Het licht is te fel en maar vanaf 1 punt zo te zien, daardoor raak je een hoop diepte kwijt die je graag wil hebben bij zo'n donut vorm.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou je mening over het licht bv?
Ja klopt 1 lamp. Die zit net schuinboven waar dat roze iets paarzig wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het licht is te fel en maar vanaf 1 punt zo te zien, daardoor raak je een hoop diepte kwijt die je graag wil hebben bij zo'n donut vorm.
Ja die staat te dichtbij waardoor je meer een spotlicht effect krijgt ipv een omgevingslicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt 1 lamp. Die zit net schuinboven waar dat roze iets paarzig wordt.
Dat licht lijkt haast nog het meest ingewikkelde van alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die staat te dichtbij waardoor je meer een spotlicht effect krijgt ipv een omgevingslicht.
Omdat dat ook het ingewikkeldste isquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat licht lijkt haast nog het meest ingewikkelde van alles.
Weet je wat ook ingewikkeld is?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat ook het ingewikkeldste is
Nou?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Weet je wat ook ingewikkeld is?
Aan Johnneponnetje heb je ook precies niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Enige die nog op je volvo reageerde was john
En dan gewoon zo inprogrammeren dat die dat elke keer zegt als je de richtingaanwijzer aanraakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef YokiKloon het volgende:
Ik ga morgen wel even kijken of ik "JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT!!" in mijn boordcomputer kan inprogrameren. Gewoon for fun..
Zo werkt dat niet heh, dan zou je zelf een module moeten maken. En met zeggen bedoel ik dat hij een melding geeft op de boordcomputer want er zit geen spraakmodule in, dat hadden ze toen nog niet. Is wel te maken trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon zo inprogrammeren dat die dat elke keer zegt als je de richtingaanwijzer aanraakt.
Ik had bij mijn eerste auto centrale deurvergrendeling ingebouwd en toen een keertje voor de gein aan de claxon gekoppeld. Kon je hem van afstand laten tüterenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet heh, dan zou je zelf een module moeten maken. En met zeggen bedoel ik dat hij een melding geeft op de boordcomputer want er zit geen spraakmodule in, dat hadden ze toen nog niet. Is wel te maken trouwens.
Nee, die van mij geeft sowieso altijd een emissiestoring omdat ik graag co2 uitstoot en meer PK's wil, en de tekst van die melding kan ik natuurlijk aanpassen in wat ik maar wil.
Nice, dat zijn nou leuke dingen. Dus dat kan je wel, waarom is die keuken dan niet gelukt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste auto centrale deurvergrendeling ingebouwd en toen een keertje voor de gein aan de claxon gekoppeld. Kon je hem van afstand laten tüteren
Omdat die wel gelukt is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nice, dat zijn nou leuke dingen. Dus dat kan je wel, waarom is die keuken dan niet gelukt?
Hoelang moest ze wachten? 40-45 minuutjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn stiefmoeder was gisteren met de trein vanuit Berlijn naar Den Haag gegaan. Ging wat mis op het spoor dus ze moest 2 keer uit stappen en wachten op een perron en er werd niet gezegd tegen de reizigers wat de reden was van de vertraging.
Zegt ze dus dat ze nu wist de hoe joden zich voelde in de 2 wereldoorlog toen ze op het perron stonden te wachten.
Mja 3 kwartier ja. Gelukkig zei ze niet 45 minuten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hoelang moest ze wachten? 40-45 minuutjes?
Was het ergens bij Naarden/Bussum?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja 3 kwartier ja. Gelukkig zei ze niet 45 minuten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Was het ergens bij Naarden/Bussum?
Ja, bij zo'n incident geven ze die info toch niet, en dan mag ze blij zijn dat ze op een perron staat en geen narigheid hoeft te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er was een gerucht dat iemand voor de trein was gesprongen. De vertragingen waren voor mijn stiefmoeder ook heel erg naar allemaal.
Gewoon nooit in verdiept of kop in het zand steken gedrag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je zon ervaring nou meemaken en zeggen dat je nu begrijpt hoe de joden zich hebben gevoeld toen ze in veetreinstellen werden geduwd door de smerige nazi's.
Alsof ze een zitplaats kregen en een voor een netjes de trein in mochten stappen.
HOE ?! Het is te walgelijk voor woorden.
Het is absurdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Gewoon nooit in verdiept of kop in het zand steken gedrag.
45 minuten wachten of vertraging hebben met de trein is doodnormaal, dan is klagen sowieso absurd. Kuttreinen.quote:
ik zou dit ook doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan je zon ervaring nou meemaken en zeggen dat je nu begrijpt hoe de joden zich hebben gevoeld toen ze in veetreinstellen werden geduwd door de smerige nazi's.
Alsof ze een zitplaats kregen en een voor een netjes de trein in mochten stappen.
HOE ?! Het is te walgelijk voor woorden.
dit kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon verbitterd tot op het bot.
Ja nou je hoort het. Ze is nog steeds even gestoord als altijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef timmmmm het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met je psychotische boze stiefmoeder
ik zou dit dus echt zeggen he, dus even rustig aanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou je hoort het. Ze is nog steeds even gestoord als altijd.
Nah als je dit serieus zo ervaart dan ben je echt een monster.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zou dit dus echt zeggen he, dus even rustig aan
ik heb me bij de ns vaker als een varken in de bioindustrie gevoeld. Als je met zijn 8en op één vierkante meter gepropt staat omdat ze geen zin hebben meer treinen te kopen omdat geld. Ik kna me voorstellen dat als je dan ook nog een uur stilstaat, geen idee hebt hoe lang nog en je nergens heen kan dat dat pittig kut isquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als je dit serieus zo ervaart dan ben je echt een monster.
Ach man. Zij heeft gewoon een zitplek. Begrijp dat het vervelend is dat je een trein uit moet en moet wachten op een andere trein. Maar het komt echt nooit in de buurt bij de ervaring van de joden in de 2e wereld oorlog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb me bij de ns vaker als een varken in de bioindustrie gevoeld. Als je met zijn 8en op één vierkante meter gepropt staat omdat ze geen zin hebben meer treinen te kopen omdat geld. Ik kna me voorstellen dat als je dan ook nog een uur stilstaat, geen idee hebt hoe lang nog en je nergens heen kan dat dat pittig kut is
Ze mogen toch ergens wel een beetje een bedankje krijgen voor het lekkere vlees wat ze produceren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef timmmmm het volgende:
varkens moeten overigens verplicht meer ruimte hebben met vervoer dan je bij de NS krijgt in de trein als er geen zitplaatsen meer zijn
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:12 schreef timmmmm het volgende:
het is niet voor niks dat de NS er ook al was in de oorlog, ze weten nog heel goed hoe het moet
Denk dat jullie het prima kunnen vnden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:14 schreef timmmmm het volgende:
'gedwongen' de mensonterende toestanden in de trein nu zijn ook onder dwang zeker
dat denk ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat jullie het prima kunnen vnden.
ik hou niet van mensen. geen uitzonderingenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel . Gebeurtenissen tot een grotere ervaring ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |