Oh, dat gaat vast goed komen..quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen meterVanmiddag eens kijken voor het echie
Waarom past ze hier? Is ze ook 40+quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:12 schreef Soulraven het volgende:
Mijn gastvrouw maar laten slapen(doe overigens hier goed zou passen) en onderweg naar huis. Ben kapot.
Kent ze ook YTjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, maar vooral qua karakter zou ze hier ook goed passen.
Maar ze Fok!t nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha vast wel maar ze is meer van de country muziek
wat voor karakter moet je hebben om hier te passen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, maar vooral qua karakter zou ze hier ook goed passen.
Weet jij hetquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef sacha het volgende:
[..]
wat voor karakter moet je hebben om hier te passen?
Genoeg mensen met een ongepast karakterquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef sacha het volgende:
[..]
wat voor karakter moet je hebben om hier te passen?
* Scrutinizer meldtquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een ongepast karakter
In dat geval verwijs ik u door.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets melden zou ongepast zijn.
En dat is niemand hier ooit?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets melden zou ongepast zijn.
Door wie dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, je gedragen wordt wel enigszins op prijs gesteld
das allesquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, je gedragen wordt wel enigszins op prijs gesteld
Wel handig, hoef je jezelf niet te gedragen, dat doen de meerderheid voor je.quote:
Ik ging uit van de goedheid van de mensheid, en dat die nog bestondquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
bleek dat uit een poll?
[..]
ongepast hoor
Men zal wel heel rebels reageren vrees ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Poll: Moeten de users zich in deze SC gepast gedragen?
• Ja
• Nee
• Allebei
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had "geen van beide" willen stemmen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Poll: Moeten de users zich in deze SC gepast gedragen?
• Ja
• Nee
• Allebei
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tijd voor een nieuwe pollquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had "geen van beide" willen stemmen.
daar kan dan weer mooi een YouTube van Bowie bij geplaatst wordenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Men zal wel heel rebels reageren vrees ik
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Men zal wel heel rebels reageren vrees ik
Dus tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had "geen van beide" willen stemmen.
Of zoals nu er subtiel naar hintenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kan dan weer mooi een YouTube van Bowie bij geplaatst worden
Poll: Moet D. zelf maar een poll maken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef D. het volgende:
Oja, de optie 'men MOET niets' ontbreekt ook nog
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Poll: Moet D. zelf maar een poll maken?
• Ja
• Zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef D. het volgende:
Oja, de optie 'men MOET niets' ontbreekt ook nog
douche jij met je zonnebril op?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie kan dat.
Ik ga zo douchen. Lekker gas gebruiken. Fuck Groningen
dat is wel passend, denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik fuck Groningen altijd met een zonnebril op.
Daarover ook al?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen het gauw weten, D. maakt daar een poll over.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie kan dat.
Ik ga zo douchen. Lekker gas gebruiken. Fuck Groningen
Ik laat me er niet meer over uit wat er wel en niet mag en/of moetquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hij dan wel 'fuck Groningen' zeggen? Hij heeft er nota bene zelf gewoond.
Ik vind het erg warm, is het bij jou lekkerder?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Goedemiddag, wat een lekker weer ! Ik doe geen YT nu.
22.6 binnen, dus goed te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het erg warm, is het bij jou lekkerder?
23 hier, dus dat scheelt niet veel. Maar heb het echt warm.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
22.6 binnen, dus goed te doen.
De gevoelstemperatuur buiten is hier 27 gr. Best warm in de zon.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
23 hier, dus dat scheelt niet veel. Maar heb het echt warm.
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur buiten is hier 27 gr. Best warm in de zon.
Oh, ik kan dit prima hebben. Maar sommigen hebben het liever wat minder, dat blijf je houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.
Hoe gaat het met je en met je shunt, of hoe dat ook precies heet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.
Lekker !quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
goed middag![]()
gegeten dat van gisteren met groene bandnudeln
Vreemd. Heb je al elders gekeken? Hier klopt het wel zo ongeveer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het warmer dan aangegeven.
Ik vond het best stevig waaien op de fietsquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Goedemiddag, wat een lekker weer ! Ik doe geen YT nu.
Die doet het weer prima, maar ze puzzelen nog over de onbedoelde tweede shunt: opereren of zo laten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je en met je shunt, of hoe dat ook precies heet?
Oh, buiten gefietst? Beviel het?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het best stevig waaien op de fiets
Hmm dat is dan weer afwachten dus.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die doet het weer prima, maar ze puzzelen nog over de onbedoelde tweede shunt: opereren of zo laten.
Dank je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hmm dat is dan weer afwachten dus.Sterkte !
Toch wel ff wennenquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, buiten gefietst? Beviel het?
quote:
Nu al zo lang in Amsterdam dat alles buiten de Ring A10 eigenlijk niet meer lijkt te bestaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hij dan wel 'fuck Groningen' zeggen? Hij heeft er nota bene zelf gewoond.
Mag jij je afkomst verloochenen? Hoe kun je vergeten hoe leuk het hier wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu al zo lang in Amsterdam dat alles buiten de Ring A10 eigenlijk niet meer lijkt te bestaan.
Chufi postte daar laatst een foto van jequote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat patroontje zie je voortdurend in Utopia. Niet om aan te zien.
Ik neem aan dat je 'ja' i.p.v. 'je' bedoeltquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi postte daar laatst een foto van je
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hč?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jij je afkomst verloochenen? Hoe kun je vergeten hoe leuk het hier was
Ja!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'ja' i.p.v. 'je' bedoelt![]()
Ja vooral Merel bedekt zich ermee.
Als moderator kun je je dat niet meer veroorloven, natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik moet mijn posts eerst nalezen voordat ik op invoeren klik, maar dat schiet er meestal bij in.
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
bij ons in oostenrijk zijn in laatste dagen zo veel autounfälle gewezen 3 jonge mannen zijn in de steiermark in de auto verbrannt,op de weekend 2 17, en 16 jarige dood in niederoostenrijk en nog unfälle met schwerverletzten
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi postte daar laatst een foto van je
Mijn schoonfamilie is begrafenis ondernemer en dan hoor je dagelijks verhalen van dodelijke ongelukken .. leuk is andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
bij ons in oostenrijk zijn in laatste dagen zo veel autounfälle gewezen 3 jonge mannen zijn in de steiermark in de auto verbrannt,op de weekend 2 17, en 16 jarige dood in niederoostenrijk en nog unfälle met schwerverletzten
was jemand in?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.
ja dat denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie is begrafenis ondernemer en dan hoor je dagelijks verhalen van dodelijke ongelukken .. leuk is anders
Dat weet ik. Maar ik heb het over het noorden in brede zin.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hč?
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als moderator kun je je dat niet meer veroorloven, natuurlijk.
ja dat is maar de politik daar schuldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
elke 11 dagen is er in Amerika een massa schietpartij
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.
Ja daar was een tijd terug idd sprake van, maar heb dat verder ook niet gevolgdquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.
Ik maak me er geen zorgen om.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.
@Ghostbuster zal je daar mee helpen, neem ik aan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.
was jemand in de woonwagen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hem bedoel jequote:Op maandag 5 augustus 2019 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
@:Ghostbuster zal je daar mee helpen, neem ik aan.
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.quote:
nee ik heb vals geschrevenquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.
Ik voel mij ook ineens oudquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.
het zou Rio zijn en niet roioquote:
Jij was dat jochie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel mij ook ineens oud
Ik ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hč?
Zeg ik: Hepie en Hepie.quote:
Tip;stop met graven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:07 schreef Gooddeal het volgende:
Man3 wat is het heet.![]()
Ben in de tuin aan het graven maar tis haast geen doen.
quote:
Pafke tussen je tieten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:16 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat pafke met tiet te doen heeft![]()
Tiet=tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:16 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat pafke met tiet te doen heeft![]()
Wat gaan ze in die dunkelkammer doen?quote:
kenn dat lied selfs nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat gaan ze in die dunkelkammer doen?![]()
![]()
Und was geht ab
Laat maar, wil het niet weten.![]()
Het weer is hier primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer niet te volgen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer niet te volgen
Goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ogen eifenlijk?
maf beestquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat een pic helpt.
Zo ligt ze graag.![]()
Beesten zijn gestoord.quote:
Je had ze Mop & Mos kunnen noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beesten zijn gestoord.
Of knetterstoned.
Doet ie het ?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mini GSM GPRS GPS Tracker Voertuig Truck Auto Huisdier Real Time Tracking Systeem Apparaat.
zou het ooit zover komenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is te hopen, want dan is het weer te volgen allemaal.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is te hopen, want dan is het weer te volgen allemaal.
quote:
quote:
Die had ik in mijn hoofd.quote:
Niet er zelf invallen.quote:
Da's van een heel ander niveau.quote:
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk Jumbo, heb totaal geen zin, maar ik moet.
Ik heb in 82 de Spaanse versie in een ballroom in Barcelona gedanstquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dit duitse version van endjesdans
Ik hoef lekker geen boodschappen vandaag. Ook weleens fijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk Jumbo, heb totaal geen zin, maar ik moet.
Zeg, snotneus!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.
Daar hebben we Maarten voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allemaal te beroerd om te zwemmen.
Man3quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat gravenquote:
Ik zal mij eerst aan moeten kleden, naakt gaan is geen goed idee.quote:
Foei Mario.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat graven
zeei ik " is het al zo ver? sorry vor dit
'Trek' je wel wat bekijks.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal mij eerst aan moeten kleden, naakt gaan is geen goed idee.
deze lied van nederland heeft de hele wereld gedanst , nu in deze tijd worden alle en lachkrampf kregenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in 82 de Spaanse versie in een ballroom in Barcelona gedanst
Dat is toch geen probleem, grapje moet kunnen, maar ik had hem niet eens gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat graven
zeei ik " is het al zo ver? sorry vor dit
Gaat de verkeerde kant op.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de leeftijd van Mo. Dus ook op leeftijd.
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jongerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de leeftijd van Mo. Dus ook op leeftijd.
ik weet niet wat het origineel is ..quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze lied van nederland heeft de hele wereld gedanst , nu in deze tijd worden alle en lachkrampf kregen
Was het maar zo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jonger
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jonger
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet wat het origineel is ..
electronicas van nederland,endjesdansquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet wat het origineel is ..
Geniaal.quote:
dat heeft nederland verbrochenquote:
Je zit in je onderbroek, dus lekker snel klaar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
me werd heet,carmen electra bij baywatch nu![]()
![]()
Lees het idd, was wel eerst alleen instrumentaal uit Zwitserland ..quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
electronicas van nederland,endjesdans
nee niks moetquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zit in je onderbroek, dus lekker snel klaar.
Waarom gooi je het in je achtertuin?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Flikkerde net een bak sop de achtertuin in, stuift er een kat over de schutting. Die lag blijkbaar te chillen tussen het onkruid.
LDS.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom gooi je het in je achtertuin?
Ruikt lekker fris.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gaat helemaal goed hier, daar ook?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft u alles onder controle op deze zonovergoten maandag?
Voor de kattenstrontquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gooi je dat toch in de wasbakquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ruikt lekker fris.![]()
Gewoon, omdat ik klaar was met soppen.
Voor of tegen?quote:
Het gaat hier op het ogenblik uit de kunst, dank u.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gaat helemaal goed hier, daar ook?
Voor of tegen wat? Katten in je tuin schijten of een sopjequote:
Ik neem aan dat poes niet zo graag meer in buurmans tuin ligtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die smelten dan weg? of de geur verdwijnt dan?
Dat is fijn om te horen, en graag gedaan hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat hier op het ogenblik uit de kunst, dank u.
Euhm lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor of tegen wat? Katten in je tuin schijten of een sopje
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jouquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die kat vind mij en de tuin vele malen toffer dan zijn baas en tuin. En terecht.
Ze ontzien de baas.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jou
Het zijn een stel duivels op poten.quote:
Het zijn mega egoïsten. Als ik 'm zou voeren gaat ie nooit meer naar huis.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Daarom poepen ze liever bij jou
Heb nog nooit moeite met die beesten gehad.quote:
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Katten en poesen poepen nooit in hun eigen tuin zo slim zijn die beesten wel weer
Tijgermest schijnt te helpen, en ik maak geen grapjequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Katten en poesen poepen nooit in hun eigen tuin zo slim zijn die beesten wel weer
Aan de andere kant gaan ze net zo makkelijk vlak naast hun eigen hoop stront liggen relaxen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat zeg ik niet maar ze zijn redelijk eigenwijs en slim. Dom doen en slim denkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog nooit moeite met die beesten gehad.
Ze voelen heel veel haarscherp aan.
Dan heb je alsnog een hoop stront in je tuin liggen, dus het voordeel ontgaat me even.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijgermest schijnt te helpen, en ik maak geen grapje
Buren aan wie ik het niet verteld heb weten niet eens dat ik katten heb.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Dat doen de meesten niet helaasquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet bij de buren, als je ze netjes binnenhoudt
Nee, dat doen honden, katten begraven hun dump, altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan ze net zo makkelijk vlak naast hun eigen hoop stront liggen relaxen.
Maar hoe weten ze waar de tuin ophoudtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:43 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:44 schreef mario390 het volgende:
mijn poept en wanneer het te hard is lopt zij met en stuk heruithangend door de wohning
Ja weet ik veel daar hebben ze een hekel aan. Ik kan me er iets bij voorstellen. Je kan ook een tijger in je tuin zetten. Dat helpt denk ik ook welquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een hoop stront in je tuin liggen, dus het voordeel ontgaat me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |