Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zo'n enorme drol in de plee gelegd. Kreeg het niet weggespoeld
Zoals dat ene topic POEPHANDquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bentquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
Ook mensen die alcoholist zijn stinken (blijkbaar) beneden, zie topic in KLB![]()
![]()
![]()
Zoenen/knallen met een drankorgel en/of asbak_O-![]()
Gewoon ff een fles whisky bij het ontbijt opentrekken. Probleem opgelost.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Bende gek jongequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou schuif die poep daar dan mee naar beneden, man!
Hoe doe je het wasmiddel dan in de wasmachine als je geen handen hebt?quote:
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.
Een collega had ik betrapt met een vrouwelijke collega, ze zaten vanaf 10:00 uur samen een glaasje te doen. Totdat ik om 16:00 uur een mail kreeg van de mannelijke collega dat hij geen move kon maken omdat zij op vrouwen valt![]()
![]()
(terwijl iedereen dat weet, alleen hij blijkbaar niet)
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.
Een collega had ik betrapt met een vrouwelijke collega, ze zaten vanaf 10:00 uur samen een glaasje te doen. Totdat ik om 16:00 uur een mail kreeg van de mannelijke collega dat hij geen move kon maken omdat zij op vrouwen valt![]()
![]()
Met mijn tong.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe doe je het wasmiddel dan in de wasmachine als je geen handen hebt?
Of gebruik je een vloeibaar wasmiddel?
Hahaha mooi !!!10.00 aan de pils wel erg Vroeg 1200 magquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |