Zekerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke jonge
#viesdikquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke jonge
Vakantie hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zaterdag en gister veel pils en vlees deze week maar weer ff rustig an...
Was het niet eerst ff 2 vingers?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht eerder aan de 11e vinger like appel pie
WAAR GAAT DIT OVER???quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet eerst ff 2 vingers?
Ja ik heb de film zelf niet gezien.
120 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet omschrijven.
Ik had zo'n enorme drol in de plee gelegd. Kreeg het niet weggespoeldquote:
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zo'n enorme drol in de plee gelegd. Kreeg het niet weggespoeld
Zoals dat ene topic POEPHANDquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bentquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
Ook mensen die alcoholist zijn stinken (blijkbaar) beneden, zie topic in KLB![]()
![]()
![]()
Zoenen/knallen met een drankorgel en/of asbak_O-![]()
Gewoon ff een fles whisky bij het ontbijt opentrekken. Probleem opgelost.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je geen handjes om het mee op te scheppen dan?
Bende gek jongequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou schuif die poep daar dan mee naar beneden, man!
Hoe doe je het wasmiddel dan in de wasmachine als je geen handen hebt?quote:
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gek hey , vieze alcohol meur vooral volgende dag als je nog niet nuchter bent
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Met dit warme weer grijpt iedereen hier graag naar een glaasje wijn of een blik bier.
Een collega had ik betrapt met een vrouwelijke collega, ze zaten vanaf 10:00 uur samen een glaasje te doen. Totdat ik om 16:00 uur een mail kreeg van de mannelijke collega dat hij geen move kon maken omdat zij op vrouwen valt![]()
![]()
(terwijl iedereen dat weet, alleen hij blijkbaar niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |