quote:
Die had ik in mijn hoofd.quote:
Niet er zelf invallen.quote:
Da's van een heel ander niveau.quote:
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk Jumbo, heb totaal geen zin, maar ik moet.
Ik heb in 82 de Spaanse versie in een ballroom in Barcelona gedanstquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dit duitse version van endjesdans
Ik hoef lekker geen boodschappen vandaag. Ook weleens fijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk Jumbo, heb totaal geen zin, maar ik moet.
Zeg, snotneus!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.
Daar hebben we Maarten voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allemaal te beroerd om te zwemmen.
Man3quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom laat je het niet bezorgen? Je bent inmiddels op leeftijd en je klaagt altijd dat je geen zin hebt.
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat gravenquote:
Ik zal mij eerst aan moeten kleden, naakt gaan is geen goed idee.quote:
Foei Mario.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat graven
zeei ik " is het al zo ver? sorry vor dit
'Trek' je wel wat bekijks.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal mij eerst aan moeten kleden, naakt gaan is geen goed idee.
deze lied van nederland heeft de hele wereld gedanst , nu in deze tijd worden alle en lachkrampf kregenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in 82 de Spaanse versie in een ballroom in Barcelona gedanst
Dat is toch geen probleem, grapje moet kunnen, maar ik had hem niet eens gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt erder niet dat boose grapje maken als je zei je gaat graven
zeei ik " is het al zo ver? sorry vor dit
Gaat de verkeerde kant op.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de leeftijd van Mo. Dus ook op leeftijd.
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jongerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de leeftijd van Mo. Dus ook op leeftijd.
ik weet niet wat het origineel is ..quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze lied van nederland heeft de hele wereld gedanst , nu in deze tijd worden alle en lachkrampf kregen
Was het maar zo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jonger
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die ogen altijd jonger
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet wat het origineel is ..
electronicas van nederland,endjesdansquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet wat het origineel is ..
Geniaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |