Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hè?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jij je afkomst verloochenen? Hoe kun je vergeten hoe leuk het hier was
Ja!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'ja' i.p.v. 'je' bedoelt![]()
Ja vooral Merel bedekt zich ermee.
Als moderator kun je je dat niet meer veroorloven, natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik moet mijn posts eerst nalezen voordat ik op invoeren klik, maar dat schiet er meestal bij in.
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
bij ons in oostenrijk zijn in laatste dagen zo veel autounfälle gewezen 3 jonge mannen zijn in de steiermark in de auto verbrannt,op de weekend 2 17, en 16 jarige dood in niederoostenrijk en nog unfälle met schwerverletzten
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi postte daar laatst een foto van je
Mijn schoonfamilie is begrafenis ondernemer en dan hoor je dagelijks verhalen van dodelijke ongelukken .. leuk is andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
bij ons in oostenrijk zijn in laatste dagen zo veel autounfälle gewezen 3 jonge mannen zijn in de steiermark in de auto verbrannt,op de weekend 2 17, en 16 jarige dood in niederoostenrijk en nog unfälle met schwerverletzten
was jemand in?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.
ja dat denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie is begrafenis ondernemer en dan hoor je dagelijks verhalen van dodelijke ongelukken .. leuk is anders
Dat weet ik. Maar ik heb het over het noorden in brede zin.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hè?
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als moderator kun je je dat niet meer veroorloven, natuurlijk.
ja dat is maar de politik daar schuldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
elke 11 dagen is er in Amerika een massa schietpartij
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg, hier is de woonwagen van de vader van de vriendin van André Hazes afgefikt.
Ja daar was een tijd terug idd sprake van, maar heb dat verder ook niet gevolgdquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.
Ik maak me er geen zorgen om.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat André en Monique uit elkaar waren.
@Ghostbuster zal je daar mee helpen, neem ik aan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven, de komende tijd ga ik me vooral richten op de juist geplaatste apostrof.
was jemand in de woonwagen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hem bedoel jequote:Op maandag 5 augustus 2019 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
@:Ghostbuster zal je daar mee helpen, neem ik aan.
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.quote:
nee ik heb vals geschrevenquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.
Ik voel mij ook ineens oudquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las Rolo, bril maar weer opztten.
het zou Rio zijn en niet roioquote:
Jij was dat jochie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel mij ook ineens oud
Ik ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in de eerste plaats een Fries, hè?
Zeg ik: Hepie en Hepie.quote:
Tip;stop met graven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:07 schreef Gooddeal het volgende:
Man3 wat is het heet.![]()
Ben in de tuin aan het graven maar tis haast geen doen.
quote:
Pafke tussen je tieten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:16 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat pafke met tiet te doen heeft![]()
Tiet=tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:16 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat pafke met tiet te doen heeft![]()
Wat gaan ze in die dunkelkammer doen?quote:
kenn dat lied selfs nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat gaan ze in die dunkelkammer doen?![]()
![]()
Und was geht ab
Laat maar, wil het niet weten.![]()
Het weer is hier primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer niet te volgen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
Zoals gewoonlijk is het weer niet te volgen
Goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ogen eifenlijk?
maf beestquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat een pic helpt.
Zo ligt ze graag.![]()
Beesten zijn gestoord.quote:
Je had ze Mop & Mos kunnen noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beesten zijn gestoord.
Of knetterstoned.
Doet ie het ?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mini GSM GPRS GPS Tracker Voertuig Truck Auto Huisdier Real Time Tracking Systeem Apparaat.
zou het ooit zover komenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is te hopen, want dan is het weer te volgen allemaal.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is te hopen, want dan is het weer te volgen allemaal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |