
Heb jij ook foto gestuurd? Stuurde ze jou omdat je uni hebt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet superlelijk, maar hoe ze zich presenteert hier maakt haar wel lelijk. Gewoon middelmatig en klein en dik
Lekker nummerquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN ZEVEN DAGEN LANG
Status is ook een familie ding, omdat iedereen vrij hoogopgeleid is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Status is dus belangrijk voor haar. Want serieus, uni zegt niets. Die kan misschien goed zijn in zijn vak, maar zijn denkwijze kan ook 0,0 zijn
Haha, zij is dus een voorbeeld van wat ik zeiquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Status is ook een familie ding, omdat iedereen vrij hoogopgeleid is.
Maar soms ben ik ook wel bang dat het een soort narcisme is lol, zij kijkt extreem neer op alles onder hbo, en zelfs hbo is net aan zegmaar.
Lol best triest eigenlijk....quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Status is ook een familie ding, omdat iedereen vrij hoogopgeleid is.
Maar soms ben ik ook wel bang dat het een soort narcisme is lol, zij kijkt extreem neer op alles onder hbo, en zelfs hbo is net aan zegmaar.
Alles goed heer kwartiertjequote:
Ja, geen idee, kan ook een fase zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, zij is dus een voorbeeld van wat ik zei
Nee kreeg FB via iemand toegestuurd toen ik met kloontje actief wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb jij ook foto gestuurd? Stuurde ze jou omdat je uni hebt?
Tja, soort cultuur he. Wij zijn geweldig en perfect en alles eronder is dom en waardeloos. Geen idee hoe dat is ontstaan maar zie je op fok helaas ook veel terug, vind het ook triest hoorquote:
Ben je al thuis?quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, geen idee, kan ook een fase zijnHoop ik dan.
Maar ik ken ook wel een gozer die ICT heeft gedaan op de uni, daar extreem goed in is, maar verder gewoon bijna niks begrijptAls je een simpele vraag stelt denkt hij serieus 1/2 min na en dan is vaak nog een fout antwoord ook lol. Maar over coderen oid is het net een boek
What the heck!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kreeg FB via iemand toegestuurd toen ik met kloontje actief was
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel geniale gozer, alleen mag hij mij niet meer
Goed bezig. Hele week vroeg thuis omdat je niet naar Utrecht hoeft?quote:
Maar ja, met zo'n middelmatig uiterlijk en achtergrond zoveel eisen stellenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
What the heck!
Herinner me eraan dat ik nooit een foto stuur aan een Fokker!
Nee dat niet. Kwam vandaag zo uit. Kind ook logeren dus helemaal toppie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Hele week vroeg thuis omdat je niet naar Utrecht hoeft?
Abnormale eisen nog erbijquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ja, met zo'n middelmatig uiterlijk en achtergrond zoveel eisen stellen
Dus de hele avond je vriendin op de knieën door het huis heen duwenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam vandaag zo uit. Kind ook logeren dus helemaal toppie.
Ja we speelde een raadsel-spelletje en dat liep een beetje uit de handquote:
Nee, die is vanavond laat pas thuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus de hele avond je vriendin op de knieën door het huis heen duwen
Furieus masturberend door het huisquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is vanavond laat pas thuis![]()
Is er een andere manier danquote:
Ze bakt ook zelf brood enzo neem ik aan??je gaat toch niet bij een kansloze bakker wat halen??quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, soort cultuur he. Wij zijn geweldig en perfect en alles eronder is dom en waardeloos. Geen idee hoe dat is ontstaan maar zie je op fok helaas ook veel terug, vind het ook triest hoor
Ja, probeer dat er maar eens in te krijgen. Dan is het ineens andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze bakt ook zelf brood enzo neem ik aan??je gaat toch niet bij een kansloze bakker wat halen??
owquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
What the heck!
Herinner me eraan dat ik nooit een foto stuur aan een Fokker!
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga je er lekker niet aan herinneren dat je mij geen fotos moet sturen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!
Gekomenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!
Waarom nu niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo blij dat ik morgen weer kan douchen
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ivm laseren, mocht paar dagen niet douchen
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maak me eigen wel schoon hoor, alleen niet douchen. Washandjes enzo
He bah.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??
Was een mooi topicquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
He bah.
Nee, die gaat gelijk in de wasmachine
Ja die was mooiquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die met die drol vond ik toch wel iets toffer.
met de drol?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die met die drol vond ik toch wel iets toffer.
Ooooh diequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij niet kon doortrekken en toen met blote hand die drol naar de andere wc bracht
Dat flesjes pis uit het raam topic was ook genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??
Ja swsquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop zieke gekken hier wel
Ja niet gewoon een emmer water door de pl3e gooienquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij niet kon doortrekken en toen met blote hand die drol naar de andere wc bracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |