Alsof ik niet net zo'n moeilijk geval ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja schijnt idd niet zon goede deal te zijn,
kreeg ik last van mn maag van en de calzone was mehhquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker op je werk laten bezorgen, is die een beetje lekker? Laatste keer dat ik daar op heb is alweer 10+ jaar geleden denk ik.
Waarom denk je dat ik probeer te ontsnappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik niet net zo'n moeilijk geval ben.
Hmm, nog nooit laten bezorgen hier, wel een keertje de Griek laten bezorgen, maar dat was niet zo'n succes, beetje koud allemaal. Terwijl die Griek als je er eet gewoon echt goed is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kreeg ik last van mn maag van en de calzone was mehh
Die bezorgen gewoon bij ons
Omdat je van mij niet altijd gelijk krijgt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik probeer te ontsnappen?
het is ook wel gewoon 15 min rijdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, nog nooit laten bezorgen hier, wel een keertje de Griek laten bezorgen, maar dat was niet zo'n succes, beetje koud allemaal. Terwijl die Griek als je er eet gewoon echt goed is.
Om ons beide een hoop leed te besparen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je van mij niet altijd gelijk krijgt?
Met de auto is het net 10 minuutjes, al is het nu wel kut om daar te komen met die haven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
het is ook wel gewoon 15 min rijden
Zonder leed is er ook geen liefde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om ons beide een hoop leed te besparen.
Zoek niet verder!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je er al bij neergelegd hebt.
Kan maar beter alvast voorbereid zijn toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je er al bij neergelegd hebt.
Ja heb je ook weer gelijk in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan maar beter alvast voorbereid zijn toch?
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...quote:
Crewbashquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...
Met Haags is niks misquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lok dat KLB-tuig eens niet hierheen, we zijn net verlost van sjon ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |