Dat hebben we dan toch al allemaal gestolen, geld zat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen als je genoeg geld hebt.
Mja, dat middelste deurtje zit nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:08 schreef SuperHartje het volgende:
@:LTVDK heb je mijn meubel gezien?
In zijn geheel is het zoveel beterquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, dat middelste deurtje zit nog steeds niet helemaal lekker
Dan zit dat deurtje straks aan de achterkant.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
In zijn geheel is het zoveel beter![]()
Anders moet jij het maar doen als je helemaal beter bent
Nee tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan zit dat deurtje straks aan de achterkant.
Moet die natuurlijk wel een beetje te verstellen zijn, anders krijg je een nog schever kastje vrees ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
In zijn geheel is het zoveel beter![]()
Anders moet jij het maar doen als je helemaal beter bent
Ben er wel blij mee nu.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die natuurlijk wel een beetje te verstellen zijn, anders krijg je een nog schever kastje vrees ik.
Deurtje op de achterkant van je hoofd ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan zit dat deurtje straks aan de achterkant.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deurtje op de achterkant van je hoofd ja.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee nu.
Yasmin vindt het nice, dus dan is het zo
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben van fan John. Echt iemand die we erbij moeten hebben in deze reeks.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Vriend! Hoe is het nou?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Jij moet gewoon opbokken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Tim heeft een nieuwe beste vriend gevonden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:34 schreef Antonov89 het volgende:
Waarom is het hier zo druk?
Ben ik even 3 dagen op ''vakantie'', zijn er meteen 3 topics vol.
Echt hequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
daar istie weer hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Friek_ het volgende:
quote:
zou je ff aan @Friek_ moeten vragenquote:
Geen littekens?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:23 schreef sp3c het volgende:
bij mij ook nog alles prima in orde
1 keer een hersenschudding gehad maar dat hebben we ons een jaar of 20 later pas beseft
Een ❤?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:27 schreef sp3c het volgende:
hier en daar, er is wel geleefd natuurlijk
en een kleine tattoo
Zo hoort datquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:27 schreef sp3c het volgende:
hier en daar, er is wel geleefd natuurlijk
en een kleine tattoo
schorpioenquote:
yupsquote:
Ben je nu alweer zo vroeg hier, wat is er aan de hand?quote:
Ik vind panda’s gewoon heel leuk en miste jullie een beetjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu alweer zo vroeg hier, wat is er aan de hand?
Vroeger was ik ook echt een nachtmens maar tegenwoordig ga ik gewoon netjes op tijd mijn bed in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind panda’s gewoon heel leuk en miste jullie een beetje.
Het lijkt wel alsof de mensen hier ‘s nachts slapen, een kleine verandering is nodig om nog een beetje mee te kunnen komen.
Was dit niet een creatie van Uccie? Ben je in een nostalgische bui alle oude SC's aan het doorlezen?quote:
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dit niet een creatie van Uccie? Ben je in een nostalgische bui alle oude SC's aan het doorlezen?
Ohja zo'n vaag vega prutsel van Njos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.
DJ ANONIEM heeft ook een gifmapje maar die is niet zo goed.
Elfje is #ANONIEM gegaan?!?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.
DJ ANONIEM heeft ook een gifmapje maar die is niet zo goed.
Dat heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje is #ANONIEM gegaan?!?![]()
Zooooo, dat heb ik gemist![]()
.
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.quote:
Wat heb je nou weer allemaal tegen hem gezegd dat die het nu echt zat was?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.
Dat is wel echt matig, maar wist hij ook wel van tevoren dat dat kon gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef #ANONIEM het volgende:
* #ANONIEM is eigenlijk wel tevreden over dit diepzinnige, Seth Gaaikema-achtige woordgrapje.
Het wachten is nu op de afkeurende reacties, waaronder die van Harry met joling.gif
Dat rap ook een kunstvorm is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer allemaal tegen hem gezegd dat die het nu echt zat was?
Valt nog mee dat die zich niet bij jou voor de deur heeft opgeblazen dan.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter een hete mannenplaatje posten.
ik vind het wel prima zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef moemoe het volgende:
Ik verwacht hem wel terug binnen een half jaar.
Hij kan niet zonder ons.
@:elfletterig : WE LOVE YOU!!!
Ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:30 schreef Harlekien het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Is gewoon nieuws. Wie bepaalt wat nieuws is of niet?
Hoezo dan...?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Friek zal wel denken, wat doet SuperHartje nou weer raar 😜😜
Zit een beetje te kloten in de nws fbquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Friek zal wel denken, wie de fuck is superhartjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Kunnen die een beetje lekker koken?quote:
Daar kun je gyros eten.quote:
Het zal je maar zo hoog zitten allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:46 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Omdat mijn buurman voor Ajax is en ik ben niet voor mijn buurman.
Dat valt wel mee, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd en dat buurmanprobleem gaat ook opgelost worden. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon gelukkig word als Ajax verliest. Dat is gewoon een mooie afsluiter van een kutdag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal je maar zo hoog zitten allemaal
Dan kan ik het gelijk in de kliko dumpen?quote:
Kan mijn bovenbuurman ook opgelost worden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd en dat buurmanprobleem gaat ook opgelost worden. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon gelukkig word als Ajax verliest. Dat is gewoon een mooie afsluiter van een kutdag.
Noem je Yasmin zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik het gelijk in de kliko dumpen?
Heb je een badkuip?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mijn bovenbuurman ook opgelost worden?
Ik wilde dat er eigenlijk nog als footnote bij zetten dat ik het niet over Yas hadquote:
Ja klein en gedrongen. Maar klinkt als een olifant dus kilotje of 700?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hoe zwaar schat je je buurman, zit er een beetje veel vlees aan?
quote:
Heyyy Timquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Friek zal wel denken, wie de fuck is superhartje
Dat wordt dus het paardencrematorium.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klein en gedrongen. Maar klinkt als een olifant dus kilotje of 700?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat wordt dus het paardencrematorium.
Raar heh. Die komt vast nog wel een keer stemming maken, en dan is de reus wakker hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is trouwens wel gelukt he dat iknoemzijnnaamnietmeer hier niet meer komt.
Ja, dat is weer een ander verhaal. Ik ga gewoon verhuizen, weet alleen nog niet wanneer maar ze gaan het fixen, inclusief excuses alles.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Maar dacht dat iemand voor jou je buurman ging oplossen?
Ah joh, gewoon in stukken hakken, in de betonmixer en daarna een mooi vloertje van storten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat wordt dus het paardencrematorium.
*maakt notities*quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon in stukken hakken, in de betonmixer en daarna een mooi vloertje van storten.
Dat gaan ze terugvinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon in stukken hakken, in de betonmixer en daarna een mooi vloertje van storten.
Mja misschien nadat die in stukken is gesneden eerst een paar dagen in het zuur laten weken ja, dan mengt het ook net wat lekkerder.quote:
Lekker met zoutzuur klooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien nadat die in stukken is gesneden eerst een paar dagen in het zuur laten weken ja, dan mengt het ook net wat lekkerder.
Zeg eerlijk, was die keuken een spoedklusje? Want dan snap ik het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien nadat die in stukken is gesneden eerst een paar dagen in het zuur laten weken ja, dan mengt het ook net wat lekkerder.
Vloer was gewapend beton dus heb inderdaad een wat creatievere indeling moeten maken om de sporen weg te werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, was die keuken een spoedklusje? Want dan snap ik het.
Nee jij bent lekker met deurtjes wou je zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Durf je LKTDV nog aan je kastdeurtje te laten zitten?
Haha, nice.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker met deurtjes wou je zeggen.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
zeg mannen. Als jullie aan het appen zijn en er wordt jullie geen concrete vraag gesteld hebben jullie dan het idee dat jullie niet hoeven te reageren?
Wat is die persoon voor/van jou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
Ik stelde een simpele vraag toch? Heb je toch niet meer input voor nodig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is die persoon voor/van jou?
Wens je verdere bijdrage te leveren?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik stelde een simpele vraag toch? Heb je toch niet meer input voor nodig?
Nou idd. Frutsel denkt nu helemaal dat ik gestoord ben. Nu nog ff een pilletjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Friek zal wel denken, wie de fuck is superhartje
In het datingtopic vinden de mannen dat als je geen concrete vraagt stelt je ook niet raar op moet kijken als je geen reactie krijgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Eigenlijk als je de vraag stelt geef je imo al een bepaalde desinteresse aan.
Ik ben geen man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
zeg mannen. Als jullie aan het appen zijn en er wordt jullie geen concrete vraag gesteld hebben jullie dan het idee dat jullie niet hoeven te reageren?
Oh zo, ja je kan niet duidelijk genoeg zijn. Directe vragen werken denk ik het bestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het datingtopic vinden de mannen dat als je geen concrete vraagt stelt je ook niet raar op moet kijken als je geen reactie krijgt.
Mannen zijn gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het datingtopic vinden de mannen dat als je geen concrete vraagt stelt je ook niet raar op moet kijken als je geen reactie krijgt.
Ja heb je op alle punten gelijk. Vooral de eerste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mannen zijn gek.
Als er interesse is tussen mensen volgt er interactie, als je interesse hebt kan je het opgang brengen.
Praten nodigt uit als er interesse is.
Jij mag er ook zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je op alle punten gelijk. Vooral de eerste.
Behalve sjon, die overstijgt dat nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je op alle punten gelijk. Vooral de eerste.
Sjonquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve sjon, die overstijgt dat nog.
Anders zit je opgescheept met mij ...quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders zit je opgescheept met mij ...
Of andersom, ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:
Jij met mij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of andersom, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Jaquote:
Ik heb vandaag toevallig bij Liman besteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef LTVDK het volgende:
@:timmmmm , er stond net een politiebusje bij je pizzatent, kwam ook opeens heel snel een hoofdoek met een rollator met een doos erop achterom om het in dat blauwe busje te gooien
Zeker op je werk laten bezorgen, is die een beetje lekker? Laatste keer dat ik daar op heb is alweer 10+ jaar geleden denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig bij Liman besteld.
Alsof ik niet net zo'n moeilijk geval ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja schijnt idd niet zon goede deal te zijn,
kreeg ik last van mn maag van en de calzone was mehhquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker op je werk laten bezorgen, is die een beetje lekker? Laatste keer dat ik daar op heb is alweer 10+ jaar geleden denk ik.
Waarom denk je dat ik probeer te ontsnappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik niet net zo'n moeilijk geval ben.
Hmm, nog nooit laten bezorgen hier, wel een keertje de Griek laten bezorgen, maar dat was niet zo'n succes, beetje koud allemaal. Terwijl die Griek als je er eet gewoon echt goed is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kreeg ik last van mn maag van en de calzone was mehh
Die bezorgen gewoon bij ons
Omdat je van mij niet altijd gelijk krijgt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik probeer te ontsnappen?
het is ook wel gewoon 15 min rijdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, nog nooit laten bezorgen hier, wel een keertje de Griek laten bezorgen, maar dat was niet zo'n succes, beetje koud allemaal. Terwijl die Griek als je er eet gewoon echt goed is.
Om ons beide een hoop leed te besparen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je van mij niet altijd gelijk krijgt?
Met de auto is het net 10 minuutjes, al is het nu wel kut om daar te komen met die haven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
het is ook wel gewoon 15 min rijden
Zonder leed is er ook geen liefde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om ons beide een hoop leed te besparen.
Zoek niet verder!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je er al bij neergelegd hebt.
Kan maar beter alvast voorbereid zijn toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je er al bij neergelegd hebt.
Ja heb je ook weer gelijk in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan maar beter alvast voorbereid zijn toch?
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...quote:
Crewbashquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...
Met Haags is niks misquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...
Zijn moeder.quote:
Allemaal afschieten.quote:
Dat valt allemaal best wel mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij is vandaag wel erg agressief hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
afschieten? en dan die gif hierboven?
Opwindend hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij is vandaag wel erg agressief hoor.
mogguhquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 04:55 schreef sp3c het volgende:
moet zeggen dat op werkdagen 'haags gedag zeggen' wel een beetje onderdeel van het ritueel is geworden
Ja DTS. Geen idee joh, misschien beter als het dicht blijft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 04:56 schreef sp3c het volgende:
vroeger hadden we dat ene topic met die punten, nu is het nog wat zoeken naar de juiste plek
hoelang zou die zomerstop ook weer duren, gaat het nog open oid?
Nachten waren altijd leuk. Eind van de avond meeste gezeik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 04:57 schreef sp3c het volgende:
ja schijnt veel gegdoe mee te zijn geweest maar rond 04:30 was het er altijd wel gezellig
Bedankt voor de inzet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja DTS. Geen idee joh, misschien beter als het dicht blijft.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Gefeliciteerd @:Frutsel
4601 dagen mod
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar die is zwart dus die werkt de helft minder
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar die is zwart dus die werkt de helft minder
Juibileum status bereikt, nu heb ik eindelijk genoeg slotjes voor topics zodat ik de dag wel door kom. Met de jubileumbonus heb ik alweer een groot deel van mijn nieuwe pc terug verdiendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon al een ruime 12,5 jaar mod, je moet het maar willen
Maar gefeliciteerd Frutsel
Je bmw heeft wat vertraging opgelopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juibileum status bereikt, nu heb ik eindelijk genoeg slotjes voor topics zodat ik de dag wel door kom. Met de jubileumbonus heb ik alweer een groot deel van mijn nieuwe pc terug verdiend
Omdat je daarvoor eerst iets kwijt moet zijn.quote:
Heb ik toch net gedaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je daarvoor eerst iets kwijt moet zijn.
teveel rozequote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Doe eens even koest joh. En draai die camera eerst eens een stukje omhoog voordat je een screenshot maakt, stoort me mateloos dat het zo gedrongen aan de bovenkant zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
kijk nou ff met je grafische blik joh lul.
Die camera zit daar standaart n blender.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens even koest joh. En draai die camera eerst eens een stukje omhoog voordat je een screenshot maakt, stoort me mateloos dat het zo gedrongen aan de bovenkant zit.
het is niks. Wat je er mee kan doen is zeggen wat je er van vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef YokiKloon het volgende:
Wat is het en wat kan ik er mee doen?
Ik zou er op stampen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
het is niks. Wat je er mee kan doen is zeggen wat je er van vindt.
Yas doet overal mayo op.quote:
Nou niet liegen hoor. Geef nou maar eerst je deskundige mening.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas doet overal mayo op.
Zelfs op appeltaart.
Dat heeft hij toch al gedaan. Ik zal het even herhalen: OPROTTEN MET DIE CAMERA!!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou niet liegen hoor. Geef nou maar eerst je deskundige mening.
Persoonlijke voorkeur. LimeGroen met zwart is leukerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx! Vanwege je persoonlijke voorkeur of voor het geheel?
Wat wil je dat ik er over zeg dan? Ga je het ook nog animeren?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou niet liegen hoor. Geef nou maar eerst je deskundige mening.
Had deze nog met de achtergrond groenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur. LimeGroen met zwart is leuker
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik er over zeg dan? Ga je het ook nog animeren?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had deze nog met de achtergrond groen
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het licht is te fel en maar vanaf 1 punt zo te zien, daardoor raak je een hoop diepte kwijt die je graag wil hebben bij zo'n donut vorm.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou je mening over het licht bv?
Ja klopt 1 lamp. Die zit net schuinboven waar dat roze iets paarzig wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het licht is te fel en maar vanaf 1 punt zo te zien, daardoor raak je een hoop diepte kwijt die je graag wil hebben bij zo'n donut vorm.
Ja die staat te dichtbij waardoor je meer een spotlicht effect krijgt ipv een omgevingslicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt 1 lamp. Die zit net schuinboven waar dat roze iets paarzig wordt.
Dat licht lijkt haast nog het meest ingewikkelde van alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die staat te dichtbij waardoor je meer een spotlicht effect krijgt ipv een omgevingslicht.
Omdat dat ook het ingewikkeldste isquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat licht lijkt haast nog het meest ingewikkelde van alles.
Weet je wat ook ingewikkeld is?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat ook het ingewikkeldste is
Nou?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Weet je wat ook ingewikkeld is?
Aan Johnneponnetje heb je ook precies niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Enige die nog op je volvo reageerde was john
En dan gewoon zo inprogrammeren dat die dat elke keer zegt als je de richtingaanwijzer aanraakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef YokiKloon het volgende:
Ik ga morgen wel even kijken of ik "JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT!!" in mijn boordcomputer kan inprogrameren. Gewoon for fun..
Zo werkt dat niet heh, dan zou je zelf een module moeten maken. En met zeggen bedoel ik dat hij een melding geeft op de boordcomputer want er zit geen spraakmodule in, dat hadden ze toen nog niet. Is wel te maken trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon zo inprogrammeren dat die dat elke keer zegt als je de richtingaanwijzer aanraakt.
Ik had bij mijn eerste auto centrale deurvergrendeling ingebouwd en toen een keertje voor de gein aan de claxon gekoppeld. Kon je hem van afstand laten tüterenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet heh, dan zou je zelf een module moeten maken. En met zeggen bedoel ik dat hij een melding geeft op de boordcomputer want er zit geen spraakmodule in, dat hadden ze toen nog niet. Is wel te maken trouwens.
Nee, die van mij geeft sowieso altijd een emissiestoring omdat ik graag co2 uitstoot en meer PK's wil, en de tekst van die melding kan ik natuurlijk aanpassen in wat ik maar wil.
Nice, dat zijn nou leuke dingen. Dus dat kan je wel, waarom is die keuken dan niet gelukt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste auto centrale deurvergrendeling ingebouwd en toen een keertje voor de gein aan de claxon gekoppeld. Kon je hem van afstand laten tüteren
Omdat die wel gelukt is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nice, dat zijn nou leuke dingen. Dus dat kan je wel, waarom is die keuken dan niet gelukt?
Hoelang moest ze wachten? 40-45 minuutjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn stiefmoeder was gisteren met de trein vanuit Berlijn naar Den Haag gegaan. Ging wat mis op het spoor dus ze moest 2 keer uit stappen en wachten op een perron en er werd niet gezegd tegen de reizigers wat de reden was van de vertraging.
Zegt ze dus dat ze nu wist de hoe joden zich voelde in de 2 wereldoorlog toen ze op het perron stonden te wachten.
Mja 3 kwartier ja. Gelukkig zei ze niet 45 minuten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hoelang moest ze wachten? 40-45 minuutjes?
Was het ergens bij Naarden/Bussum?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja 3 kwartier ja. Gelukkig zei ze niet 45 minuten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Was het ergens bij Naarden/Bussum?
Ja, bij zo'n incident geven ze die info toch niet, en dan mag ze blij zijn dat ze op een perron staat en geen narigheid hoeft te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er was een gerucht dat iemand voor de trein was gesprongen. De vertragingen waren voor mijn stiefmoeder ook heel erg naar allemaal.
Gewoon nooit in verdiept of kop in het zand steken gedrag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je zon ervaring nou meemaken en zeggen dat je nu begrijpt hoe de joden zich hebben gevoeld toen ze in veetreinstellen werden geduwd door de smerige nazi's.
Alsof ze een zitplaats kregen en een voor een netjes de trein in mochten stappen.
HOE ?! Het is te walgelijk voor woorden.
Het is absurdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Gewoon nooit in verdiept of kop in het zand steken gedrag.
45 minuten wachten of vertraging hebben met de trein is doodnormaal, dan is klagen sowieso absurd. Kuttreinen.quote:
ik zou dit ook doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je zon ervaring nou meemaken en zeggen dat je nu begrijpt hoe de joden zich hebben gevoeld toen ze in veetreinstellen werden geduwd door de smerige nazi's.
Alsof ze een zitplaats kregen en een voor een netjes de trein in mochten stappen.
HOE ?! Het is te walgelijk voor woorden.
dit kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon verbitterd tot op het bot.
Ja nou je hoort het. Ze is nog steeds even gestoord als altijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef timmmmm het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met je psychotische boze stiefmoeder
ik zou dit dus echt zeggen he, dus even rustig aanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou je hoort het. Ze is nog steeds even gestoord als altijd.
Nah als je dit serieus zo ervaart dan ben je echt een monster.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zou dit dus echt zeggen he, dus even rustig aan
ik heb me bij de ns vaker als een varken in de bioindustrie gevoeld. Als je met zijn 8en op één vierkante meter gepropt staat omdat ze geen zin hebben meer treinen te kopen omdat geld. Ik kna me voorstellen dat als je dan ook nog een uur stilstaat, geen idee hebt hoe lang nog en je nergens heen kan dat dat pittig kut isquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als je dit serieus zo ervaart dan ben je echt een monster.
Ach man. Zij heeft gewoon een zitplek. Begrijp dat het vervelend is dat je een trein uit moet en moet wachten op een andere trein. Maar het komt echt nooit in de buurt bij de ervaring van de joden in de 2e wereld oorlog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb me bij de ns vaker als een varken in de bioindustrie gevoeld. Als je met zijn 8en op één vierkante meter gepropt staat omdat ze geen zin hebben meer treinen te kopen omdat geld. Ik kna me voorstellen dat als je dan ook nog een uur stilstaat, geen idee hebt hoe lang nog en je nergens heen kan dat dat pittig kut is
Ze mogen toch ergens wel een beetje een bedankje krijgen voor het lekkere vlees wat ze produceren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef timmmmm het volgende:
varkens moeten overigens verplicht meer ruimte hebben met vervoer dan je bij de NS krijgt in de trein als er geen zitplaatsen meer zijn
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:12 schreef timmmmm het volgende:
het is niet voor niks dat de NS er ook al was in de oorlog, ze weten nog heel goed hoe het moet
Denk dat jullie het prima kunnen vnden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:14 schreef timmmmm het volgende:
'gedwongen' de mensonterende toestanden in de trein nu zijn ook onder dwang zeker
dat denk ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat jullie het prima kunnen vnden.
ik hou niet van mensen. geen uitzonderingenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel . Gebeurtenissen tot een grotere ervaring ervaren.
Aan de andere kant, als je Duitsland gewend bent dan is Nederland gewoon razend kut. Alleen die vergelijking met de jodentransporten is een beetje ongepast, in dit geval dan. Want grapjes kunnen soms best.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach man. Zij heeft gewoon een zitplek. Begrijp dat het vervelend is dat je een trein uit moet en moet wachten op een andere trein. Maar het komt echt nooit in de buurt bij de ervaring van de joden in de 2e wereld oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |