Waarom nu niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo blij dat ik morgen weer kan douchen
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ivm laseren, mocht paar dagen niet douchen
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maak me eigen wel schoon hoor, alleen niet douchen. Washandjes enzo
He bah.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??
Was een mooi topicquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
He bah.
Nee, die gaat gelijk in de wasmachine
Ja die was mooiquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die met die drol vond ik toch wel iets toffer.
met de drol?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die met die drol vond ik toch wel iets toffer.
Ooooh diequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij niet kon doortrekken en toen met blote hand die drol naar de andere wc bracht
Dat flesjes pis uit het raam topic was ook genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan washandje in het fontijntje laten liggen?? Kijken wat eruit groeit??
Ja swsquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop zieke gekken hier wel
Ja niet gewoon een emmer water door de pl3e gooienquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij niet kon doortrekken en toen met blote hand die drol naar de andere wc bracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |