Ergens te volgen? Twitch ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:52 schreef Vriezzer het volgende:
Stream One
Mensur Suljovic v Damon Heta
Ron Meulenkamp v Maik Kuivenhoven
Stephen Bunting v Aaron Beeney
Gabriel Clemens v Jelle Klaasen
Stream Two
Daryl Gurney v Andy Boulton
Darren Penhall v Jeff Smith
Danny Noppert v Scott Baker
Simon Stevenson v Adam Hunt
Niet geweldig allemaal, maar ik begin bij stream 1 vandaag.
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb een abbo bij PDCtv. Geen idee of hier ergens een illegaal streampje voor is.
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.
Jammer, dan moet ik nog steeds gouden pijltjes afstoffen. Ben vaak niet zo actief in de live-topics tijdens majors omdat ik 30 a 40 seconden achterloop, dus hier spoilers krijg. Maar ja darten is het enige wat ik kijk wat op de kabel uitgezonden wordt, en Sky Darts is in principe sowieso prettiger dan RTL Darts, dus dan maar zoquote:Op zondag 9 februari 2020 13:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.
Wel PC's, ET's en World Series (behalve de World Series Finals, want dat is dan weer een tv-toernooi).
Ik zat op de andere streamquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Scott komt uit een andere tijdquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Soes 107 gemiddeld.quote:
Dat heeft hij bij mij al in de voorgaande jaren bewezen. Nutteloze toevoeging.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Siepmann heeft voor mij nu al bewezen de zoveelste waardeloze Duitse dartskneus te zijn. Die mag zich nu nog 2 jaar lang vernederen op de Pro Tour.
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
Mike van Duivenbode begint wel goed aan 2020. Die was in 2019 best bagger.
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven gaan echt een heel stuk beter. Het lijkt mij sterk dat ze in een jaar nog hun tourkaart kunnen redden maar het lijkt dat deze rustperiode ze goed heeft gedaan.
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaarquote:Op zondag 9 februari 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst maar zien hoe ze het volgende week doen.
Klopt, maar de ET-Qualifiers zullen al wat meer zeggen vrijdag.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie al bijna halverwege hun prestatie van vorig jaar
Het loopt niet zo lekker met Gurney. Hij gooit prima maar waar hij in zijn sterke periodes vaak de speler is die je niet van je bagagedrager krijgt en dan op het einde toeslaat, laat hij het nu heel de tijd op het einde lopen. Al zijn laatste TV-wedstrijden ook tegen Woodhouse, Durrant, Chisnall en Anderson. Iedere keer loopt Gurney de hele tijd gelijk met zijn tegenstander, lijkt hij tegen het einde de speler te zijn die het verschil gaat maken en dan verliest ie alsnog.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Klassieke Gurney-pot tegen Jeff Smith. Inmiddels op 3-3 een klap uitgedeeld door naar 4-3 te breken. En netjes in 15 darts naar 5-3.
Jeff wint alsnog 6-5. Knappe comeback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |