Poll: Moet D. zelf maar een poll maken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef D. het volgende:
Oja, de optie 'men MOET niets' ontbreekt ook nog
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Poll: Moet D. zelf maar een poll maken?
• Ja
• Zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef D. het volgende:
Oja, de optie 'men MOET niets' ontbreekt ook nog
douche jij met je zonnebril op?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie kan dat.
Ik ga zo douchen. Lekker gas gebruiken. Fuck Groningen
dat is wel passend, denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik fuck Groningen altijd met een zonnebril op.
Daarover ook al?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen het gauw weten, D. maakt daar een poll over.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie kan dat.
Ik ga zo douchen. Lekker gas gebruiken. Fuck Groningen
Ik laat me er niet meer over uit wat er wel en niet mag en/of moetquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hij dan wel 'fuck Groningen' zeggen? Hij heeft er nota bene zelf gewoond.
Ik vind het erg warm, is het bij jou lekkerder?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Goedemiddag, wat een lekker weer ! Ik doe geen YT nu.
22.6 binnen, dus goed te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het erg warm, is het bij jou lekkerder?
23 hier, dus dat scheelt niet veel. Maar heb het echt warm.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
22.6 binnen, dus goed te doen.
De gevoelstemperatuur buiten is hier 27 gr. Best warm in de zon.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
23 hier, dus dat scheelt niet veel. Maar heb het echt warm.
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur buiten is hier 27 gr. Best warm in de zon.
Oh, ik kan dit prima hebben. Maar sommigen hebben het liever wat minder, dat blijf je houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.
Hoe gaat het met je en met je shunt, of hoe dat ook precies heet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier ook zoiets. Maar we mogen niet zeuren, het is een paar dagen minder geweest.
Lekker !quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
goed middag![]()
gegeten dat van gisteren met groene bandnudeln
Vreemd. Heb je al elders gekeken? Hier klopt het wel zo ongeveer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het warmer dan aangegeven.
Ik vond het best stevig waaien op de fietsquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Goedemiddag, wat een lekker weer ! Ik doe geen YT nu.
Die doet het weer prima, maar ze puzzelen nog over de onbedoelde tweede shunt: opereren of zo laten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je en met je shunt, of hoe dat ook precies heet?
Oh, buiten gefietst? Beviel het?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het best stevig waaien op de fiets
Hmm dat is dan weer afwachten dus.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die doet het weer prima, maar ze puzzelen nog over de onbedoelde tweede shunt: opereren of zo laten.
Dank je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hmm dat is dan weer afwachten dus.Sterkte !
Toch wel ff wennenquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, buiten gefietst? Beviel het?
quote:
Nu al zo lang in Amsterdam dat alles buiten de Ring A10 eigenlijk niet meer lijkt te bestaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hij dan wel 'fuck Groningen' zeggen? Hij heeft er nota bene zelf gewoond.
Mag jij je afkomst verloochenen? Hoe kun je vergeten hoe leuk het hier wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu al zo lang in Amsterdam dat alles buiten de Ring A10 eigenlijk niet meer lijkt te bestaan.
Chufi postte daar laatst een foto van jequote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat patroontje zie je voortdurend in Utopia. Niet om aan te zien.
Ik neem aan dat je 'ja' i.p.v. 'je' bedoeltquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi postte daar laatst een foto van je
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hč?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jij je afkomst verloochenen? Hoe kun je vergeten hoe leuk het hier was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |