Vroeger was ik ook echt een nachtmens maar tegenwoordig ga ik gewoon netjes op tijd mijn bed in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind panda’s gewoon heel leuk en miste jullie een beetje.
Het lijkt wel alsof de mensen hier ‘s nachts slapen, een kleine verandering is nodig om nog een beetje mee te kunnen komen.
Was dit niet een creatie van Uccie? Ben je in een nostalgische bui alle oude SC's aan het doorlezen?quote:
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dit niet een creatie van Uccie? Ben je in een nostalgische bui alle oude SC's aan het doorlezen?
Ohja zo'n vaag vega prutsel van Njos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.
DJ ANONIEM heeft ook een gifmapje maar die is niet zo goed.
Elfje is #ANONIEM gegaan?!?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was de natte taart van Snavelin, staan ook in mijn gifmapje.
DJ ANONIEM heeft ook een gifmapje maar die is niet zo goed.
Dat heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje is #ANONIEM gegaan?!?![]()
Zooooo, dat heb ik gemist![]()
.
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.quote:
Wat heb je nou weer allemaal tegen hem gezegd dat die het nu echt zat was?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.
Dat is wel echt matig, maar wist hij ook wel van tevoren dat dat kon gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Elflettering-account dat je nu kunt vinden is later aangemaakt door iemand anders na hij op anoniem ging.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef #ANONIEM het volgende:
* #ANONIEM is eigenlijk wel tevreden over dit diepzinnige, Seth Gaaikema-achtige woordgrapje.
Het wachten is nu op de afkeurende reacties, waaronder die van Harry met joling.gif
Dat rap ook een kunstvorm is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer allemaal tegen hem gezegd dat die het nu echt zat was?
Valt nog mee dat die zich niet bij jou voor de deur heeft opgeblazen dan.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter een hete mannenplaatje posten.
ik vind het wel prima zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:20 schreef moemoe het volgende:
Ik verwacht hem wel terug binnen een half jaar.
Hij kan niet zonder ons.
@:elfletterig : WE LOVE YOU!!!
Ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:30 schreef Harlekien het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Is gewoon nieuws. Wie bepaalt wat nieuws is of niet?
Hoezo dan...?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Friek zal wel denken, wat doet SuperHartje nou weer raar 😜😜
Zit een beetje te kloten in de nws fbquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Friek zal wel denken, wie de fuck is superhartjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
Kunnen die een beetje lekker koken?quote:
Daar kun je gyros eten.quote:
Het zal je maar zo hoog zitten allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:46 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Omdat mijn buurman voor Ajax is en ik ben niet voor mijn buurman.
Dat valt wel mee, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd en dat buurmanprobleem gaat ook opgelost worden. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon gelukkig word als Ajax verliest. Dat is gewoon een mooie afsluiter van een kutdag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal je maar zo hoog zitten allemaal
Dan kan ik het gelijk in de kliko dumpen?quote:
Kan mijn bovenbuurman ook opgelost worden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd en dat buurmanprobleem gaat ook opgelost worden. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon gelukkig word als Ajax verliest. Dat is gewoon een mooie afsluiter van een kutdag.
Noem je Yasmin zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik het gelijk in de kliko dumpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |