Blades wint ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
97avg DartsMartijn pakt De Sousa met 6-3. Mooie binnenkomer.
Luke Humphries dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
Smith wint met 6-3 van Joyce.
110 v 106 gemiddeld, lol.
VdV moet nog eventjes wennen aan zijn nieuwe speertjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:de_boswachter Dirk veegt Van der Voort met 6-1 (lol)
Inderdaad, einde tijdperk Burton, op alle fronten voorbij etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
De ontdekking van het jaar is wel dartsrankings.com . Alle rankings, zelfs WK2021, live en up-to-date na elke afgeronde wedstrijd. Burton hebben we niet meer nodig haha.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar kan na een verlies tegen Kleergod weer schijtlollige filmpjes maken.
Is het zo moeilijk om te zeggen dat Dolan het hier gewoon afdingt met 101 gemiddeld?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen verliest altijd van van die fucked up gasten. Ross Smith, jonny clayton, brendan dolan. Vermoeiend.
Je mag ook wel gelijk mij mentionen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
Jeff Smith in de kwartfinale.
Jammer dat het archief hapert, anders had ik wat dubieuze ''kOmT hIj wEl oPdAgEn'' posts willen oprakelen.
Gerrie - Rab is een schroeipotje in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niveau is heel goed, of lijkt dat zo.
Neemt niet weg dat ik vind dat ie van vermoeiende spelers verliest.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te zeggen dat Dolan het hier gewoon afdingt met 101 gemiddeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |