Dat heeft hij bij mij al in de voorgaande jaren bewezen. Nutteloze toevoeging.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Siepmann heeft voor mij nu al bewezen de zoveelste waardeloze Duitse dartskneus te zijn. Die mag zich nu nog 2 jaar lang vernederen op de Pro Tour.
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
Mike van Duivenbode begint wel goed aan 2020. Die was in 2019 best bagger.
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaarquote:Op zondag 9 februari 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.
Klopt, maar de ET-Qualifiers zullen al wat meer zeggen vrijdag.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaar
Het loopt niet zo lekker met Gurney. Hij gooit prima maar waar hij in zijn sterke periodes vaak de speler is die je niet van je bagagedrager krijgt en dan op het einde toeslaat, laat hij het nu heel de tijd op het einde lopen. Al zijn laatste TV-wedstrijden ook tegen Woodhouse, Durrant, Chisnall en Anderson. Iedere keer loopt Gurney de hele tijd gelijk met zijn tegenstander, lijkt hij tegen het einde de speler te zijn die het verschil gaat maken en dan verliest ie alsnog.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Klassieke Gurney-pot tegen Jeff Smith. Inmiddels op 3-3 een klap uitgedeeld door naar 4-3 te breken. En netjes in 15 darts naar 5-3.
Jeff wint alsnog 6-5. Knappe comeback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |