Heeft ook niks te zoeken tegen Kleetun. Als je ziet waar de rest van de vlaggetjes vandaag van verliestquote:
Heel Zweden blij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Jeffrey de Graaf een PC gaat winnen
Stack Attack godquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rob Owen roept zoveel woede in mij op. Het is onverteerbaar, walgelijk en mensonterend. Zijn tourkaart komt in gevaar en gaat precies genoeg doen om ons 2027 te vergallen.
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/quote:
Modus-god.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/
Talent in opkomst.
12e op de Challenge Tour en doet ook mee in de Development Series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De top 50 gemiddeldes sinds begin april.Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34e, ik snap dat je zoekt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet allesquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
34e, ik snap dat je zoekt.
Enige -momenteel Matchplay-deelnemer - die niet in de top-50 staat is Ryan Joyce.
In de ranking van prijzengeld dit seizoen staat ie zelfs op 23. zit natuurlijk deels gemakkelijk geld bij van Euro Tour-seeding waar je met 1 potje winnen meteen in achtste finale staat. Maar prestatie van Doets en Nijman tot nu toe is veel indrukwekkender dan t kwakkelende spel van Van Veen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In twee weekenden tijd 23k gepakt, ondanks matig spel. Zonder dat geld had hij nu niet op een WMP-plek gestaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |