Bijzonder weinig sympathie voor Noppert, Burness en Wattimena.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen heel slecht lijstje toch?
Wat is er tegen op Van Schie en Harrysson?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bijzonder weinig sympathie voor Noppert, Burness en Wattimena.
Bij Harrysson heb ik altijd het idee dat ik in de maling word genomen als ik echt op de hypetrain spring want er komt altijd op korte termijn weer een moment dat ie crasht. Van Schie is ook wel prima ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er tegen op Van Schie en Harrysson?
We zijn in ieder geval van Burton afmquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet al genoeg. De doodvermoeiende nooit oprottende schijtsaaie irritante Burness gaat vervelend doen.
We gaan weer de Brienoord-Ray krijgen na uitschakeling in de eerste ronde van het WKquote:
En nu 77 gemiddeld gooien tegen Van Schie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je wordt zo schijtziek van de vleesgeworden saaiheid. Ga gewoon ergens anders nutteloos doen Bekijk deze YouTube-video
Vorige PC ook al laatste 16 gehaald.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorien van de Herik voor t eerst naar de laatste 16 bij de PDC denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |