SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit geen echt persoon achter.. toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, nee, nee. Dit kan niet.
Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Dolan in het revolutionaire dartjaar 2019 nog een PC kan winnen. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Dolan zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven #rtl7darts
We dachten altijd dat ons in de zomer niets ergers kon overkomen dan Zwarte Zaterdag. Dankzij Brendan Dolan weten we nu dat dat niet waar is. Dank zij Brendan Dolan hebben we vanaf nu Zwarte Zondag als collectief trauma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GurneyIsBestOke Spann0nd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De top 32 is geseed morgen tenzij iemand zich afmeldtdt♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Schindler gooit White eruit in de laatste 16, jeetje.
Wright gooit MVG eruit hoera. Adriaan Lewis doet ook weer eens een run.quote:
En de sympathieke De Sousa ook weer een halve finale. Jammer dat hij zich voor zo weinig ET's heeft gekwalificeerd dit jaar. Dat kan hem net die stunt op het WK ontnemen. Op de ET in juni bleef hij bij de matchdarts ook een trillend rietje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wright gooit MVG eruit hoera. Adriaan Lewis doet ook weer eens een run.
Je rekent verkeerd, het verschil met de Sousa is zelfs 4.000.quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:WGP
Alleen King en Pipe zitten nog in het toernooi. De Sousa is 500 pond ingelopen op Van den Bergh waardoor het verschil morgen 2.500 pond is.
Behoudens rare fratsen van andere spelers zullen morgen De Sousa en Clemens minstens halve finalist moeten worden (als Van den Bergh niet wint in de eerste ronde morgen), anders finale.
Wedstrijd hiervoor tegen Meulenkamp 9dartertje gegooid.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeffrey mag zijn witte was gaan ophangen
106.1 White, Ian 6 - 0 De Zwaan, Jeffrey 99.3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jee, heeft deze halfgod een nieuwe profielfoto.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:21 schreef KennyPowers het volgende:
Van den Bergh ligt er inmiddels uit. Verloor in de tweede ronde van Norris. Ik sta niet voor mezelf in als dit alsnog verkeerd afloopt.twitter:bsd987 twitterde op zondag 22-09-2019 om 15:41:24Mervyn King has qualified for the World Grand Prix. Dimitri Van den Bergh will qualify unless ANY of the following happen today:(1) Gabriel Clemens reaches the Final(2) Jose De Sousa reaches the Final(3) Ron Meulenkamp wins the Title reageer retweet
Dan gaan alle spullen bij mij kapot die Emmen-Feyenoord hebben overleefd.quote:Op zondag 22 september 2019 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Van den Bergh ligt er inmiddels uit. Verloor in de tweede ronde van Norris. Ik sta niet voor mezelf in als dit alsnog verkeerd afloopt.twitter:bsd987 twitterde op zondag 22-09-2019 om 15:41:24Mervyn King has qualified for the World Grand Prix. Dimitri Van den Bergh will qualify unless ANY of the following happen today:(1) Gabriel Clemens reaches the Final(2) Jose De Sousa reaches the Final(3) Ron Meulenkamp wins the Title reageer retweet
Hup Sousaquote:Op zondag 22 september 2019 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Meulenkamp is hem ongenadig aan het vegen, wat een positief iets is. Voor Meulenkamp zie ik geen titel weggelegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 22 september 2019 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meulenkamp is hem ongenadig aan het vegen, wat een positief iets is. Voor Meulenkamp zie ik geen titel weggelegd.Nu Clemens eruit ligt ook het enige wat Dimitri uit de Grand Prix kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Reyes wint en het veld is nu definitief.quote:Op zondag 22 september 2019 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu Clemens eruit ligt ook het enige wat Dimitri uit de Grand Prix kan houden.
Jou verslaan in dit soort posts is echt onmogelijkquote:Op zondag 22 september 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Reyes wint en het veld is nu definitief.
[ afbeelding ]
Ik ga nu PSV v Ajax kijken, dus je hebt nu alle ruimte.quote:Op zondag 22 september 2019 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jou verslaan in dit soort posts is echt onmogelijk
Nee hoor, ik ben uitgevolgd voor vandaag.quote:Op zondag 22 september 2019 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nu PSV v Ajax kijken, dus je hebt nu alle ruimte.
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 22-09-2019 om 18:41:47NINE-DARTER!Ian White lands a perfect leg in the final of Players Championship 26 against Mensur Suljovic!A 40th nine-darter of the year in the PDC in 2019! https://t.co/wzXxWOoWWu reageer retweet
Waarom zijn het altijd van die vervelende figuren die met gemiddelden van in de 80 door het veld glibberen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
UK Open one day fly Robert Owen doet weer gekke dingen.
Pricequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price gisteren de finale met 8-7 van Ratajski gewonnen, die dus voor het eerst een PDC-finale verliest. Gedrag van Price was wel onsportief, met name het boksje van Ratajski bij 7-7 bewust negeren was wel lullig.
twitter:HighRollerRadio twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 14:14:05HOLY JESUS!!! Good 'Evans' that was stellar stuff! Bull finish first, then a 160 set-up shot (2 bulls, treble 20) to leave 1-4-5 & BAM.....GAME OVER! No Spain, No Gain baby! Jesus Noguera takes down Rapid Ricky 6-2! #darts #PC28 #PDCProTour https://t.co/XHos3mlWLt reageer retweet
https://members.dartconne(...)871dc8955b22604558caquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:34 schreef Mani89 het volgende:
@:el-stinho Jezus "Godenzoon" Noguera was op de streams.twitter:HighRollerRadio twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 14:14:05HOLY JESUS!!! Good 'Evans' that was stellar stuff! Bull finish first, then a 160 set-up shot (2 bulls, treble 20) to leave 1-4-5 & BAM.....GAME OVER! No Spain, No Gain baby! Jesus Noguera takes down Rapid Ricky 6-2! #darts #PC28 #PDCProTour https://t.co/XHos3mlWLt reageer retweet
Ik noem een Conan Withoofd vandaagquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd van die vervelende figuren die met gemiddelden van in de 80 door het veld glibberen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://members.dartconne(...)871dc8955b22604558ca
Twee twaalfdartertjes van Jesus, maar we weten dat het beter kan. In de laatste 64 tegen Koltsov, daarna tegen Murnan of Razma. Een laatste 16 is niet geheel onmogelijk, derhalve. Al zal daar dan Ratajski of De Sousa de opponent zijn.
Lewis staat overigens ook weer bagger te gooien. Gisteren al verloren in de tweede ronde, vandaag in ronde 1. Ik vrees dat de walgelijke Wattimena een goede kans heeft op de WGP.
Verder vermoeiend dat Tsjernobyl-hoofd Scott Taylor weer eens een kwartfinale haalt zonder Tourkaart terwijl hij 100% zeker mét tourkaart er geen kut van bakt. Joyce die ook weer een leuk dagje had en vandaag weer moet zitt0n in R1 (lol).
Do or die ook beetje komende weken voor Jamie Lewis. Als ie plekje zakt heeft hij een heel groot probleem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Virtuele WK-ranking inclusief startgelden.
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
Maandag en dinsdag de laatste vloerevents van het jaar. Wie o wie pakken de WK-tickets op de Pro Tour? @:mani89
Spanning ende sensatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Virtuele WK-ranking inclusief startgelden.
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
Maandag en dinsdag de laatste vloerevents van het jaar. Wie o wie pakken de WK-tickets op de Pro Tour? @:mani89
Wat vermoedelijk gaat gebeuren als Evans of vdVoort iets presteren op de aankomende majors. Met name de PC-finals gaan een weekje zweten voor hem worden, als het vonnis al niet geveld is tijdens het EK of de GSoD.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Do or die ook beetje komende weken voor Jamie Lewis. Als ie plekje zakt heeft hij een heel groot probleem.
De Sousa is een fenomeen. Bar een wonder is hij straks minstens de achtste seed op de PC Finals en dat is voor een nobody tot eind 2018 razend knap.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
114.5 De Sousa, Jose 6 - 3 Edhouse, Ritchie 106.7
(lol)
@:mani89
@:el-stinho
Op camera? Dan is MvG z'n wereldrecord kwijtquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jezus Wright had er zin in ernet.
Een 14-darter, gevolgd door een 13-darter, en daarna twee 12-darters en twee 11-darters.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op camera? Dan is MvG z'n wereldrecord kwijt
Jazeker. Live op pdc.tv, dat dan weer wel.. Maar dat telt ook, aldus de PDC.quote:🚨NEW RECORD AVERAGE!🚨
Peter Wright's 123.5 average against Krzysztof Ratajski in the quarter-finals of Players Championship 29 is the highest ever recorded in a live broadcast darts match.
Jezusquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[..]
Jazeker. Live op pdc.tv, dat dan weer wel.. Maar dat telt ook, aldus de PDC.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[..]
Jazeker. Live op pdc.tv, dat dan weer wel.. Maar dat telt ook, aldus de PDC.
Teringquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jezus Wright had er zin in ernet.
Een 14-darter, gevolgd door een 13-darter, en daarna twee 12-darters en twee 11-darters.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Refreshknop op Yannicks twitter
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 14-10-2019 om 19:09:31Een grote schande dat de erg irritante klootzak Dolan vandaag zijn tweede PC titel van dit jaar heeft gewonnen. Ik hoop dat Dolan heel snel zal sterven want hij is een idioot die heel snel definitief uit de dartswereld moet verdwijnen #rtl7darts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele loting ook al zegt dat nog geen moer. veel wijzigingen morgen ongetwijfeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door El-Stinho op 14-10-2019 19:44:10 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 14-10-2019 om 19:09:31Een grote schande dat de erg irritante klootzak Dolan vandaag zijn tweede PC titel van dit jaar heeft gewonnen. Ik hoop dat Dolan heel snel zal sterven want hij is een idioot die heel snel definitief uit de dartswereld moet verdwijnen #rtl7darts reageer retweet
Ik ben vooral benieuwd of hij zich in 2020 aan zn woord houdtquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hier te ver gaat. Wat vind jij?
Wat dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of hij zich in 2020 aan zn woord houdt
Yannick zei ook dat hij zelfmoord ging plegen als Kyle Anderson zich niet zou plaatsen voor de Matchplay. Dat gebeurde ook niet, dus ik denk dat je het antwoord zelf ook wel weet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of hij zich in 2020 aan zn woord houdt
Wrightgodtwitter:ChrisHammer180 twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:26:25Love this moment when a stunned Krzysztof Ratajski realises Peter Wright sets a world average record - 123.5 (!!) - in a 6-0 win, breaks the news to him and gives @snakebitewright a hug! The camaraderie in darts is like no other. https://t.co/Vt6YZw8zJm reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Mikkie Mansel verliest in de eerste rondje, Edgar verliest met 5-6, Meikle dreigt zijn eerste ronde partij te winnen.
Tijd voor een dilemma: Jamie Lewis in het WK-veld als 32e seed óf Mikkie Mensel als Pro Tour-qualifier?twitter:bsd987 twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 14:43:43Mickey Mansell is out of the World Championship field. If no one else catches him today, he will stand to move into the field if Jamie Lewis drops out of the Top 32 by the end of November. Ryan Meikle now provisionally the last man in. reageer retweet
Schindler wint zijn eerste ronde partij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Tijd voor een dilemma: Jamie Lewis in het WK-veld als 32e seed óf Mikkie Mensel als Pro Tour-qualifier?twitter:bsd987 twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 14:43:43Mickey Mansell is out of the World Championship field. If no one else catches him today, he will stand to move into the field if Jamie Lewis drops out of the Top 32 by the end of November. Ryan Meikle now provisionally the last man in. reageer retweet
PC-Finals. Ik stel voor dat Jan Dekker zijn tweede ronde wint en Mikkie Mensel lyncht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schindler wint zijn eerste ronde partij.
Jan Dekker kan beter alvast een coltrui aan doen en een full time plekje achter die desk reserveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PC-Finals. Ik stel voor dat Jan Dekker zijn tweede ronde wint en Mikkie Mensel lyncht.
60 Scott Baker 13,5
61 James Wilson 13,25
62 Steve Lennon 13
63 Ted Evetts 12,5
64 Mickey Mansell 12,25
--------------------------------------------
67 Jan Dekker 12
70 Madars Razma 11
74 Alan Norris 10
76 Dirk van Duijvenbode 10
Stijn hyperventileert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jamie Lewis SCHROEIT tegen VDB4
104.1 uiteindelijk. Volgende ronde eruit met 75 gemiddeld dus
Stream offline?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klaasen laat zich ringeloren door Jenkins
Nergens stream te vinden vandaag walgelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Hopp (119.2) 6 - 2 White (113.3)
Holy shittt.
https://video.pdc.tv/live-player/quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nergens stream te vinden vandaag walgelijk
$$$ no thanks. Meestal op Twitch maar zie niks vandaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://video.pdc.tv/live-player/
Maandag 25 november staat alvast omcirkeld in zijn agendaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Dekker kan beter alvast een coltrui aan doen en een full time plekje achter die desk reserveren.
Vermoedelijk niet. Aanstaande zaterdag wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maandag 25 november staat alvast omcirkeld in zijn agenda
Om er een ronde later af te gaan tegen Andy Jenkinsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Hopp (119.2) 6 - 2 White (113.3)
Holy shittt.
Was vorig jaar een fenomeen op de Challenge Tour maar heeft dit seizoen mentale problemen gekregen dacht ik, gooide gemiddeldes van zelfs onder de 70.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:56 schreef spleeh het volgende:
Blijf het toch verwonderlijk vinden dat Barnard won van de Sousa op het wk. De beste man heeft dit jaar maar drie wedstrijden gewonnen en qua geld veruit de slechtste speler dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop leuke wedstrijden. Zeker het tweede en derde kwart beloven vuurwerk.
[ Bericht 9% gewijzigd door El-Stinho op 15-10-2019 18:56:35 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Raait wint. Price is de vloerkoning van 2019.
WK-rankings: vloerqualifiers zijn nu definitief
https://pbs.twimg.com/media/EG7t4VaWkAA7OM9?format=jpg&name=small
Mannen als Thornton en Norris moeten dus naar de Tour Card-qualifier
Ranking gebruikt om te seeden voor pc finals
https://pbs.twimg.com/media/EG7tmdEWwAABf5h?format=jpg&name=small
PC-Finals loting als het goed isBeaton weer bij Van Gerwen in t deel van t speelschemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop leuke wedstrijden. Zeker het tweede en derde kwart beloven vuurwerk.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Kyle Anderson is the only Tour Card Holder not to enter the opening Players Championship events of the year, with debutants Lisa Ashton and Scott Waites among the 127 Tour Card Holders to compete in each £75,000 tournament.
Anderson will be replaced by Unicorn Challenge Tour leader Scott Mitchell in Players Championship 1, while Robert Collins takes the Australian's place in Players Championship 2.
https://www.pdc.tv/news/2(...)-2-entries-confirmed
Wel positief ook dat figuren als J Smith en Leung er gewoon bij zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
De entries voor Player Championship 1 en 2 in het weekend van 8/9 februari.
[..]
Leung is geen domme man. Die werd geïnterviewd bij Q-School en kan uitstekend Engels.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel positief ook dat figuren als J Smith en Leung er gewoon bij zijn.
Dat zeg ik ook niet. Was gewoon benieuwd of ze echt veel zouden gaan spelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leung is geen domme man. Die werd geïnterviewd bij Q-School en kan uitstekend Engels.
Als jij de kosten even aftikt zal hij vast alles gaan spelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Was gewoon benieuwd of ze echt veel zouden gaan spelen.
quote:Kyle Anderson is the only Tour Card Holder not to enter the two Players Championship events, with all other 127 Tour Card Holders set to compete in each £75,000 tournament.
Is het bekend waarom Kijl dit allemaal skipt? Geen lekkere start van het jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
De entries voor PC3/4 volgende week zijn bekend. Kyle Anderson skipt ook dezen.
[..]
Heeft volgens mij veel last van heimwee/eenzaamheidquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het bekend waarom Kijl dit allemaal skipt? Geen lekkere start van het jaar.
Dat klinkt niet zo heel best.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft volgens mij veel last van heimwee/eenzaamheid
Op zijn Insta plaatst hij ook regelmatig foto's van z'n kind. Blijkbaar helpt de aanwezigheid van een Heta niet?quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo heel best.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
De entries voor PC3/4 volgende week zijn bekend. Kyle Anderson skipt ook dezen.
[..]
quote:Anderson will be replaced by Unicorn Challenge Tour leader Scott Mitchell in both Players Championship 3 and Players Championship 4.
Iedereen viel erfolg met hun favoriete vloerhelden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig nieuw Pro Tour-jaar allemaal.
Door Q-School zou je bijna vergeten dat ons Spaanse adoptiekind Noguera ook een Tourkaart heeft.quote:
Ik was dat zeker niet vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door Q-School zou je bijna vergeten dat ons Spaanse adoptiekind Noguera ook een Tourkaart heeft.
Er gaan hier gewonden vallenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc20e01
We hebben al een loting. Wat leuk.
Van Gerwen v Mitchell (lol)
Nentjes v Heta (lol)
Dolan v Ashton (lol)
Bunting v Humphries (lol)
Henderson v Noguera (lol)
DE SOUSA V KLEERMAKER
WAITES V DEKKER
SEDLACEK V HUYBRECHTS
HARMS V J. LEWIS
PRICE V J. LOWE
De Twitch-kanalen zijn al vroeg een dood gestorven in 2019. Helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Is dit nog ergens op beeld te volgen?
Jammer, dan houden we het oog op dartsconnect.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Twitch-kanalen zijn al vroeg een dood gestorven in 2019. Helaas.
Over drie weken weer beelden bij de Euro Tour.
Die site is geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
De ontdekking van het jaar is wel dartsrankings.com . Alle rankings, zelfs WK2021, live en up-to-date na elke afgeronde wedstrijd. Burton hebben we niet meer nodig haha.
Blades wint ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
97avg DartsMartijn pakt De Sousa met 6-3. Mooie binnenkomer.
Luke Humphries dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
Smith wint met 6-3 van Joyce.
110 v 106 gemiddeld, lol.
VdV moet nog eventjes wennen aan zijn nieuwe speertjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:de_boswachter Dirk veegt Van der Voort met 6-1 (lol)
Inderdaad, einde tijdperk Burton, op alle fronten voorbij etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
De ontdekking van het jaar is wel dartsrankings.com . Alle rankings, zelfs WK2021, live en up-to-date na elke afgeronde wedstrijd. Burton hebben we niet meer nodig haha.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar kan na een verlies tegen Kleergod weer schijtlollige filmpjes maken.
Is het zo moeilijk om te zeggen dat Dolan het hier gewoon afdingt met 101 gemiddeld?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen verliest altijd van van die fucked up gasten. Ross Smith, jonny clayton, brendan dolan. Vermoeiend.
Je mag ook wel gelijk mij mentionen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
Jeff Smith in de kwartfinale.
Jammer dat het archief hapert, anders had ik wat dubieuze ''kOmT hIj wEl oPdAgEn'' posts willen oprakelen.
Gerrie - Rab is een schroeipotje in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niveau is heel goed, of lijkt dat zo.
Neemt niet weg dat ik vind dat ie van vermoeiende spelers verliest.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te zeggen dat Dolan het hier gewoon afdingt met 101 gemiddeld?
Ja zag het ja. Met z'n Winmau. Ik gun Vinnie geen WK 2021quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:de_boswachter Dirk veegt Van der Voort met 6-1 (lol)
Zelfs die staat op dartsrankings. Op alle fronten betekent echt op alle fronten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
@:gurneyisbestoke
https://pbs.twimg.com/media/EQRZhMaWAAAWBA6?format=jpg&name=large
Deze ranking voor de UK Open is nog wel handig.
Maar de scheiding 1-32 // 33-64 // 65-96 qua instroming is hier wel overzichtelijker!!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs die staat op dartsrankings. Op alle fronten betekent echt op alle fronten.
Ergens te volgen? Twitch ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:52 schreef Vriezzer het volgende:
Stream One
Mensur Suljovic v Damon Heta
Ron Meulenkamp v Maik Kuivenhoven
Stephen Bunting v Aaron Beeney
Gabriel Clemens v Jelle Klaasen
Stream Two
Daryl Gurney v Andy Boulton
Darren Penhall v Jeff Smith
Danny Noppert v Scott Baker
Simon Stevenson v Adam Hunt
Niet geweldig allemaal, maar ik begin bij stream 1 vandaag.
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb een abbo bij PDCtv. Geen idee of hier ergens een illegaal streampje voor is.
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.
Jammer, dan moet ik nog steeds gouden pijltjes afstoffen. Ben vaak niet zo actief in de live-topics tijdens majors omdat ik 30 a 40 seconden achterloop, dus hier spoilers krijg. Maar ja darten is het enige wat ik kijk wat op de kabel uitgezonden wordt, en Sky Darts is in principe sowieso prettiger dan RTL Darts, dus dan maar zoquote:Op zondag 9 februari 2020 13:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.
Wel PC's, ET's en World Series (behalve de World Series Finals, want dat is dan weer een tv-toernooi).
Ik zat op de andere streamquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Scott komt uit een andere tijdquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Soes 107 gemiddeld.quote:
Dat heeft hij bij mij al in de voorgaande jaren bewezen. Nutteloze toevoeging.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Siepmann heeft voor mij nu al bewezen de zoveelste waardeloze Duitse dartskneus te zijn. Die mag zich nu nog 2 jaar lang vernederen op de Pro Tour.
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
Mike van Duivenbode begint wel goed aan 2020. Die was in 2019 best bagger.
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaarquote:Op zondag 9 februari 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.
Klopt, maar de ET-Qualifiers zullen al wat meer zeggen vrijdag.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaar
Het loopt niet zo lekker met Gurney. Hij gooit prima maar waar hij in zijn sterke periodes vaak de speler is die je niet van je bagagedrager krijgt en dan op het einde toeslaat, laat hij het nu heel de tijd op het einde lopen. Al zijn laatste TV-wedstrijden ook tegen Woodhouse, Durrant, Chisnall en Anderson. Iedere keer loopt Gurney de hele tijd gelijk met zijn tegenstander, lijkt hij tegen het einde de speler te zijn die het verschil gaat maken en dan verliest ie alsnog.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Klassieke Gurney-pot tegen Jeff Smith. Inmiddels op 3-3 een klap uitgedeeld door naar 4-3 te breken. En netjes in 15 darts naar 5-3.
Jeff wint alsnog 6-5. Knappe comeback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |