What the heck!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kreeg FB via iemand toegestuurd toen ik met kloontje actief was
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel geniale gozer, alleen mag hij mij niet meer
Goed bezig. Hele week vroeg thuis omdat je niet naar Utrecht hoeft?quote:
Maar ja, met zo'n middelmatig uiterlijk en achtergrond zoveel eisen stellenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
What the heck!
Herinner me eraan dat ik nooit een foto stuur aan een Fokker!
Nee dat niet. Kwam vandaag zo uit. Kind ook logeren dus helemaal toppie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Hele week vroeg thuis omdat je niet naar Utrecht hoeft?
Abnormale eisen nog erbijquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ja, met zo'n middelmatig uiterlijk en achtergrond zoveel eisen stellen
Dus de hele avond je vriendin op de knieën door het huis heen duwenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Kwam vandaag zo uit. Kind ook logeren dus helemaal toppie.
Ja we speelde een raadsel-spelletje en dat liep een beetje uit de handquote:
Nee, die is vanavond laat pas thuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus de hele avond je vriendin op de knieën door het huis heen duwen
Furieus masturberend door het huisquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is vanavond laat pas thuis![]()
Is er een andere manier danquote:
Ze bakt ook zelf brood enzo neem ik aan??je gaat toch niet bij een kansloze bakker wat halen??quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, soort cultuur he. Wij zijn geweldig en perfect en alles eronder is dom en waardeloos. Geen idee hoe dat is ontstaan maar zie je op fok helaas ook veel terug, vind het ook triest hoor
Ja, probeer dat er maar eens in te krijgen. Dan is het ineens andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze bakt ook zelf brood enzo neem ik aan??je gaat toch niet bij een kansloze bakker wat halen??
owquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
What the heck!
Herinner me eraan dat ik nooit een foto stuur aan een Fokker!
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga je er lekker niet aan herinneren dat je mij geen fotos moet sturen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!
Gekomenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij ziet mij toch in het echt. Dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |